Gå til innhold

Idiot kræsjet inn i bilen min!!! Hva nå?


jod5998

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skriver bare et innlegg her fordi får ikke sove. Ligger bare å tenker på dette som skjedde i dag.

Jeg har akkurat fått en splitter ny bil som jeg har ventet på lenge, jeg har kun hatt denne i noen uker.

Istad når jeg kjørte hjem fra jobb kjørte jeg en lang og mørk strekning som jeg alltid gjør, da jeg plutselig ser ett lys komme mot meg. Det var en bil med kun ett lys foran, og dette lyset fungerte nesten ikke. Jeg ser at bilen vingler fælt frem og tilbake når den kommer mot meg, så jeg senker farten og stopper, da bilen kjører rett over i mitt kjørefelt, jeg holdt på å kjøre ut av veien og da smeller det! Den jævelen kjørte inn i siden på bilen min og vraka hele speilet + ripa opp hele siden på bilen min!!!! Jeg fikk helt sjokk, stoppet bilen og tok på varsellys, men så ser jeg i speilet at bilen stikker av!!!! Jeg prøver å snu men det er litt trangt der så når jeg fikk snudd var bilen allerede borte... Jeg er så utrolig lei meg for det som har skjedd.. Jeg ringte politiet med en gang og skal anmelde i morra. Jeg så jo nesten ikke bilen siden den ikke hadde lys og det var ingen gatelys heller, så var vanskelig å se hva slags bil det var, og jeg husker heller ikke regnr i hodet...

Noen som har opplevd noe lignende?? Jeg er så JÆVLA sur! H*n kjørte helt sikkert i fylla eller rusa! Jeg er FLY FORBANNA. 

Er jeg nødt til å betale skadene som har skjedd siden jeg ikke så reg nr på bilen??? Jeg har virkelig ikke råd til dette nå, og det var jo h*n som kjørte på meg og stakk..... Kan jeg høre med bensinstasjonen rett ved om å sjekke overvåkningskamera?? Er så innmarri lei meg:(( Har grått i hele kveld.. Måtte bare få det ut.. Hvem er det som kjører på andre og bare stikker av sånn?? så virkelig ut som om det var meningen!

Endret av jod5998
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, jod5998 skrev:

Hei. Jeg skriver bare et innlegg her fordi får ikke sove. Ligger bare å tenker på dette som skjedde i dag.

Jeg har akkurat fått en splitter ny bil som jeg har ventet på lenge, jeg har kun hatt denne i noen uker.

Istad når jeg kjørte hjem fra jobb kjørte jeg en lang og mørk strekning som jeg alltid gjør, da jeg plutselig ser ett lys komme mot meg. Det var en bil med kun ett lys foran, og dette lyset fungerte nesten ikke. Jeg ser at bilen vingler fælt frem og tilbake når den kommer mot meg, så jeg senker farten og stopper, da bilen kjører rett over i mitt kjørefelt, jeg holdt på å kjøre ut av veien og da smeller det! Den jævelen kjørte inn i siden på bilen min og vraka hele speilet + ripa opp hele siden på bilen min!!!! Jeg fikk helt sjokk, stoppet bilen og tok på varsellys, men så ser jeg i speilet at bilen stikker av!!!! Jeg prøver å snu men det er litt trangt der så når jeg fikk snudd var bilen allerede borte... Jeg er så utrolig lei meg for det som har skjedd.. Jeg ringte politiet med en gang og skal anmelde i morra. Jeg så jo nesten ikke bilen siden den ikke hadde lys og det var ingen gatelys heller, så var vanskelig å se hva slags bil det var, og jeg husker heller ikke regnr i hodet...

Noen som har opplevd noe lignende?? Jeg er så JÆVLA sur! H*n kjørte helt sikkert i fylla eller rusa! Jeg er FLY FORBANNA. 

Er jeg nødt til å betale skadene som har skjedd siden jeg ikke så reg nr på bilen??? Jeg har virkelig ikke råd til dette nå, og det var jo h*n som kjørte på meg og stakk..... Kan jeg høre med bensinstasjonen rett ved om å sjekke overvåkningskamera?? Er så innmarri lei meg:(( Har grått i hele kveld.. Måtte bare få det ut.. Hvem er det som kjører på andre og bare stikker av sånn?? så virkelig ut som om det var meningen!

Det er da bare å ta ut videoene fra dashcamet så finner du bilnummeret på bilen der.

Anonymkode: d4e98...27a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da bare å ta ut videoene fra dashcamet så finner du bilnummeret på bilen der.

Anonymkode: d4e98...27a

Seriøst?? hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hmmmmmm skrev:

Har skjedd meg engang. Måtte betale gor reparasjonen selv da dessverre

Fyfader.. kan folk bare kjøre på andre og stikke av fra ansvaret sånn? at det er mulig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis toppkasko, men er jo en prinsippsak.. Har absolutt ikke råd til egenandelen akkurat nå heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da bare å ta ut videoene fra dashcamet så finner du bilnummeret på bilen der.

Anonymkode: d4e98...27a

Tror ikke jeg har dashcam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kødd.
Anmeld saken ASAP, og se om det er noen steder i nærheten som kan ha plukket det opp på kamera. 

Forsikringsmessig er det nok lite å gjøre dersom de ikke finner den som er ansvarlig. Så lenge de ikke får motpartens forsikringsselskap til å dekke skadene, må du nok bruke din egen forsikring. Godt du har full kasko i det minste, hadde du hatt delkasko eller ansvar hadde det være enda surere. 

Anonymkode: cbee5...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, dillyduzit skrev:

Har jeg misset noe? Hvor står det at TS har Tesla?

TS sa ikke noe om Tesla, men bilen var splitter ny. Telsa har hatt dette i flere år, så vil jo tro at de andre bilmerkene også har noe slikt. 

Anonymkode: d4e98...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2020 den 21.10, AnonymBruker skrev:

TS sa ikke noe om Tesla, men bilen var splitter ny. Telsa har hatt dette i flere år, så vil jo tro at de andre bilmerkene også har noe slikt. 

Anonymkode: d4e98...27a

Eh. Nei. Jeg har ny mercedes. Den har ikke. Nye audier har ikke. Hvorfor er du her og tror?

Anonymkode: 60aa8...4ca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh. Nei. Jeg har ny mercedes. Den har ikke. Nye audier har ikke. Hvorfor er du her og tror?

Anonymkode: 60aa8...4ca

Fordi han er fan av ulovlig overvåkning, og tror at et dashcam gjør Tesla til tidenes beste bilmerke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut etterlysning på face. Kanskje noen har sett bilen. 

Anonymkode: 90501...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring ALLE verksteder og beskriv hva som skjedde, samt fargen på bilen din og alle detaljer.

Jeg ble påkjørt en gang da jeg stod parkert, fikk dette tipset og et verksted meldte fra når vedkommende skulle fikse sin bil 3-uker senere.

Ring også skraphandleren i tilfelle de prøver å vrake den

Anonymkode: fd304...909

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er veldig vanlig at folk stikker av fra skadested når de har ruset seg eller drukket alkohol. I den sammenheng er det utrolig frustrerende at han ikke ble tatt på det tidspunktet, slik at blodprøver etc. kunne påvist dette. Jeg håper imidlertid at politiet eller du finner ut hvem dette var via overvåkningskameraer i området. Jeg regner med at du har skadetidspunktet tidspunktet.

Uff lykke til ❤️ 

Anonymkode: 68e50...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten utrolig at du ikke ble skadet ❤️

Ring rundt til verksteder og hør om de kan holde utkikk for deg. Jeg hadde gått langt for å prøve å finne vedkommende, selv om det kanskje er en umulig oppgave. 

Anonymkode: 2780a...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 3.2.2020 den 10.22, AnonymBruker skrev:

Ring ALLE verksteder og beskriv hva som skjedde, samt fargen på bilen din og alle detaljer.

Jeg ble påkjørt en gang da jeg stod parkert, fikk dette tipset og et verksted meldte fra når vedkommende skulle fikse sin bil 3-uker senere.

Ring også skraphandleren i tilfelle de prøver å vrake den

Anonymkode: fd304...909

Wow for et bra tips! Dette skal jeg gjøre i framtiden hvis det skulle hende meg. Har ikke tenkt på dette før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2020 den 10.14, poli10 skrev:

Fordi han er fan av ulovlig overvåkning, og tror at et dashcam gjør Tesla til tidenes beste bilmerke.

Det er ikke ulovlig med kameraene på Teslaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...