Gå til innhold

Hva feiler det dolk når det kommer til penger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor unner ikke folk andre penger og lykke? Hvorfor er det alltid slik når noen sier de har dårlig råd, eller at de har spart så og så mye så kommer kommentarene:

da skulle du levd på trygden min, ikke noe å spare av... eller; penger er ikke alt, osv. Så mye sinne og aggresjon når det handler om penger. I dag leste jeg om Jon Arne Riise som hadde høyt forbruk, kommentarfeltet kokte av sjalusi og sinne.. 

hvorfor blir folk så sinte på de som har mye? Hvorfor blir folk sinte på de som har dårlig råd? 

kan ikke folk bare holde seg til egen økonomi og ikke spy på alle andre? 

Anonymkode: 25811...b6c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kan du si.., Jeg synes mest bare synd på folk som er så sykelig opptatt av penger, de kan jo ikke ha det helt bra.

Anonymkode: fa36f...7c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Kan ikke si jeg synes synd på Jon Arne, han klarer fint å sløse bort penger på unyttige vesker og drit til damene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Keikolina skrev:

Kan ikke si jeg synes synd på Jon Arne, han klarer fint å sløse bort penger på unyttige vesker og drit til damene sine.

Hvem sier det er synd på han? Sier han selv at det er synd på han? Han er jo Happy og har det bra? Hva er problemet til andre? 

Anonymkode: 25811...b6c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem sier det er synd på han? Sier han selv at det er synd på han? Han er jo Happy og har det bra? Hva er problemet til andre? 

Anonymkode: 25811...b6c

Han har vel ikke dårlig råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å ikke bry meg med andres økonomi, og heller se hvem folk er. 
 

Men jeg kan la meg provosere over folk som gir uttrykk for å ha langt bedre økonomi enn de faktisk har.... 

Anonymkode: 91497...30c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Keikolina skrev:

Kan ikke si jeg synes synd på Jon Arne, han klarer fint å sløse bort penger på unyttige vesker og drit til damene sine.

Hadde jeg hatt masse penger, altså i mill klassen hadde jeg også kjøpt meg vesker, dyre ferier, klær og stasj.. og gitt gaver til andre.. hvorfor skulle jeg ikke det? 

Anonymkode: 25811...b6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Keikolina skrev:

Han har vel ikke dårlig råd?

Nei, men hvem sier han har dårlig råd? 

Anonymkode: 25811...b6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Alkoholist skrev:

Jeg tror ikke på at 'penger gjør deg lykkeligere' bare er en myte ihvertfall. 

Jeg tror dette er en myte laget av mindre formidlede mennesker i et forsøk på å føle seg bedre med sin egen situasjon. Ikke at det er noe galt i det da, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Alkoholist skrev:

Jeg tror ikke på at 'penger gjør deg lykkeligere' bare er en myte ihvertfall. 

Å ikke ha penger gjør deg hvertfall ikke lykkelig. Du kan faktisk ha penger OG være lykkelig.. det er ikke enten eller. 
å ha penger gir deg økonomisk frihet og mindre bekymringer. Du kan reise og oppleve, unne deg det du vil og kose deg. ALLE ønsker å vinne i Lotto eller ha mye penger.. noen har gjort en bra karriere og fått det til, dritbra! Da heier vi på de

Anonymkode: 25811...b6c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt med på det der, og har ikke lest kommentarene fra folk ang. John Arnes økonomi. Men jeg må si jeg ikke skjønner et plukk av det. Hvorfor i alle dager skal andre, ukjente mennesker legge seg opp i hva han tjener eller bruker pengene sine på? Det er da helt fritt frem for han! Og alle andre. Man bestemmer selv over pengene sine, og det er ikke NOE noen andre har noe som helst med å legge seg opp i. Idioter som tror de har rett til å mene noe som helst om andres økonomi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Keikolina skrev:

Kan ikke si jeg synes synd på Jon Arne, han klarer fint å sløse bort penger på unyttige vesker og drit til damene sine.

Sjalusiiiiiii med en gang ogsååååå

Anonymkode: 29025...73d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ikke ha penger gjør deg hvertfall ikke lykkelig. Du kan faktisk ha penger OG være lykkelig.. det er ikke enten eller. 
å ha penger gir deg økonomisk frihet og mindre bekymringer. Du kan reise og oppleve, unne deg det du vil og kose deg. ALLE ønsker å vinne i Lotto eller ha mye penger.. noen har gjort en bra karriere og fått det til, dritbra! Da heier vi på de

Anonymkode: 25811...b6c

Det er bedre å være frisk og rik enn syk og fattig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkoholist
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å ikke ha penger gjør deg hvertfall ikke lykkelig. Du kan faktisk ha penger OG være lykkelig.. det er ikke enten eller. 
å ha penger gir deg økonomisk frihet og mindre bekymringer. Du kan reise og oppleve, unne deg det du vil og kose deg. ALLE ønsker å vinne i Lotto eller ha mye penger.. noen har gjort en bra karriere og fått det til, dritbra! Da heier vi på de

Anonymkode: 25811...b6c

Det er jo det jeg mener. Jeg tror ikke på at det er en myte. Når det er sagt, så driter jeg i hvor mye penger andre har på kontoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Keikolina
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjalusiiiiiii med en gang ogsååååå

Anonymkode: 29025...73d

Lol, bare idioter kjøper så dyre skinnfiller 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men hvem sier han har dårlig råd? 

Anonymkode: 25811...b6c

Ka er problemet da? Har han plutselig fått god råd igjen å betaler bidrag? Bra for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alkoholist skrev:

Jeg tror ikke på at 'penger gjør deg lykkeligere' bare er en myte ihvertfall. 

Det gjør deg ikke lykkelig, men det gjør deg lykkeligere. Det tar vekk en del bekymringer som om man har råd til mat, husleie, strøm osv. 

Endret av abc123detvardet
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stille opp i programmer som I lomma på Silje er jo å be om at folk skal blande seg, da. Han vil vel ha kritikk da? All PR er god PR. Alle vet jo at Riise har hatt økonomiske problemer til og fra i lang tid, så da er det en selvfølge at noen fyrer seg opp når de ser hvordan han faktisk lever. 

At folk har meninger om sløseriet til kjendiser som moraliserer og maner andre til måtehold er også naturlig.

Anonymkode: 6a1a8...388

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...