Gå til innhold

Valentines


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er deres planer for 14/2? Det er første Valentines med min kjære og jeg trenger inspirasjon for å gjøre noe spesielt. 

Anonymkode: 9b581...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting. Synes det er rart at noen gjør noe ut av dagen. Er gift med en vidunderlig mann men valentinsdagen kunne ikke brydd meg mindre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ingenting. Vi feirer de andre dagene, valentines er for fjortiser.

Anonymkode: 4881f...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/3/2020 at 10:48 PM, AnonymBruker said:

Heller ingenting. Vi feirer de andre dagene, valentines er for fjortiser.

Anonymkode: 4881f...a98

Vi feirer alle dager også. Har ekstremt mye hverdagsromantikk. Vi er godt voksne og gift men akkurat i år ønsker jeg å gjøre noe spesielt på valentines. Det er mange som gjør noe spesielt denne dagen og jeg hadde håpet at noen ville dele sine planer med meg. Greit at du ikke gjør noe. Alle gjør som de selv vil. 
 

ts

Anonymkode: 9b581...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bare lage en ekstra god middag (biff og fløtegratinerte poteter med tilbehør), kose oss hjemme med en litt romantisk film og se hva som skjer ;pp

Anonymkode: ac2ae...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss er det bare en perfekt unnskyldning for å spise en bedre middag på restaurant, gjerne 3-retters. Det er noe vi gjør sjeldent så da gjør vi det like gjerne da :) Utenom det gjør vi ikke så mye ut av det. Ikke noe gaver eller kort.

Anonymkode: 55577...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker jeg blir å saumfare Tinder etter desperate jenter. 

Anonymkode: c309f...423

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unngår å gjøre valentinesting på valentinesdagen. Av prinsipp, for jeg føler bare at handelsstanden prøver å lure meg, og om vi skal ut å spise blir det mye hyggeligere om det ikke er så mange andre ute, så det gjør vi helst en annen dag. Dessuten blir overraskelsen mye større om det skjer noe en annen dag. 

Beklager kjedelig svar. I år reiser jeg bort med jobben. 

Anonymkode: 12585...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut å spise med kjæresten :) Hverdagsromatikken har lett for å bli glemt i stresset, derfor markeres slike dager . 

Anonymkode: 79527...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...