Gå til innhold

.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir vel ikke mye til debatt når Isabel nå støtter Kristin. 

P.S: Forkortelsen KG i overskriften din er ganske lett å misforstå for dem som ikke har så peiling på hva som skjer i influenser-verdenen. KG er jo også forkortelse for Kvinneguiden.

Anonymkode: 1d5f0...6b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når begynner den?

Anonymkode: c9841...23c

21.20

Anonymkode: 27922...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir vel ikke mye til debatt når Isabel nå støtter Kristin. 

P.S: Forkortelsen KG i overskriften din er ganske lett å misforstå for dem som ikke har så peiling på hva som skjer i influenser-verdenen. KG er jo også forkortelse for Kvinneguiden.

Anonymkode: 1d5f0...6b8

Hvordan kan hun være på Kristins side, når hun selv fronter det meste av plastisk kirurgi? 

Anonymkode: 17dee...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debatten tar opp bloggernes påvirkning for andre gang. Tenker vi kunne få en egen tråd for dette, for nå er det delt over tre tråder 🙏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Fredrik Solvang åpner bra, og jeg syns det er fint at tv2 kommer i fokus med en gang. Minus til KG at hun kun sier korrigering, og ikke at det ble satt inn nye. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan hun være på Kristins side, når hun selv fronter det meste av plastisk kirurgi? 

Anonymkode: 17dee...03a

Hun frontet det, i fortid. Nå tar hun jo veldig avstand fra å snakke åpent om det. Hun har bl.a nevnt at hun vil være et godt forbilde for småsøsknene. 

Anonymkode: 1d5f0...6b8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer tv2 på banen og første de sier er at de er stolt av å ha henne som profil. Fordi hun gjør andre ting, og det viser en del av norsk virkelighet så er det greit. Og det er rumpekorrigerende. Også er hun en viktig stemme. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå snakker jeg åpenbart med meg selv så håper noen andre deltar smart- eller etterpå 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri i verden.. 

En dobbeltmoralist som Kristin orker jeg ikke. Er bare drama med hu der. Raad interesserer meg heller ikke. 

Anonymkode: 33097...be2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det blir vel ikke mye til debatt når Isabel nå støtter Kristin. 

P.S: Forkortelsen KG i overskriften din er ganske lett å misforstå for dem som ikke har så peiling på hva som skjer i influenser-verdenen. KG er jo også forkortelse for Kvinneguiden.

Anonymkode: 1d5f0...6b8

hehehe det har du rett i, jeg trodde dette hadde noe med Kvinneguiden å gjøre og måtte lese to ganger før jeg skjønte at KG=Kristin ett-eller-annet på G?

Anonymkode: 0036f...e24

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er utrolig bra, og tar tv2 godt. Tv2 ,aner de viser begge sier. Men serr: gjør de det? Og er dette en viktig oppgave? Tror de fleste her inne mener at det ikke er det. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, disse bloggerkranglene bryr jeg meg mildt sagt lite om. Helt utrolig at TV-kanalene lar disse jentene slippe til med alt mulig tull. Jeg synes de heller skal tie dem i hjel, men hvis det virkelig er dette folket vil ha er det vel det de får.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, IR er litt søt da. Hun ble nervøs og sliter med å svare. Men hun virker samtidig reflektert faktisk. Jeg kjenner ikke så mye til henne, så håper at hun står ved det hun sier. Nei, nå gir jeg med referatene her og venter på resten av KG 🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta går tregt syns jeg. Faren tar igjen personfokuset. KG spiller tilbake, og jeg tror vi her er inne på kjernen: er det bedrifter eller er det personer?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...