Gå til innhold

71 grader nord kjendis - Melina

Nobile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spiller denne personen noe veldig eller er hun slik i hvirkeligheten?  Virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo akkurat som å ha med seg et barn på tur. 

Stygg natur, dum tur, vil hjem, blablasutresutre. 

Snakk om å bekrefte ALLE fordommer!

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille

Hun er vel kanskje et av de mest motbydelige mennesker jeg har sett på skjermen noen gang, oppførselsmessig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg synes nå ikke hun som har meldt seg på 71 grader nord og er piss redd for vann er noe bedre. De to til sammen og hun der ADHD damen som ikke kan vente i to sekunder for å stikke ut en kurs på et kart før hun går i gal retning er årets "øreplagere". Jeg håper de tre ryker ut raskt, da kan det kanskje bli slutt på "gubbesutringen" til Jon Almås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Halle-Palle skrev:

Det er jo akkurat som å ha med seg et barn på tur. 

Stygg natur, dum tur, vil hjem, blablasutresutre. 

Snakk om å bekrefte ALLE fordommer!

Hvorfor er hun med i serien i det hele tatt hvis det er så fælt for henne?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor er hun med i serien i det hele tatt hvis det er så fælt for henne?

All pr er god pr? 

Hun er jo valgt for å lage bra TV, om alle er sporty og flinke blir det jo sjeeedeli. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo underholdning på tv og er en som liker å ha oppmerksomhet på lik linje som andre tv personligheter. Hun er ikke så moden og det kan det være mange grunner til, men håper voksne mennesker holder seg for god til å hetse. Ser så mange som tror det er fritt vilt på nett.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Infinity skrev:

Jeg håper at hun ikke ryker ut, for jeg ler meg ihjel av Jon/Melina relasjonen. 

Enig! Jon, Erik og Melina er tidenes trio. 
vil mye heller ha ut Maren. Syns ikke sutringen hennes har noe underholdningsverdi, man blir bare irritert av å se på henne🙊

Endret av Tuppeluren
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Halle-Palle skrev:

All pr er god pr? 

Hun er jo valgt for å lage bra TV, om alle er sporty og flinke blir det jo sjeeedeli. 

Hun lager IKKE god tv. Heller tvert imot.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hun lager IKKE god tv. Heller tvert imot.

Dette er den sesongen av 71 grader nord med flest seere, så her er det nok mange som synes hun bidrar til god tv. Men det er så klart smak og behag. Jeg synes det er superbra 🙂

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melina ler hvertfall mye, selv om det er en del sutring. Men som pølsa sa om maren "jeg glemmer at hun bare er 20 år". Og det er sant, både Melina og maren er bare 20 år, det er ganske ungt. De har ikke mye erfaring. 

Jeg synes årets sesong er underholdende og håper melina blir i noen episoder til :)

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

Hun er vel kanskje et av de mest motbydelige mennesker jeg har sett på skjermen noen gang, oppførselsmessig. 

Seriøst? Du mener et menneske er motbydelig utfra det du ser i et TV-program ? Det blir jo klippet mye for å se verst mulig ut og skape underholdning

Endret av Orly
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
1 minutt siden, Orly skrev:

Seriøst? Du mener et menneske er motbydelig utfra det du ser i et TV-program ? Det blir jo klippet mye for å se verst mulig ut og skape underholdning

Ja, det blir klippet. Men det er ganske mye å ta av når det ikke finnes filter i det hele tatt og ord som "kvinnelig kjønnsorgan", "kvinnelig yrke uten noe særlig ære", "navnet på hinemannen" i diverse varianter - er både jubelord og bannord. Den jenten har rett og slett ikke lært å uttrykke seg. Når hun i tillegg gnåler etter under en kilometer på flat vei første dagen over tung sekk med førnevnte griseord - og klager på at hun ikke får vaske håret etter under en uke - klippet eller ei - da skjønner man at det ikke her er uheldig klipping. Jeg lurer på om hun trodde dette var et slags paradise hotell i fjellheimen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blondie65 skrev:

71 grader Nord Kjendis 2020 har de beste seertallene noensinne. Så de fleste seere er uenig med deg, selv om jeg er enig i at den gnålingen er håpløs. Men Melina tar da i det minste i mot råd - det kan man ikke si om "frøken vannskrekk" Maren og Hedvig.

Hvorfor har de meldt seg på dette når de er så redd for elementene i naturen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

Enig. Fatter ikke at noen gir henne skjermtid.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...