AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #1 Del Skrevet 3. februar 2020 Vårt barn har blitt 16 og vi starter opp med øvelsekjøring. Må vi endre bilforsikringen vår da? Anonymkode: 141e9...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Del Skrevet 3. februar 2020 Ring til forsikringsselskapet og spør. Hørte med mitt da eldste ble 16, de sa det trengte ikke gjøres noe. Det er du som eier av bilen som regnes som fører fikk jeg beskjed om. Anonymkode: 2b178...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Del Skrevet 3. februar 2020 Er du som regnes som sjåfør, og du må være over 25 år for å være ledsager så forsikringen gjelder Anonymkode: 2c427...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #4 Del Skrevet 3. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du som regnes som sjåfør, og du må være over 25 år for å være ledsager så forsikringen gjelder Anonymkode: 2c427...a42 + hatt lappen i minst fem sammenhengende år! Husk L-lapp bak, og gjerne foran (for da informerer du møtende biler som kan gjøre det lettere i noen situasjoner! Og hvis noen syns det er rart så tenk på at skolebilene også har skilt foran)), og ekstra bakspeil slik at du kan se bakover du også! Anonymkode: 2271b...808 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 4. februar 2020 #5 Del Skrevet 4. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: + hatt lappen i minst fem sammenhengende år! Husk L-lapp bak, og gjerne foran (for da informerer du møtende biler som kan gjøre det lettere i noen situasjoner! Og hvis noen syns det er rart så tenk på at skolebilene også har skilt foran)), og ekstra bakspeil slik at du kan se bakover du også! Anonymkode: 2271b...808 Jeg har aldri sett en skolebil med skilt foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå