Gå til innhold

Menn er grunnen til at man ikke kan gå på turer om natten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Statistisk sett tar du feil. Kvinner har større sjangs for å bli  voldtatt, men menn blir oftere utsatt for blind vold og banket opp og drept.

Anonymkode: 61749...c87

Du må lære deg å lese statistikk. Menn som blir drept har i mye større grad enn kvinner involvert seg i aktiviteter som fører til at de blir drept: narkotika, gjenger og andre kriminelle aktiviteter. Kvinner blir ofte utsatt for drap kun fordi de er kvinner.  Voldtekter skjer forøvrig mye hyppigere enn blind vold. 

Anonymkode: 013f6...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mann, og jeg er ikke grunnen.

Så tittelen på tråden er beviselig feil.

Hva er vitsen med å skrive sånt dritt som dette, TS?

Anonymkode: 3ea84...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, og jeg er ikke grunnen.

Så tittelen på tråden er beviselig feil.

Hva er vitsen med å skrive sånt dritt som dette, TS?

Anonymkode: 3ea84...2f8

Er ikke ts men kan opplyse deg om at dette er ikke dritt men fakta. 

 Alle kjenner noen som er voldtatt eller mishandlet. 

Vold mot kvinner er et globalt helseproblem på linje med en epidemi, konkluderer Verdens helseorganisasjon.

Menn er den største trusselen for kvinner og værre enn den samlede trusselen fra krig, trafikkulykker, og sykdommer som malaria og kreft til sammen. 

https://www.aftenposten.no/verden/i/An55/kvinners-stoerste-helsetrussel-menn

 

Ja dette er noe dritt! 

Selvom ikke DU voldtar, så er du fortsatt medansvarlig for holdningene som fører til det. Hver gang du tenker eller sier om ei dame at hun er billig fordi hun ligger med mange, hver gang du tenker eller sier at damer er dumme og ikke kan gjøre bil, hver gang du tenker eller sier at damer er bedre jomfru, hver gang du hører kompisen din si noe respektløst om damer og du ikke retter på han, og hver gang hvor du for eksempel går inn i tråder om alvorlige samfunnsproblemer som rammer kvinnen og prøver å få det til å handle om deg som enkeltindivid og vende fokus vekk fra saken, og kalle det for dritt. Alle respektløse og undertrykkende holdninger mot kvinner er noe som bygger opp under holdningene som fører til voldtekt og mishandling av kvinner. Er det noe du skal kalle dritt er det sånne holdninger så begynn å si det til menn istedet du. 

Anonymkode: 7aa8c...7ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

95% av blind vold og overfallsvoldtekt er utført av de nye håpefulle landsmenn. Det har jeg opplevd selv som 14 åring, angrepet av en gjeng ukjente eldre muslimer (typ 18åringer) bakfra på kveldstid. Og det var på et av de generelt "tryggere" stedene i byen. Det er ikke rasisme, det er bare enkel statistisk fakta. Som blir konfirmert i alle land hvor dette er en greie.

Anonymkode: ea86f...718

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke ts men kan opplyse deg om at dette er ikke dritt men fakta. 

 Alle kjenner noen som er voldtatt eller mishandlet. 

Vold mot kvinner er et globalt helseproblem på linje med en epidemi, konkluderer Verdens helseorganisasjon.

Menn er den største trusselen for kvinner og værre enn den samlede trusselen fra krig, trafikkulykker, og sykdommer som malaria og kreft til sammen. 

https://www.aftenposten.no/verden/i/An55/kvinners-stoerste-helsetrussel-menn

 

Ja dette er noe dritt! 

Selvom ikke DU voldtar, så er du fortsatt medansvarlig for holdningene som fører til det. Hver gang du tenker eller sier om ei dame at hun er billig fordi hun ligger med mange, hver gang du tenker eller sier at damer er dumme og ikke kan gjøre bil, hver gang du tenker eller sier at damer er bedre jomfru, hver gang du hører kompisen din si noe respektløst om damer og du ikke retter på han, og hver gang hvor du for eksempel går inn i tråder om alvorlige samfunnsproblemer som rammer kvinnen og prøver å få det til å handle om deg som enkeltindivid og vende fokus vekk fra saken, og kalle det for dritt. Alle respektløse og undertrykkende holdninger mot kvinner er noe som bygger opp under holdningene som fører til voldtekt og mishandling av kvinner. Er det noe du skal kalle dritt er det sånne holdninger så begynn å si det til menn istedet du. 

Anonymkode: 7aa8c...7ae

Medansvarlig? Har du røyka eller?

Er da for faen ikke medansvarlig på handlinger utført av syke folk fordi jeg er mann.

Synes dine holdninger om menn flest nesten er værre enn syke folks holdninger til kvinner er.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

95% av blind vold og overfallsvoldtekt er utført av de nye håpefulle landsmenn. Det har jeg opplevd selv som 14 åring, angrepet av en gjeng ukjente eldre muslimer (typ 18åringer) bakfra på kveldstid. Og det var på et av de generelt "tryggere" stedene i byen. Det er ikke rasisme, det er bare enkel statistisk fakta. Som blir konfirmert i alle land hvor dette er en greie.

Anonymkode: ea86f...718

Kanskje ikke 95%, men ikke langt derifra. Og det er ekstremt iforhold til prosentandel av befolkning disse utgjør. Nærmer seg vel 4-5%? Og  de naive blåøyde nissene i Norge tenker fortsatt at det er nordmenn/hvite som er de store rasistene her i verden. Sanneheten er nok mer motsatt. Hvis hvite folk er rasister, ja ok, men de er ihvertfall ikke voldelige psykopater.

Anonymkode: ea86f...718

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke ts men kan opplyse deg om at dette er ikke dritt men fakta. 

 Alle kjenner noen som er voldtatt eller mishandlet. 

Vold mot kvinner er et globalt helseproblem på linje med en epidemi, konkluderer Verdens helseorganisasjon.

Menn er den største trusselen for kvinner og værre enn den samlede trusselen fra krig, trafikkulykker, og sykdommer som malaria og kreft til sammen. 

https://www.aftenposten.no/verden/i/An55/kvinners-stoerste-helsetrussel-menn

 

Ja dette er noe dritt! 

Selvom ikke DU voldtar, så er du fortsatt medansvarlig for holdningene som fører til det. Hver gang du tenker eller sier om ei dame at hun er billig fordi hun ligger med mange, hver gang du tenker eller sier at damer er dumme og ikke kan gjøre bil, hver gang du tenker eller sier at damer er bedre jomfru, hver gang du hører kompisen din si noe respektløst om damer og du ikke retter på han, og hver gang hvor du for eksempel går inn i tråder om alvorlige samfunnsproblemer som rammer kvinnen og prøver å få det til å handle om deg som enkeltindivid og vende fokus vekk fra saken, og kalle det for dritt. Alle respektløse og undertrykkende holdninger mot kvinner er noe som bygger opp under holdningene som fører til voldtekt og mishandling av kvinner. Er det noe du skal kalle dritt er det sånne holdninger så begynn å si det til menn istedet du. 

Anonymkode: 7aa8c...7ae

Ja, men nå lever vi altså i Norge. Jeg anbefaler folk å lese artikkelen, så vil de se at den handler om en helt annen verden enn den vi lever i. Det finnes land hvor hver tredje mann innrømmer å ha voldtatt, og hvor 70% av kvinner mener mannen har rett til å slå hvis hun nekter sex (Guinea). Statistikken har mildt sagt liten verdi for å forstå Norge. 

Hvor mange dør av kreft, og hvor mange dør av drap i Norge? 5 000 kvinner dør av kreft hver år. Ca 20 blir drept.

Hvor mange dør av malaria alene? Ca 500 000. Det er flere enn alle drap på menn og kvinner til sammen i hele verden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

 

Selvom ikke DU voldtar, så er du fortsatt medansvarlig for holdningene som fører til det.

Fy faen for noe svada! Er det verste jeg har hørt.

Du høres ut som en helt jævlig person.

Anonymkode: 3ea84...2f8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Selvom ikke DU voldtar, så er du fortsatt medansvarlig for holdningene som fører til det.

Det er du også. Like medansvarlig som med.

Anonymkode: 3ea84...2f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De av dere som anser de fleste menn som potensielle rans- og voldtektsmenn, så kan dere holder dere hjemme....helst på dagtid også.

Anonymkode: de364...f40

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også bli påkjørt og drept når du går tur. 

Lever du virkelig livet ditt etter alt som potensielt kan skje? Det må være stusselig, for alt bærer med seg en eller annen risiko. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De av dere som anser de fleste menn som potensielle rans- og voldtektsmenn, så kan dere holder dere hjemme....helst på dagtid også.

Anonymkode: de364...f40

Jeg tror ikke de fleste menn er det, men hvordan faen mener du jeg skal se forskjell?

Jeg synes det er rart at ikke de såkalt «uskyldige» mennene ikke blir forbanna over at andre menn ødelegger for dem isteden for å bli sinna på de som er redde. 

Anonymkode: 79f38...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

95% av blind vold og overfallsvoldtekt er utført av de nye håpefulle landsmenn. Det har jeg opplevd selv som 14 åring, angrepet av en gjeng ukjente eldre muslimer (typ 18åringer) bakfra på kveldstid. Og det var på et av de generelt "tryggere" stedene i byen. Det er ikke rasisme, det er bare enkel statistisk fakta. Som blir konfirmert i alle land hvor dette er en greie.

Anonymkode: ea86f...718

Lurer på hvordan man ser at en gjeng gutter er muslimer? Når de i tillegg angrep deg bakfra på kveldstid. Hmmm...

“Ikke rasisme”...

Anonymkode: f01b6...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke ts men kan opplyse deg om at dette er ikke dritt men fakta. 

 Alle kjenner noen som er voldtatt eller mishandlet. 

Vold mot kvinner er et globalt helseproblem på linje med en epidemi, konkluderer Verdens helseorganisasjon.

Menn er den største trusselen for kvinner og værre enn den samlede trusselen fra krig, trafikkulykker, og sykdommer som malaria og kreft til sammen. 

https://www.aftenposten.no/verden/i/An55/kvinners-stoerste-helsetrussel-menn

 

Ja dette er noe dritt! 

Selvom ikke DU voldtar, så er du fortsatt medansvarlig for holdningene som fører til det. Hver gang du tenker eller sier om ei dame at hun er billig fordi hun ligger med mange, hver gang du tenker eller sier at damer er dumme og ikke kan gjøre bil, hver gang du tenker eller sier at damer er bedre jomfru, hver gang du hører kompisen din si noe respektløst om damer og du ikke retter på han, og hver gang hvor du for eksempel går inn i tråder om alvorlige samfunnsproblemer som rammer kvinnen og prøver å få det til å handle om deg som enkeltindivid og vende fokus vekk fra saken, og kalle det for dritt. Alle respektløse og undertrykkende holdninger mot kvinner er noe som bygger opp under holdningene som fører til voldtekt og mishandling av kvinner. Er det noe du skal kalle dritt er det sånne holdninger så begynn å si det til menn istedet du. 

Anonymkode: 7aa8c...7ae

Nei.

Anonymkode: 38d3c...c82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke de fleste menn er det, men hvordan faen mener du jeg skal se forskjell?

Jeg synes det er rart at ikke de såkalt «uskyldige» mennene ikke blir forbanna over at andre menn ødelegger for dem isteden for å bli sinna på de som er redde. 

Anonymkode: 79f38...486

Hvem har sagt at vi ikke blir forbanna på dem? Jeg blir i hvert fall det.

Men at noen ser ned på meg, for noe jeg aldri har gjort, det skal jeg ha meg frabedt. Vet du hva!

Anonymkode: 3ea84...2f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hr. Aktiv said:

Medansvarlig? Har du røyka eller?

Er da for faen ikke medansvarlig på handlinger utført av syke folk fordi jeg er mann.

Synes dine holdninger om menn flest nesten er værre enn syke folks holdninger til kvinner er.

Innlegget du siterer er åpenbart skrevet av en svært sexistisk person.

Anonymkode: 3ea84...2f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvordan man ser at en gjeng gutter er muslimer? Når de i tillegg angrep deg bakfra på kveldstid. Hmmm...

“Ikke rasisme”...

Anonymkode: f01b6...dfc

Du er ikke den skarpeste kniven, du?

Anonymkode: ea86f...718

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

95% av blind vold og overfallsvoldtekt er utført av de nye håpefulle landsmenn. Det har jeg opplevd selv som 14 åring, angrepet av en gjeng ukjente eldre muslimer (typ 18åringer) bakfra på kveldstid. Og det var på et av de generelt "tryggere" stedene i byen. Det er ikke rasisme, det er bare enkel statistisk fakta. Som blir konfirmert i alle land hvor dette er en greie.

Anonymkode: ea86f...718

Feil, de fleste utføres av bleikfeite blendahvite nordmenn

Anonymkode: 295f9...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke den skarpeste kniven, du?

Anonymkode: ea86f...718

Man kan ikke se hvilken religion noen har, mange blendahvite nordmenn har konvertert til Islam.

Anonymkode: 295f9...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de 2191 fornærmede var 86 prosent (1874) jenter/ kvinner og 14 prosent (317) gutter/menn. Antallet mannlige fornærmede økte fra 180 i 2017 til 317 i 2018, en økning på 76 prosent.

Blant fornærmede gutter/menn var 243 (77 prosent) mindreårige på gjerningstidspunktet. 227 (72 prosent) var under 14 år på gjerningstidspunktet.

Det er store mørketall for seksuelle overgrep både blant utsatte gutter og jenter. Forskning har vist at gutter i enda mindre grad enn jenter forteller om at de er utsatt for seksuelle overgrep.voldtektstastsland.png.928030a460d8c5e2b0557a94af7c216c.png

32% av anmeldte er ikke født i Norge. (Alle tall 2017)

Anonymkode: 09c5e...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...