Gå til innhold

Prøver de unge å se helt 90-talls ut eller? Er det Generational appropriation?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva blir det neste? At de unge kjøper VHSfilmer og VHSspiller. At de unge bygger telefonkiosker å kutter ut mobilen?

Anonymkode: e86b5...1d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, synes VHS var egebtlig kult. 90 talls stilen er jo veldig kult. Synes ikke den skal dø ut

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Cinnamondiva said:

Vel, synes VHS var egebtlig kult. 90 talls stilen er jo veldig kult. Synes ikke den skal dø ut

Hva i alle dager er kult med vhs??

Anonymkode: 241f1...f59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva blir det neste? At de unge kjøper VHSfilmer og VHSspiller. At de unge bygger telefonkiosker å kutter ut mobilen?

Anonymkode: e86b5...1d8

Ja mange unge kjøper nå nokia 3210 telefoner, det er helt vilt. Alle fjortiser vet også alt om friends og beverly hills 90210. Har en kusine på vgs som alltid er med venninner i vintage butikker og kjøper grilldresser i lilla og neon, og kjøper LP plater. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup. Buffalo sko blir brukt, alle går tilbake til gamle mobiler fra Nokia. Neonfarger, sideskill med spenner +++

Anonymkode: 18c6b...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere VHSer. Liker best 80 tallet. Har kassett spiller for musikk og DVDer. Har masse klær fra 80 og 90 tallet. Nokia er best og ønsker meg en sånn telefon igjen.

Endret av LittleBabyNothing
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, håper alle går tilbake til Nokia, så får vi kanskje ned prisen på smarttelefoner!!😁👍

Anonymkode: 32e6c...ba7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skjønte jeg ikke. Er det noe motegreier på gang?

Anonymkode: 2f351...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva blir det neste? At de unge kjøper VHSfilmer og VHSspiller. At de unge bygger telefonkiosker å kutter ut mobilen?

Anonymkode: e86b5...1d8

Det hadde jo vært supert :ler:

Da håper jeg bølgen sprer seg til hele samfunnet så vi får 1990 talls feelingen tilbake fra A til Å på alle områder! Det hadde vært veldig positivt for miljøet også - vi kan beholde de teknologiske nyvingene som er positve for miljø og helse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...