Gå til innhold

.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Mikropenis podden til Kristin var innmari flau å høre på. Troverdigheten til Kristin er lik null etter at jeg hørte den. Det er så dobbeltmoralsk å si at hun skal fjerne den og samtidig si at den burde høres i sin helhet. 
 

Den prisen burde vært endret til årets store mobber. Ett godt eksempel på at hun snakker før hun tenker. Selvmordsraten blant menn har dessverre gått opp, og som Thomas Winter sa, at penis definerer mennene, og funker ikke den, er ikke livet verdt å leve. 

Anonymkode: 17dee...03a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pinlig seanse. Kristin Gjeldsvik er ikke den rette til å starte denne debatten og møtte seg selv i døra da hun ble konfrontert med mikropenisuttalelsene. Rett og slett et ufordragelig menneske. Og enda mer pinlig ble det å se henne i 'i lomma på Silje'. Null økonomisk sans.Ikke rart hun egenlig ikke ville ha barn.Hun er jo bare et barn selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Raad bare har vært smart her og trukket seg unna Kristins klør. Nå er det Sophie Elise som får svi i stedet for Isabel Raad som lenge har vært i blikket til Kristin. Nå må Kristin finne noen andre å sverte, og da velger hun Sophie Elise. 

Jeg synes det er ganske lettvint av Kristin at hun bruker enkelte selskap (ja, fordi det er det de tross alt er) for å kjempe egen sak. Det blir for tullete for meg å følge med på. Det gjør at det også er ufattelig lett å finne ting som sverter henne selv, blant annet denne saken med mikropenis som jeg åpenbart ikke har fått med meg heller. 

Nei, GJESP. 

Anonymkode: 70f8a...6df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debatten. Hva gjorde egentlig Isabell Raad der? Veldig usikker og rar oppførsel til tross for at hun er medievant. Kikket bort på KG hver gang hun hadde sagt noe, og smilte lettet hvis KG ga henne et godkjennende nikk. 

Faren til Sophie klarte seg greit nok. Ikke så mye han kunne si, når SE har valgt å ikke legge ved på bålet i denne diskusjonen. Økonom, som har tatt beundrende godt vare på økonomien hennes i alle år. Ny rolle som manager, ikke medievant. Holdt seg rolig og fin. Vedr spørsmål om inntekt, som han svarte at det ligger offentlig, så de som må vite det kan sjekke, så har jeg aldri før opplevd at de som deltar i debatten må oppgi sin inntekt/snakke om sin privatøkonomi. Skammelig av debattleder å spørre, men når det gjelder bloggere er visst alt lov. 

Kristin G. Jeg har møtt på folk som har ilsinte øyne samtidig som de smiler og ser overlegne ut. Et karaktertrekk som skremmer meg. Men hun, som alle andre bloggere, trenger oppmerksomhet for å tjene penger. Som SE har ansatt sin far, så har KG ansatt sin samboer. De er avhengige av hennes inntekt. Ellers usikker på hva slags faglig bakgrunn han har til å bidra i firmaet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Viki6 skrev:

Debatten. Hva gjorde egentlig Isabell Raad der? Veldig usikker og rar oppførsel til tross for at hun er medievant. Kikket bort på KG hver gang hun hadde sagt noe, og smilte lettet hvis KG ga henne et godkjennende nikk. 

Faren til Sophie klarte seg greit nok. Ikke så mye han kunne si, når SE har valgt å ikke legge ved på bålet i denne diskusjonen. Økonom, som har tatt beundrende godt vare på økonomien hennes i alle år. Ny rolle som manager, ikke medievant. Holdt seg rolig og fin. Vedr spørsmål om inntekt, som han svarte at det ligger offentlig, så de som må vite det kan sjekke, så har jeg aldri før opplevd at de som deltar i debatten må oppgi sin inntekt/snakke om sin privatøkonomi. Skammelig av debattleder å spørre, men når det gjelder bloggere er visst alt lov. 

Kristin G. Jeg har møtt på folk som har ilsinte øyne samtidig som de smiler og ser overlegne ut. Et karaktertrekk som skremmer meg. Men hun, som alle andre bloggere, trenger oppmerksomhet for å tjene penger. Som SE har ansatt sin far, så har KG ansatt sin samboer. De er avhengige av hennes inntekt. Ellers usikker på hva slags faglig bakgrunn han har til å bidra i firmaet. 

Ansatt og ansatt hahaha  :D Han fikk kun lommepenger og hadde hverken lønn ei heller fikk han da opptjent pensjonspoeng.Det kom frem under sendingen med Silje fra Dnb.Så konklusjonen er at ingen av de to har kompetanse på noe som helst når det gjelder hverken personlig økonomi eller annet innen økonomi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye konstruktivt om debatten her ser jeg. Her henges det fortsatt opp i personer og ikke sak. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når noen av disse influencerne driver millionbutikk,og strør om seg med idiotiske utsagn, tar plastiske operasjoner mm, og møter kritikk med at de føler seg uthengt og mobbet,da de driver millionbutikk.......tv2 støtter opp om slik vås,det er nesten enda verre.. Lett å ta offerrollen,uten engang å ha baller til å møte face to face i en diskusjon! Hvis alle bedriftsledere i dette landet skulle tatt på seg offerrollen når bedriften får kritikk,da hadde det blitt meget tungt,og meget latterlig,

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er synd at ikke Tv2 ble grillet mer om hva de har valgt å sende på Tv. For noen som ikke har sett programmet så fremstår jo saken som om Tv2 har valgt å sende en operasjon som først og fremst er en justering av et tidligere feilslått inngrep, men det stemmer jo ikke. Ikke bare er rumpa like stor som før, men det er også operert inn hofteimplantater som ivrig har blitt vist frem i sosiale medier.

Klippene til Tv2 viser også euforien som SE får i forkant av inngrepet og at hun og Henrik sitter og tøyser med at «she died doing what she loved» hvis noe skulle gått galt på operasjonsbordet.

Kristins poeng, som dessverre forsvinner litt i måten hun argumenterer på, er fortsatt klokkeklart: her vises en forskjønning og banalisering av kirurgiske inngrep. For unge som ser på dette med et ukritisk blikk er moralen at du alltids kan operere deg igjen hvis du ikke er fornøyd i første omgang, og det er DETTE jeg gjerne skulle sett at debatten handlet om. Ikke om hvorvidt Kristin har rent mel i posen eller om Vixen er dobbeltmoralske eller ei. Legitime debatter hver for seg, men det virker ikke som om det egentlige problemet med SEs påvirkningskraft ble forsøkt tatt i.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd flyttet fra TV og Film (derav noen innlegg skrevet av AnonymBruker) og to tråder om samme tema er flettet sammen.

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg klasserom på ungdomskolen som blir påvirka av Kristin 

 

«Lea-Marie, jeg snakker til deg som en medelev av klassen, ikke som privatpersonen Lea-Marie.. men nå er det faen meg nok! Du har ikke bra nok verdier, å er faen meg ikke bra nok for klassen! Nå er jeg jævelig lei av å ha deg i klassen! Men dette er ikke kritikk til deg som person Lea-Marie. Men til deg som med elev i klassen»!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2020 den 3.51, #Sunrise skrev:

Ser for meg klasserom på ungdomskolen som blir påvirka av Kristin 

 

«Lea-Marie, jeg snakker til deg som en medelev av klassen, ikke som privatpersonen Lea-Marie.. men nå er det faen meg nok! Du har ikke bra nok verdier, å er faen meg ikke bra nok for klassen! Nå er jeg jævelig lei av å ha deg i klassen! Men dette er ikke kritikk til deg som person Lea-Marie. Men til deg som med elev i klassen»!

Dette kan sammenlignes om Lea tjener millioner i året på å dele livet som eleven i sosiale medier. 🙈

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
På 6.2.2020 den 3.51, #Sunrise skrev:

Ser for meg klasserom på ungdomskolen som blir påvirka av Kristin 

 

«Lea-Marie, jeg snakker til deg som en medelev av klassen, ikke som privatpersonen Lea-Marie.. men nå er det faen meg nok! Du har ikke bra nok verdier, å er faen meg ikke bra nok for klassen! Nå er jeg jævelig lei av å ha deg i klassen! Men dette er ikke kritikk til deg som person Lea-Marie. Men til deg som med elev i klassen»!

Innlegget ditt har stått i halvannet døgn og fått en «like». Ting kan dermed tyde på at de færreste synes denne sammenlikningen var god. 

Dette er ikke mindreårige, men voksne mennesker som får kritikk for yrkesutøvelsen sin. 

Jeg kan dog se for meg at dersom Lea-Marie hadde en oppførsel der hun feks brukte makten sin som 10.klassing til å påvirke 5.trinnselever til å få dårlig selvbilde, så ville et slikt utbrudd fra en medelev kanskje være på sin plass. Det å stå opp mot medelever som er negative ledere er noe som vil være svært mye mer effektivt, enn om bare læreren sier noe, evt hva verre er, hvis ingen sier noe. Så kan jo bare «Lea-Marie» fortsette å bruke makten sin til å påvirke 5.klassingene

Tenker jeg.

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.2.2020 den 3.51, #Sunrise skrev:

Ser for meg klasserom på ungdomskolen som blir påvirka av Kristin 

 

«Lea-Marie, jeg snakker til deg som en medelev av klassen, ikke som privatpersonen Lea-Marie.. men nå er det faen meg nok! Du har ikke bra nok verdier, å er faen meg ikke bra nok for klassen! Nå er jeg jævelig lei av å ha deg i klassen! Men dette er ikke kritikk til deg som person Lea-Marie. Men til deg som med elev i klassen»!

Synes ikke denne sammenligningen var så dum jeg. Det er jo akkurat denne blandingen av person og bedrift som er utfordrende. At noen ikke forstår eksempelet ditt, og bruker antall likes for å nedvurdere ditt innlegg må du heve deg over.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...