Gå til innhold

190 trusler om skoleskyting mot norske skoler på to uker


queensnella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynner å miste tålmodigheten med både politiet og skolene. Skjønner de ikke hvor jævlig det er for elevene og lærerne som må gå på skolen hver dag og foreldrene som må sende ungene dit? Et av mine barn går på en av skolene som er truet, og dette begynner å ta på både følelser og nattesøvn. Mange er livredde for å sitte på de første pultrekkene fordi de da vil bli skutt først. Flere oppgir å ha fått angstproblemer i forbindelse med dette, men ingenting skjer.

Lite informasjon og saken også. Fullstendig taushet fra skolen og bare en og annen intetsigende twittermelding fra politiet. Ungene ser ingenting til økt vakthold og alt virker helt som normalt selv om truslene altså fortsatt kommer. De informerer ikke engang om hvilke skoler det gjelder. De må man selv google seg fram til, og det gjør selvsagt ungdommene. De vet godt at deres skole er en av de som trues med både skyting og bombe. Likevel legges det bare lokk på det hele og man håper visst at det skal gå over av seg selv. Lærerne virker å ha fått munnkurv og ingen snakker med elevene om dette. Faen, altså! Nå er det på tide at de lar oss vite hva som får dem til å tro at det ikke er ekte trusler.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Jeg begynner å miste tålmodigheten med både politiet og skolene. Skjønner de ikke hvor jævlig det er for elevene og lærerne som må gå på skolen hver dag og foreldrene som må sende ungene dit? Et av mine barn går på en av skolene som er truet, og dette begynner å ta på både følelser og nattesøvn. Mange er livredde for å sitte på de første pultrekkene fordi de da vil bli skutt først. Flere oppgir å ha fått angstproblemer i forbindelse med dette, men ingenting skjer.

Lite informasjon og saken også. Fullstendig taushet fra skolen og bare en og annen intetsigende twittermelding fra politiet. Ungene ser ingenting til økt vakthold og alt virker helt som normalt selv om truslene altså fortsatt kommer. De informerer ikke engang om hvilke skoler det gjelder. De må man selv google seg fram til, og det gjør selvsagt ungdommene. De vet godt at deres skole er en av de som trues med både skyting og bombe. Likevel legges det bare lokk på det hele og man håper visst at det skal gå over av seg selv. Lærerne virker å ha fått munnkurv og ingen snakker med elevene om dette. Faen, altså! Nå er det på tide at de lar oss vite hva som får dem til å tro at det ikke er ekte trusler.

Jeg har ikke noe annet å si enn helt f**kings enig. Det er hårreisende.

Jeg tenker som deg at hvis det bare er tomme trusler som de ikke gjør noe alvor ut av, ja, da gir man beskjed. Unødvendig at dette skal gå utover helsen og presentasjonene til elevene på skolen hvis truslene ikke er reelle. Dette er dårlig beredskap av politiet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde gått an å finne dem som lager trusler. Rett i fengsel uansett alder og lands-tilknytning. Få vist at dette ikke er ok!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store skrekken rundt dette, er at dette er en smokescreen i forkant av en eventuell ekte aksjon. Jeg håper ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Example said:

Den store skrekken rundt dette, er at dette er en smokescreen i forkant av en eventuell ekte aksjon. Jeg håper ikke det.

Da guvernør Dannel Malloy holdt pressekonferanse (tv-sendt) dagen etter sandi hukk i CT/USA i 2012, sa han på en litt vag rar måte at de hadde blitt advart mot en sånn hendelse (masseskyting/skoleskyting e.l.).

The Lieutenant Governor and I have been…” at which time he paused at length. He continued, “…spoken to, in an attempt that we might be prepared for something like this playing itself out in our state.”

http://right.is/conservative-opinion/2015/05/wolfgang-halbig-confronts-connecticut-gov-dannel-malloy-video-1453.html

Da "borger-etterforsker" Wolf Halbig dro til guvernør-kontoret og konfronterte Malloy med hva han hadde sagt, nektet han for å ha sagt dette.
Både konfrontasjonen og pressekonferanse-uttalelsen finnes dokumentert på video.

Litt uti 2013, bare 2-3 måneder etter Sandy-saken, ble lovverket i US endret så det skulle være lov å bedrive propaganda ovenfor befolkningen - noe som ved lov hadde vært forbudt siden 1948. Denne saken kalles Smith Mundt Modernization Act of 2012.

Vi som la ned mye tid på å studere Sandy-hendelsen vet jo hvor mange som ble drept der. Nemlig ingen, noe som er omfattende vist ved bilder av barna som angivelig ble skutt, fordi de lever i beste velgående i dag. Alt skapt som en kynisk skuespill-hendelse fremsatt som ekte, for drahjelp til å endre lovverket, inndra våpen og frihet fra folket osv. For de innvidde kjent som false flag operation eller psyop.

At verden vil bedras er ikke riktig, men at den blir det er sikkert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...