Gå til innhold

Oralsex, lukt og bakteriflora i munnen etterpå...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei dame på 40 som nok har over gjennomsnittet noia for bakterier.. Jeg er dermed ikke ekstremt spontan hva akkurat oralsex angår (all annen sex derimot- kjør på).. Altså: jeg liker bare at mannen min går ned på meg når jeg er nydusja, og egentlig det samme andre veien og. Jeg hater den rekeaktige lukta der nede, og får litt angst for at jeg skal få *den ånden etterpå.

Hvordan rengjør dere tenner og munn etterpå? Jeg pusser med en annen børste enn normalt, og skyller med noe bakteridrepende greier fra apoteket. 

Jeg vet at enkelte kjønnssykdommer også kan smitte oralt, men hva med for eksempel bakteriell vaginose (som jo stinker fisk)? Kan man få det i munnen, liksom..? Skulle ønske jeg var litt mer avslappa på dette, men får litt hetta av mikrober og bakterier. Ikke verdens største problem, siden jeg og mannen har massevis av vanlig sex, og han vet at det ikke er noe poeng å prøve å gå ned på meg når jeg ikke er nydusja. Da føler jeg meg bare ekkel, og har jo lyst til å være innbydende liksom. ANdre med samme "begrensning"? ;)

Anonymkode: 294df...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei dame på 40 som nok har over gjennomsnittet noia for bakterier.. Jeg er dermed ikke ekstremt spontan hva akkurat oralsex angår (all annen sex derimot- kjør på).. Altså: jeg liker bare at mannen min går ned på meg når jeg er nydusja, og egentlig det samme andre veien og. Jeg hater den rekeaktige lukta der nede, og får litt angst for at jeg skal få *den ånden etterpå.

Hvordan rengjør dere tenner og munn etterpå? Jeg pusser med en annen børste enn normalt, og skyller med noe bakteridrepende greier fra apoteket. 

Jeg vet at enkelte kjønnssykdommer også kan smitte oralt, men hva med for eksempel bakteriell vaginose (som jo stinker fisk)? Kan man få det i munnen, liksom..? Skulle ønske jeg var litt mer avslappa på dette, men får litt hetta av mikrober og bakterier. Ikke verdens største problem, siden jeg og mannen har massevis av vanlig sex, og han vet at det ikke er noe poeng å prøve å gå ned på meg når jeg ikke er nydusja. Da føler jeg meg bare ekkel, og har jo lyst til å være innbydende liksom. ANdre med samme "begrensning"? ;)

Anonymkode: 294df...bed

Pusser tennene og vasker ansiktet. Egentlig litt artig problemstilling. Mange andre tråder på dette forumet om hvor mange grader man må vaske på og hvor ofte man bytter håndklær og sengetøy for ikke å være en gris. Men oralsex har de fleste uten å tenke nevneverdig over bakterier.

Endret av Brunello
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Brunello skrev:

Pusser tennene og vasker ansiktet. Egentlig litt artig problemstilling. Mange andre tråder på dette forumet om hvor mange grader man må vaske på og hvor ofte man bytter håndklær og sengetøy. Men oralsex har de fleste uten å tenke nevneverdig over bakterier.

Ikke sant! :)  Og det *kan jo være en ganske grisete handling om ikke partneren er nyvaska, synes jeg.. Ser på andre tråder her at folk er påfalende avslappa med dette, f.eks oralsex og så bare legge seg og sove uten tannpuss osv. Kunne jeg aldri gjort, asså.

(btw: En annen opplevelse jeg har hatt er at da jeg før i tida hadde oralsex med en partner som ikke var ren- f.eks morgenen etter vi hadde hatt sex, så fikk jeg påfallende ofte halsbetennelse (!) Ble skikkelig dårlig, flere ganger..).

Anonymkode: 294df...bed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke (!!!) normalt med rekelukt i underlivet. Kom deg til lege ASAP. Underliv skal ikke lukte noe.

Anonymkode: ad124...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke (!!!) normalt med rekelukt i underlivet. Kom deg til lege ASAP. Underliv skal ikke lukte noe.

Anonymkode: ad124...519

Underliv skal lukte kjønn. Nei, det skal ikke lukte blomster,, men det skal lukte jo. 

Anonymkode: 3b418...a27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo, asså ikke heng dere opp i det da. Det lukter ikke råtten fisk (BV) eller infeksjon, liksom- det er kjønnslukt jeg sikter. til. Når det er gått en dag siden dusjing, så lukter det jo litt sånn syrlig rekeaktig, det er det jeg mener med kjønnslukt. Alle mine ekser har luktet slik- ikke noe frastøtende.. bare denne underlivslukta, liksom...

Uansett- det var ikke poenget her! Er det flere som ikke er så spontan på oral pga bakterier? og- hvordan rengjør dere munnen etterpå...? Lite respons på denne, gitt.

Anonymkode: 294df...bed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...