Gå til innhold

Er dritforbanna på sånne folk! For noen svin!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpt meg jakke på Zalando. Den fine jakken jeg har spart å ønsket meg lenge. En type fake fur. Den var tilogmed på salg jippi! Og eeeen igjen i min str! Fikk den da og pakket den opp. Den luktet rart og merkelappen bak minnet om en jakke som hat ligget bakers på ett lager og falmet over tid. Jakken så pen og hel ut så tenkte ikke mere over det bare kanskje lufte for å få ut den spesielle lukten (vet jo at farge og syntetstoff kan lukte rart).. da jeg prøvde den var den sååå fin men luktet jeg så svette!? Jeg lukter aldri..ikke sånn... luktet av genseren min da jeg hadde tatt jakken av.. luktet helt jævlig under mine armer på min genser. Slo meg at det må komme fra jakken. Joda hele jævla jakka er forpesta med den ekleste svettelukten, hele armhule området og videre ned.. her har noen brukt denne, svetta i den, kanskje dævva i den ikke vet jeg . Det stinker fortsatt av min genser som jeg hadde under da jeg prøvde jakken i 2 minutter (igår)! Blir så forbanna på sånne folk så svinete og ekkelt! Fy søren æsj!! image.png.32d7f991649ab019fedb79333aa12d59.png

Anonymkode: effd4...b56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke folk er det du blir forbanna på? 

Anonymkode: 2340c...ca3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde nettopp det samme med boozt. Fikk tilsendt en genser som luktet sterk parfyme. Ikke «frisk parfyme», som i at noen har prøvd genseren på, men lukten satt så sterkt i genseren, at det er helt tydelig at noen må ha brukt den en dag eller tre. (Jeg beholdt den fordi jeg har ventet på denne genseren. Den er forresten i 100% ull, så ingenting syntetisk.)
Heldigvis gikk lukten bort ved vask.

Anonymkode: 168a4...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke folk er det du blir forbanna på? 

Anonymkode: 2340c...ca3

Folk som ikke er rene når de prøver på klær, og returnerer klær de har skitnet til, så andre uvitende folk ender opp med deres stank og svette klær...?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, dette er ulempen med å kjøpe på nett. Jeg liker å dra i butikker å se hva jeg faktisk kjøper. Man aner ikke om et plagg har vært brukt i 30 dager for så å leveres tilbake. Butikkansatte ser etter rifter og merker i klær hvis de skal ta imot en retur, men ikke like mange lukter på dem for å sjekke at alt er i orden 😂 Dette er jo bare å sende rett tilbake, og gi en liten tilbakemelding.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde nettopp det samme med boozt. Fikk tilsendt en genser som luktet sterk parfyme. Ikke «frisk parfyme», som i at noen har prøvd genseren på, men lukten satt så sterkt i genseren, at det er helt tydelig at noen må ha brukt den en dag eller tre. (Jeg beholdt den fordi jeg har ventet på denne genseren. Den er forresten i 100% ull, så ingenting syntetisk.)
Heldigvis gikk lukten bort ved vask.

Anonymkode: 168a4...b56

Det kan ha vært fabrikken/produsenten som sprayet med parfyme. Noen produsenter gjør det for å overdøve lukten av ulike kjemikalier som brukes under produksjonen. 

Anonymkode: 61532...203

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ha vært fabrikken/produsenten som sprayet med parfyme. Noen produsenter gjør det for å overdøve lukten av ulike kjemikalier som brukes under produksjonen. 

Anonymkode: 61532...203

Det luktet parfyme fra kropp... den luktet brukt, ikke fabrikk 😐

Anonymkode: 168a4...b56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å sende jakken i retur det. I tillegg kan du ta kontakt med Zalando og forklare opplevelsen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Million skrev:

Folk som ikke er rene når de prøver på klær, og returnerer klær de har skitnet til, så andre uvitende folk ender opp med deres stank og svette klær...?

Æsj. Sånne folk burde ikke få tilbake pengene. De har jo ødelagt plagget. For noen svin.

Anonymkode: fd2dc...e8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det luktet parfyme fra kropp... den luktet brukt, ikke fabrikk 😐

Anonymkode: 168a4...b56

Æsj.

Anonymkode: fd2dc...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plaget er ikke nødvendigvis ødelagt. Finn en flaske vodka, eller teknisk sprit - da må du vanne ut litt. Ta den på sprayflaske. Heng jakka uke, men under tak, balkong er perfekt, i minus grader. Spray på vodka. Ladet henge en døgn. Prøv igjen. 

har en gang kjøpt klær som luktet gammel mugnet lager, men det triksa funket! Sprit tar bakterier og lukt, og sopp, kulde ute tar bakterier. 

https://www.rd.com/home/cleaning-organizing/remove-odors-from-clothes/ 

Anonymkode: 80d9e...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...