Gå til innhold

Hva tenker du om folk som aldri leser bøker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 2.2.2020 den 21.21, Forumhei skrev:

At de er miljøbevisst👍 Trenger ikke å hugge ned mere skog nå😅

Finnes e-bøker. Brukte bøker og bibliotek. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo være feks biografier også. Eller historie, med fiktive personer. Det MÅ ikke være oppdiktet skjønnlitteratur. 

Anonymkode: dba63...609

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg synes de er litt korte. Sannheten for min egen del i dag er at NetFlix vinner over Hemingway 9 av 10 kvelder på tross av at jeg har fulle bokhyller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

https://www.youtube.com/channel/UCTMt7iMWa7jy0fNXIktwyLA

 

Har aldri vært den som leste mest bøker, men jeg leser veldig mye det gjør jeg. Jeg liker film best for skjønnlitteratur eller fiksjon, og er glad i kortfilm (også animasjon) som format, ellers så leser jeg heller lange artikler og tekster på nett (utenom nyhetene) og da blir det jo mye rart da -fag, kunnskap/fakta, biografier, samfunnsrelaterte ting. Sitter innimellom på biblioteket og leser litt, eller ser igjennom bøker, spesielt om jeg er på et nytt sted. Liker biblioteket som et rolig og vennlig sted å dra innom for å slappe av litt, og som noen ganger til og med har en koselig cafè. At jeg leser en bok fra perm til perm, det skjer altså ikke så ofte, kanskje en og to i året. (kanskje denne tråden inspirerer? :) ) Men jeg føler jeg leser mye det må jeg si.

Anonymkode: 6704e...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...