Gå til innhold

Delmål nådd! Jeg er så glad!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg er 173 cm og har i over ti år slitt med overvekt. Nesten 100 kg og har jobbet i to år, men vaner vonde og vende. Ved høstferien bestemte jeg meg for å klare 5 kg ned til vinterferien - jeg var da 84 kg. Jeg var veiedag søndager og i dsg lyste 77,5 mot meg fra vekta! Jeg ble inspirert til å fortsette og hadde tenkt å fråtse i Taco i dag for juksedag. I stedet lager vi laks og brokkolisalat og skal gå en liten fjelltur. Uten snø så får vi traske litt som på høsten. Nå håper jeg 75 kilo eller under til påske. Drømmen er 72 eller under til skoleferien! 

Det verste er at nå passer ikke bunaden 😭

Men jeg er så GLAD! 

Anonymkode: fb67f...2ca

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg er 173 cm og har i over ti år slitt med overvekt. Nesten 100 kg og har jobbet i to år, men vaner vonde og vende. Ved høstferien bestemte jeg meg for å klare 5 kg ned til vinterferien - jeg var da 84 kg. Jeg var veiedag søndager og i dsg lyste 77,5 mot meg fra vekta! Jeg ble inspirert til å fortsette og hadde tenkt å fråtse i Taco i dag for juksedag. I stedet lager vi laks og brokkolisalat og skal gå en liten fjelltur. Uten snø så får vi traske litt som på høsten. Nå håper jeg 75 kilo eller under til påske. Drømmen er 72 eller under til skoleferien! 

Det verste er at nå passer ikke bunaden 😭

Men jeg er så GLAD! 

Anonymkode: fb67f...2ca

:smilyblomst:  Flinkis :) 

Anonymkode: 546c6...d68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, så utrolig godt jobbet 😃😃🌸 

Anonymkode: 43600...e8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Og veldig lurt å slutte å belønne vekttap med fråtsing.

Anonymkode: 1ef75...767

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer 😊 Bunaden kan vel syes inn? Det positive med å sy den inn vil jo være at du er nødt til å holde vekta dersom den ikke skal bli trang. Ofte værre å sy ut 😉

Anonymkode: fd46c...9d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...