Gå til innhold

Du får 200 000 mnd, men det er en hake.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mener du sølibat som i kun seksuelt avholdende eller måtte jeg ha skilt meg også?

For 200 000kr i måneden tror jeg muligens jeg hadde fått med mannen på dette. Hva hadde skjedd hvis vi hadde sprukket? Hadde pengenestrømmen stoppet opp eller måtte vi i tillegg betale tilbake alt vi hadde fått?

Anonymkode: 27fa9...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mener du sølibat som i kun seksuelt avholdende eller måtte jeg ha skilt meg også?

For 200 000kr i måneden tror jeg muligens jeg hadde fått med mannen på dette. Hva hadde skjedd hvis vi hadde sprukket? Hadde pengenestrømmen stoppet opp eller måtte vi i tillegg betale tilbake alt vi hadde fått?

Anonymkode: 27fa9...1a8

Den hadde bare stoppet opp hvis dere brøt reglene. Siden du allerede er gift, måtte du valgt å slutte å reise, eller takket nei til pengene.

Anonymkode: ed2fb...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv tror jeg det hadde stått mellom sølibat og å takke nei til pengene. Får jeg ikke den mannen jeg vil ha, sølibat, helt klart.

-Ts 😅

Anonymkode: ed2fb...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/6/2020 at 10:48 AM, AnonymBruker said:

Du måtte enten ha levd i sølibat resten av livet. Eller latt være å reise ut av Norge resten av livet. Eller takket nei til pengene.

Anonymkode: ed2fb...99f

Jeg har levd sølibat i 9 år og ikke vært utenfor landet på 13 år. Og siden jeg har mer lyst til å reise enn å pule, så sier jeg ja takk til de 200 000.

Anonymkode: 274c8...296

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innfrir alle krav allerede, så null stress for min del! Kjør på! Give me! Skal ha etterbetalt i mange år også! ;) 

Anonymkode: 050af...291

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/6/2020 at 10:48 AM, AnonymBruker said:

Du måtte enten ha levd i sølibat resten av livet. Eller latt være å reise ut av Norge resten av livet. Eller takket nei til pengene.

Anonymkode: ed2fb...99f

Ja.

Anonymkode: 9ebc6...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjette året uten sex. Føler jeg lever i sølibat allerede :) Give me the money! 

Anonymkode: 48214...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å leve i sølibat er null problem for meg, så der ville valget vært lett. Jeg har vært singel, og ikke vært seksuelt aktiv, store deler av livet. Er også for gammel til å få barn. 

Selv om jeg reiser lite, ville det likevel vært vanskelig å ikke kunne dra utenfor Norge. Jeg pleier å ha noen turer til Sverige, Danmark og Finland inni mellom. Det valget ville vært vanskelig, og sannsynligvis noe jeg ikke ville ha gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den hadde bare stoppet opp hvis dere brøt reglene. Siden du allerede er gift, måtte du valgt å slutte å reise, eller takket nei til pengene.

Anonymkode: ed2fb...99f

Da er jo valget enkelt. Bare å ta pengene til man har rikelig, og så reise og knulle igjen, stinn av gryn.

Skal det være en vanskelig problemstilling, må jo alle pengene og materielle goder man har brukt dem på bli trukket tilbake hvis man ryker på en smell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært singel, så hadde jeg valgt pengene og levd i sølibat (med et veldig tungt hjerte dog 😅). Men nå er jeg ikke singel, så da faller det helt bort.

Jeg måtte tenke skikkelig etter nå, for 200 k i måneden er jo en drøm. Hadde sluppet å jobbe, bare drive på med alt mulig av hobbyer og frivillig arbeid. 

Men jeg hadde ikke klart å ikke reise ut av Norge. Jeg elsker virkelig å reise, og jeg har reist langt fra nok. Så jeg hadde takket pent nei. Også med et veldig tungt hjerte 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle da fint klart å oppholde meg innenfor Norges grenser. Ikke noe problem.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i flere år, og det ser ikke ut til at det vil endre seg allikevel, så jeg hadde takket ja uten å nøle. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finnes vel mange måter å havne utfor Norge uten å reise da. Så det er jo et lett valg. 

Siden eneste problemet er å reise UT av Norge slipper man jo Norge i det øyeblikk man er utfor. 

Jeg ville brukt heliumballonger eller en båt. Og så lagt meg til å sove. Hvis båten flyter til et annet land er jo ikke det å reise, ei heller hvis jeg flyr ut. 

Eventuelt betalt noen 100 000 for å kidnappe meg. Å bli kidnappet er jo ikke å reise. 

Eller begynt å hoppe fallskjerm rett ved grensen, hvis vinden tar mmeg er det jo ikke reising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fint klart å bli i Norge. Men aldri i verden om jeg hadde levd i sølibat for 200k i måneden. Å ha pikken inni ei dame er det beste livet har å by på. Bedre enn penger og alt annet. Ser ingen grunn til å leve om jeg ikke oppleve livets høydepunkt.

 

Anonymkode: a2006...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...