Gå til innhold

Utro mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Følelser for utro mann jeg har hatt ett langt forhold til. Trenger hjelp til å innse at han ikke er bra, og at jeg har det bedre uten han i livet. Kunne du ha stolt på en mann som hadde vært utro, løyet og gått bak ryggen til kona si over så lang tid? Kunne du stolt på at han sa, «det hadde jeg aldri gjort mot deg» 

Anonymkode: db0e2...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du ikke kan stole på han. Det vet du allerede svaret på, men vil ikke innse ;)

 

Anonymkode: b0b5f...0d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan det tenkes at han er i ett dårlig forhold, og at det forsvarer utroskapen? Føler jeg har laget meg ett fint bilde av fyren, mulig jeg er litt blind for å se hva slags mann dette egentlig er. Er det en viss type person som klarer å lyve og gå bak ryggen til partner så lenge? 

Anonymkode: db0e2...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud. Ingenting forsvarer utroskap. Er du i ett dårlig forhold, så går du ut av det forholdet. 
 

Nei, han er en utro kødd. Ingen kan garantere at han ikke vil ligge med andre bak din rygg også. 

Anonymkode: 38447...e75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Ikke fall for det! Det er en klassiker og du er garantert ikke den første han sier det til! Min eks sa det til meg, og jada etter det ble slutt snakket jeg med to av eksene og han hadde sagt det samme til de "det gjør jeg aldri mot deg" ,"ok jeg gjorde det mot deg men det var en feil unnskyld det skjer aldri igjen,  jeg kunne ikke drømme om å miste deg!" så skjedde det igjen og igjen. Vedder på han presenterte ny dama og ny dama etter der igjen samme bullshittet. 

Når man først har den moralen så er det noe man gjør og lett kan gjøre igjen, dette er ikke noe han gjør mot henne eller ikke gjør mot deg fordi du er spesiell. Han kommer til å gjøre det igjen før eller senere og du kan aldri stole på en med sånn moral! 

Anonymkode: 99b40...f26

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kan det tenkes at han er i ett dårlig forhold, og at det forsvarer utroskapen? Føler jeg har laget meg ett fint bilde av fyren, mulig jeg er litt blind for å se hva slags mann dette egentlig er. Er det en viss type person som klarer å lyve og gå bak ryggen til partner så lenge? 

Anonymkode: db0e2...091

Ja det er en viss type uten for mye samvittighet. Er han i et dårlig forhold går han før han finner en ny.

Disse utro folka sier det samme: Jeg har det så dårlig hjemme, partneren min er så sur hele tiden, jeg føler meg ikke sett, jeg føler meg ikke verdt noen ting (stakkars lille)  Jeg skal gå, men det er vanskelig pga barna, eller partner er syk, eller partner har ikke jobb, eller barna skal først starte på skole, konfirmere seg, gifte seg osv osv... det tar aldri slutt disse unnskyldningene for å ikke gå.

Og så du da, du er sikkert spesiell for han (men ikke så spesiell at han går fra kona) , du ser han sikkert på en helt spesiell måte, du får han til å føle seg bra, du er så snill med han, det dere har er spesielt... ser du ikke at alt er han, han, han? 

Anonymkode: b0b5f...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«det hadde jeg aldri gjort mot deg» Det sier vel de fleste som er utro😂

Jeg tror nok mest på utrykket "en gang utro, alltid utro"... Husk at det er en ting utroe ikke vet, det er hvordan det føles å bli bedratt. De klarer ikke å sette seg inn i andres følelser, og er mest sannsynlig bare egoister for sin egen nytelse. De fleste lyver og holder det skjult. Summerer du disse egenskapene, er det ikke mye å ta vare på. Men selv opm du gjør det slutt vil de fortsette å knuse andres hjerter. Det går ikke å forvare utroskapen for mangel på sex, det er bare sprøyt, og det kommer som regel fra utroe, eller så har de ikke peiling på hvordan det er å bli bedratt.

TS, ikke vær blind selv om du er forelsket, men det er du som avgjør uansett, og det er mulig jeg tar feil?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkel leve regel : Lev for deg selv, ikke for noen andre :) 

tenk på det som er best for deg, ikke at du skal misstrives for at han skal ha det bra:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kunne aldri stolt på en mann som satte seg selv foran barna sine. Aldri. En så stor karakterbrist ville det vært umulig for meg å godta.

Anonymkode: 3de1f...d94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosaris
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følelser for utro mann jeg har hatt ett langt forhold til. Trenger hjelp til å innse at han ikke er bra, og at jeg har det bedre uten han i livet. Kunne du ha stolt på en mann som hadde vært utro, løyet og gått bak ryggen til kona si over så lang tid? Kunne du stolt på at han sa, «det hadde jeg aldri gjort mot deg» 

Anonymkode: db0e2...091

Haha nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For egen del, jeg har vært utro mot nåværende partner. (Komplekse årsaker) Om jeg etterhvert forhåpentligvis bytter partner kommer jeg ikke til å være utro. Jeg ønsker primært ikke å være utro.

Anonymkode: 055f2...cae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For egen del, jeg har vært utro mot nåværende partner. (Komplekse årsaker) Om jeg etterhvert forhåpentligvis bytter partner kommer jeg ikke til å være utro. Jeg ønsker primært ikke å være utro.

Anonymkode: 055f2...cae

Hvorfor kan du ikke bare bytte nå? Hva stopper deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For egen del, jeg har vært utro mot nåværende partner. (Komplekse årsaker) Om jeg etterhvert forhåpentligvis bytter partner kommer jeg ikke til å være utro. Jeg ønsker primært ikke å være utro.

Anonymkode: 055f2...cae

Kjenner meg igjen i den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Alterego666 skrev:

Kjenner meg igjen i den. 

Igjen... hvorfor ikke stå på egne bein? Høres ut som dere har fruen deres som en «mamma» inntil dere skal ut i verden. Ikke så attraktivt. 
Hva er årsaken til at dere ikke bare går? Dere kan jo ikke finne et skikkelig kvinnfolk hvis dere er i et forhold uansett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer faller veldig lett for utro menn. Det er de som er mest utro som får mest fitte, fordi de er mestere på å manipulere. 

Anonymkode: 094ba...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan han lyve å bedra, ja så KAN han det. Svaret sier seg selv. Det har ikke med forholdene hans å gjøre, det er personligheten hans det er noe i veien med.

Anonymkode: 04acf...f1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, VillAnna skrev:

Dere kan jo ikke finne et skikkelig kvinnfolk hvis dere er i et forhold uansett. 

Men det går jo ikke @VillAnna skikkelige kvinner fortjener skikkelige menn😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, VillAnna skrev:

Igjen... hvorfor ikke stå på egne bein? Høres ut som dere har fruen deres som en «mamma» inntil dere skal ut i verden. Ikke så attraktivt. 
Hva er årsaken til at dere ikke bare går? Dere kan jo ikke finne et skikkelig kvinnfolk hvis dere er i et forhold uansett. 

Jeg ser ikke at denne rammer meg. Jeg gikk, stod alene, fant et grepa kvinnfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke "en gang utro, alltid utro" stemmer alltid på alle. 

Min eksmann var utro i ekteskapet han hadde før meg, men han var ikke utro mens vi var sammen.

Anonymkode: b4876...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...