Frepet Skrevet 29. januar 2020 #1 Del Skrevet 29. januar 2020 Hei! Pusset opp kjøkkenet mitt for litt tilbake siden. Overflater er matt svart med valnøtt platetopper. Jeg kjøpte noe maling jeg trodde skulle matche, men det ble jo helt elendig. Jeg lurte på om dere har noen tips? PS: jeg har ikke ferdig malt med den nye fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #2 Del Skrevet 29. januar 2020 Skal du ha farge på veggen? Er den nye fargen på veggen den lyse eller mørke? Om det er farge på vegg du lurer på så bør du vel gå for noe som matcher benken. Skapdørene kler alt. En kald farge passer jo godt til valnøtt så jeg tenker umiddelbart lyseblått. Men det ser for meg ut som veggene allerede er, eller var, lyseblå? 🤔 men en lys og kald farge bør få frem den fine og varme fargen på benkeplata. Anonymkode: 6f294...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #3 Del Skrevet 29. januar 2020 Eller er veggen syrin? Syrin funker aldri på annet enn syrintrær. Anonymkode: 6f294...9ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #4 Del Skrevet 29. januar 2020 Denne er veldig god til matt sort og valnøtt: https://www.jotun.com/no/no/b2c/colour-inspiration/colours/interior/mintybreeze-interior.aspx Anonymkode: c3a1f...699 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5 Del Skrevet 30. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal du ha farge på veggen? Er den nye fargen på veggen den lyse eller mørke? Om det er farge på vegg du lurer på så bør du vel gå for noe som matcher benken. Skapdørene kler alt. En kald farge passer jo godt til valnøtt så jeg tenker umiddelbart lyseblått. Men det ser for meg ut som veggene allerede er, eller var, lyseblå? 🤔 men en lys og kald farge bør få frem den fine og varme fargen på benkeplata. Anonymkode: 6f294...9ef Veldig uenig!!! Man skal ikke blande kalde og varme farger på den måten. Det blir kræsj, akkurat slik TS oppdaget. Anonymkode: e0352...b20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #6 Del Skrevet 30. januar 2020 Joda lyse kalde farger funker. Men det må være den rette fargen. Den på veggen er helt kræsj. Dyp tile synes jeg er kjempefint sammen med valnøtt. Men det blir alt for mørkt med sorte skapdører. Ikke gå for grått. Vi er lei grått nå 😂 Anonymkode: 6f294...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #7 Del Skrevet 30. januar 2020 Hva med noe sånt mellom benkeplater og overskap? Enormt utvalg av kule fliser hos Far-fars fliser Anonymkode: d1c10...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #8 Del Skrevet 30. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med noe sånt mellom benkeplater og overskap? Enormt utvalg av kule fliser hos Far-fars fliser Anonymkode: d1c10...e09 Og male resten av veggene i en farge som går igjen i flisene Anonymkode: d1c10...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #9 Del Skrevet 30. januar 2020 Prøv Ever Green fra Jotun, evt Treasure. Det er så harmonisk og flott med grønne toner! De passer også til benkeplatene og skapdørene. Anonymkode: 9fc99...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå