Gå til innhold

71 grader nord kjendis - Melina

Nobile

Anbefalte innlegg

Hun er ikke «bare 20 år», hun blir 24 om et par uker. Syns hun er kul jeg. folk har flere sider, man trenger ikke å være et dårlig menneske selv om man har vist fram sine dårlige sider. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har jo hatt en tøff barndom med fosterhjem Og diverse. Hun har nok aldri fått den oppmerksomheten hjemmefra og søker oppmerksomhet ved å være vulgær. Jeg tror hun er litt umoden for alder og klarer nok ikke uttrykke seg på en ordentlig måte. 

Jeg syntes på en måte det er dårlig av TV/media og gi henne PR da jeg syntes hun oppførte seg stygt i ex on the beach og fikk en pris for det. 

Men så er det seg sånn at hun lager underholdning, kanskje ikke etter allés smak men gode seertall bidrar hun med. Derfor ønsker nok media å bruke henne og hennes "korthet" til humor. 

Jeg må jo si det selv, jeg syntes trioen med henne, Jon og Erik er underholdene. Men så liker jeg litt "hjernedød" underholdning 😂👍🏽
Håper bare at hun en gang innser at hun ikke trenger å være så vulgær for å få reaksjoner! 
Må nok vokse litt og bli tryggere på seg selv !

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
3 timer siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor har de meldt seg på dette når de er så redd for elementene i naturen?

Nei det kan du spørre om. Og hvorfor melde seg på dette og ikke gjøre en eneste forberedelse - for eksempel å vende seg til å gå med tung sekk i oppover bakke, lese kart og kompass osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
2 timer siden, Milli94 skrev:

Hun har jo hatt en tøff barndom med fosterhjem Og diverse. Hun har nok aldri fått den oppmerksomheten hjemmefra og søker oppmerksomhet ved å være vulgær. Jeg tror hun er litt umoden for alder og klarer nok ikke uttrykke seg på en ordentlig måte. 

Jeg syntes på en måte det er dårlig av TV/media og gi henne PR da jeg syntes hun oppførte seg stygt i ex on the beach og fikk en pris for det. 

Men så er det seg sånn at hun lager underholdning, kanskje ikke etter allés smak men gode seertall bidrar hun med. Derfor ønsker nok media å bruke henne og hennes "korthet" til humor. 

Jeg må jo si det selv, jeg syntes trioen med henne, Jon og Erik er underholdene. Men så liker jeg litt "hjernedød" underholdning 😂👍🏽
Håper bare at hun en gang innser at hun ikke trenger å være så vulgær for å få reaksjoner! 

Det er noe med dette "vulgær tv" som burde hatt en paragraf om å beskytte folk mot seg selv. Samtidig ser jeg at spesielt Melina tar til seg noe av det som blir sagt til henne, så dette handler nok om å bli tatt seriøst og få noen forventninger rettet mot seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo lært seg at denne oppførselen lønner seg. Dette baller jo på seg med flere jobber for henne og økt kjendisstatus. Ingen andre av deltagerne i ex on the beach huskes, og kun Melina som var frekk og nedlatende blir belønnet med flere tv serier og gjester talkshow. Det må jo bety at det er dette publikum også vil ha. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Dette er kjendisversjonen av 71° Nord og da er det ingen som har meldt seg på. De blir spurt om å være med.

Men ja, jeg skjønner greia. Akkurat som sånne talentløse mennesker som aldri har vært på et kjøkken før som er med på matlaginsprogrammer 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65
2 minutter siden, The Kavorka skrev:

Dette er kjendisversjonen av 71° Nord og da er det ingen som har meldt seg på. De blir spurt om å være med.

Men ja, jeg skjønner greia. Akkurat som sånne talentløse mennesker som aldri har vært på et kjøkken før som er med på matlaginsprogrammer 

4 stjernes middag og posesuppe fra Toro ... f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Honey Dew skrev:

For å utfordre seg selv kanskje 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at hun er en aktuell kandidat for neste sesong av Skal vi danse 🙈.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fint at hun får en slik erfaring og prøver noe litt annerledes. Håper hun fortsetter i samme stil så kanskje hun vil bli en sterk og jordnær person etter hvert. For jeg tror hun har det veldig i seg, men en tøff oppvekst som setter spor. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo hatt en tøff oppvekst, og barn som har blitt utsatt for omsorgssvikt utvikler seg ofte ikke på samme måte som andre når det kommer til språk. Mangel på kjærlighet og omsorg som barn, gjør gjerne at man søker oppmerksomhet på en måte som andre voksne ser på som barnslig. Når hun klager er det kanskje ikke for å være irriterende, men at hun trenger å høre at hun gjør en god jobb og at hun er flink. Hun er nok usikker på seg selv, særlig i en situasjon som er utenfor hennes komfortsone. Dessuten ser man jo at de andre deltakerne bryr seg om henne, og hun har flere ganger sagt "glad i deg" til de andre, det viser at hun trenger og setter pris på at andre bryr seg om henne. Jeg tror at hun egentlig er ressurssterk og litt smartere enn hun fremstår :)

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare minne om at det er samme jenta som lirte av seg denne frasen: 

"Du er stygg, feit og bleik. Du er ikke en dritt, bitch!" 

Ingen manglende oppdragelse eller dårlig oppvekst forsvarer sånne utsagn. ALLE forstår at man ikke sier sånt. Men hun sa det. Og ble hyllet for det. Oppfører seg som et rævva menneske og en drittunge. Er stygg mot andre. Og her sitter folk og forsvarer og bortforklarer. Blir helt matt.

Stop making stupid people famous. Det er ikke alle som har godt av oppmerksomheten. Det har vi mange eksempler på.... 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.2.2020 den 11.58, kaleidoskop skrev:

Melina ler hvertfall mye, selv om det er en del sutring. Men som pølsa sa om maren "jeg glemmer at hun bare er 20 år". Og det er sant, både Melina og maren er bare 20 år, det er ganske ungt. De har ikke mye erfaring. 

Jeg synes årets sesong er underholdende og håper melina blir i noen episoder til :)

Melina blir 24 år denne måneden. Jeg blir selv 28 i år, og det er nok langt mer enn 4 år siden jeg og de jeg kjenner oppførte seg så umodent. De fleste jeg kjenner, for å ikke si alle, var ganske voksne og ansvarsfulle i en alder av 24 år. 

Jeg håper forøvrig Melina ikke ryker med det første, fordi hun, Jon og Erik sammen er gull.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Arabella3 said:

Melina blir 24 år denne måneden. Jeg blir selv 28 i år, og det er nok langt mer enn 4 år siden jeg og de jeg kjenner oppførte seg så umodent. De fleste jeg kjenner, for å ikke si alle, var ganske voksne og ansvarsfulle i en alder av 24 år. 

Jeg håper forøvrig Melina ikke ryker med det første, fordi hun, Jon og Erik sammen er gull.

Har skjønt jeg bommet på alderen hennes. Det finnes uansett voksne og umodne 24 åringer. Hun havner i siste kategori. 

Når jeg ser tilbake på meg selv, ble jeg ikke voksen før jeg var over 30 år.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
7 timer siden, Jordbæra skrev:

Syns det er fint at hun får en slik erfaring og prøver noe litt annerledes. Håper hun fortsetter i samme stil så kanskje hun vil bli en sterk og jordnær person etter hvert. For jeg tror hun har det veldig i seg, men en tøff oppvekst som setter spor. 

Hvorfor skulle hun mer moden mentalt av å være med i programmer som belønner henne for umoden oppførsel?

Personligheten formes vel tidlig i livet og dama blir i følge de over 24 om noen uker. Så tipper hun fortsetter å være slik resten av livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk lurer på hvorfor Melina "har meldt seg på?" De blir tilbudt ganske heftige summer i utgangspunktet, og dess flere episoder, dess større honorar. 

Ei jente som Melina har selvfølgelig ikke skog og mark som motivasjon.  

Lo høyt  av presentasjonen, da Melina skulle trene på kart og kompass(skjønner godt at mange strever med dét). Hun fikk beskjed av bestefar om å stille inn kompasset i grader og spurte: "varmt eller kaldt?!" 😂 

Synes Melina har klart seg noenlunde. Hun gikk frivillig inn for å bli merket og Erik har gitt henne mer ros og støtte enn de fleste. Han skjønner at det ikke hjelper å bli sur. 

Tipper det går ei kule varmt for flere utover i sesongen. Jon digger seg selv, mens Erik er en kompis. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sjokoladee skrev:

Hun har jo hatt en tøff oppvekst, og barn som har blitt utsatt for omsorgssvikt utvikler seg ofte ikke på samme måte som andre når det kommer til språk. Mangel på kjærlighet og omsorg som barn, gjør gjerne at man søker oppmerksomhet på en måte som andre voksne ser på som barnslig. Når hun klager er det kanskje ikke for å være irriterende, men at hun trenger å høre at hun gjør en god jobb og at hun er flink. Hun er nok usikker på seg selv, særlig i en situasjon som er utenfor hennes komfortsone. Dessuten ser man jo at de andre deltakerne bryr seg om henne, og hun har flere ganger sagt "glad i deg" til de andre, det viser at hun trenger og setter pris på at andre bryr seg om henne. Jeg tror at hun egentlig er ressurssterk og litt smartere enn hun fremstår :)

Før ble folk vurdert ganske grundig om de ville takle å være med i slike program, gjør de ikke det lenger? For hvis hun sliter såpass som du hevder så burde hun kanskje ikke passert den kontrollen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, kvinneguide skrev:

Før ble folk vurdert ganske grundig om de ville takle å være med i slike program, gjør de ikke det lenger? For hvis hun sliter såpass som du hevder så burde hun kanskje ikke passert den kontrollen?

Det er ikke sikkert at hun sliter så veldig, jeg bare skrev hva jeg tror basert på hva hun selv har sagt om seg selv og sin barndom, og vil minne om at det har vært med på å forme henne. Jeg forsvarer ikke hvordan hun oppførte seg i etb, men der har hun lagt seg flat, beklaget og sagt at det var flaut å se i ettertid. Før ville jeg sagt at hun er dum og barnslig, men jeg er snart utdannet sosionom og har gjennom utdannelsen lært hvor mye en slik barndom påvirker hvordan man blir som voksen. De tester nok, men det er ikke vanskelig å passere hvis produksjonen virkelig vil ha personen med, og her har de nok sett at hun kan skape underholdning. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2020 den 15.08, Milli94 skrev:

Synes. Du SYNES nå.

4 timer siden, kvinneguide skrev:

Å være på tur i skog og mark er vel noe av det beste man kan gjøre om man sliter psykisk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...