Gå til innhold

Når bør man ha sex ved eggløsning? Før, eller mens? Vi hadde sex to dager før.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg hadde eggløsning i går den 3. februar, og vi hadde sex der han fikk utløsning den 1. februar, men fikk ikke hatt sex igjen... Er det fortsatt håp? Vi er ganske ny i prøvinga. Tenker ganske mye... :)

I følge syklus-appen min er jeg i mitt fertile vindu fram til 7. hvis jeg faktisk har en regelmessig syklus. Vet jo ikke om jeg faktisk har eggløsning, da jeg kun ser etter symptomer og bruker en app. Har hatt stikninger nede i siden, der jeg tror eggstokkene er. Kun på ene siden. Ellers, vond rygg og hodeverk. Det kommer hver mnd på denne tiden.

Vi prøver å ha sex regelmessig og gjerne mer rundt der jeg skal ha eggløsning, men har ikke fått muligheten nå, kun den 1. og 3. (men ingen utløsning den 3.). Selv om det står at jeg er i mitt fertile vindu, så kommer det nedtelling til mensen, som jeg tolker som 1 dpo. Tenker vi bare kjører på de neste dagene for å prøve å "sikre" det, haha.

Skjønner at eggløsningstester kan være greit å ta da... Er nok verdt å kjøpe. Men når bør man ha sex da? Bør man ha sex når man ser at det nærmer seg, eller når den viser supersterk positiv?

 

Åh, dette er nervepirrende og spennende. Men også veldig forvirrende!

Anonymkode: 29f33...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde sex dagen etter eggløsning, ble gravid begge ganger😊

Anonymkode: 769ab...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...