Gå til innhold

hva kan være årsaken til at dere menn mister interessen etter en date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Off det er litt sant, når jeg var singel forventa jeg st han skulle spandere, og hadde full kontroll for jeg kunne velge og vrake🙈🙈🙈 off nei

hilsen 31 år gammel gift 2 barnsmor😂

Anonymkode: 1ef19...310

Prøv igjen nå hvis du blir singel 🤣

Anonymkode: e6a69...0ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 hours ago, AnonymBruker said:

Du kan ikke sammenligne det å spandere en drink med å tvinge en dame til å lage mat eller ta oppvasken. Det handler som sagt om en omtenksom gest, jeg gir faen i de 90 kronene jeg sparte for vinglasset, men føler meg ellers glad og satt pris på av det samme glasset, skjønner? Og gjør gjerne noe hyggelig i retur, det liker jeg oppriktig å gjøre.

Jeg kobler hele greia med å være litt omtenksom, kjønnsutvannet eller ikke så er det slik jeg er skrudd sammen. På samme måte setter jeg skikkelig stor pris på en som følger meg hjem etter date eller gir meg jakken sin, det betyr ikke at jeg er en stakkars skjør blomst som ikke klarer der selv, men hva slags menn jeg liker, og det står jeg for selv om det visstnok er veldig upopulært å like sånt. 

Anonymkode: d3655...4f4

Du kan godt finne på et annet eksempel hvis du ikke liker det jeg kom med. Uansett er du sikkert smart nok til å skjønne essensen. Å forvente eller kreve noe av et annet menneske på grunn av kjønnet, er ikke riktig,

Hvis du tenker at det bare er en hyggelig gest, og at det er like naturlig for deg å spandere som for ham, er vi jo enige da. Hvis du derimot tenker han skal spandere fordi han er mann, og du skal bli spandert på fordi du er kvinne, kan du dra tilbake til femtitallet.

Anonymkode: f2dfc...53f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et par dater på Match før det ble klaff for min del etter langt forhold som gjorde meg ledig på markedet; går vel litt begge veger, jeg traff noen jeg likte veldig godt, men det ikke var så gjensidig, og motsatt.   Særlig kjemi, at hun var tydelig stresset under daten, selv om vi tilbragte timer i lag, hintet om at det ikke skulle bli oss.  Bløffe om ting som åpenbart ikke kunne stemme var vel heller ingen vinner.  Når man skjønte hun dater så mange at hun bommer på ting vi hadde chattet om, da føler man seg ikke spesiell, bare en i rekken.  Og at man viser seg å være nokså annerledes enn i chatten før man møtes i det virkelige liv.  Kjedelig om den du dater ikke har mening om noe, det er der man ser om man er helt ulike eller på samme linje; temaer som økonomi, familie, fritidssysler, jobb, venner, etc.

Aller verst var å bli ghostet, for så senere å bli kontaktet etter uker uten aktivitet og man mistenkte at en av de parallelle datene ikke hadde gått vegen og jeg var reserven føltes nokså skuffende og liten entusiasme for å fortsette.

Det med å betale på første date anser jeg som mannens plikt; men da vil jeg da også velge sted vi går for å spise.  Valgte restauranter som jeg kjente fra før av som hadde en moderat prisliste, likte vi samme maten ville jo det være et ypperlig startpunkt for et forhold fremover.   2: date var mer naturlig arena å splitte regningen og la henne velge hvor vi skulle spise - da jeg også var åpen om at min økonomi ikke var egnet for å spise ofte ute på min bekostning alene.  Det fine når hun valgte er at da fikk jeg svar på hva også hun likte.

Det som var success for min del var ærlig date, med bilde som stemte med virkeligheten og en litt avslappet første date.  Brukte å ta førstedaten på kaffebarer som er nøytral grunn, gikk det bra, gikk man for å spise, gikk det fortsatt bra så kan man ta ting derfra..  Pirre nyskjerrigheten slik at man gjerne ville vite mer, som etter noen slike dater skjønte vi begge vi fungerer godt i lag.  Vært gift i tre år allerede og ingenting som antyder at dette ikke skal vare, så Match ble i hvertfall vel verdt bryderiet for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun oppfører seg som dette f.eks

 

Anonymkode: a2cd4...a35

Herregud 😳😂🙈 Håper han fyren har funnet seg ei bra dame nå, han var jo super! Hun, derimot... Hjelpes, for et skrekkelig menneske.

Anonymkode: 5ed23...dcb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud 😳😂🙈 Håper han fyren har funnet seg ei bra dame nå, han var jo super! Hun, derimot... Hjelpes, for et skrekkelig menneske.

Anonymkode: 5ed23...dcb

Virket nesten som skuespill 😛 virket liksom litt tilgjort hele greia? Om ikke er det helt vilt, men er jo en viss personlighetstype som trives med programmer som ex on the beach, da 😂

Anonymkode: d3655...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så enkelt at kjemien ikke er der! Da er det ikke noe poeng å ta det videre.'

Hun prater bare om seg selv og lytter overhodet ikke på mannen, avbryter når jeg snakker! Jeg lytter veldig mye og dette er en test som forteller enormt mye om vedkommende. Burde ikke sagt det her så damene lærer å dekke over det :)

Så det aller verste! Snakker om eksen sin på de første datene! Det er så på trynet at alle vet hvor hakkende idiotisk dette er ovenfor en man ikke kjenner overhodet i en "bli kjent fase" totalt fadese!

Er negativ og sur på en date! Da er det bare å gå ut døren og så god jul!

Kler seg helt normalt og er omgjengelig! og unngår punktene over? Grunnlaget for nye dater er lagt og jeg ville lett tatt flere dater for å bli bedre kjent. Svarer hun på spørsmålet "er du ute etter et forhold? med vist "alt klaffer" så er dette også et rødt flagg. For alt vil aldri klaffe helt. Det sier noe om hvor urealistisk hun faktisk er i en kommende relasjon.

Anonymkode: 0218f...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virket nesten som skuespill 😛 virket liksom litt tilgjort hele greia? Om ikke er det helt vilt, men er jo en viss personlighetstype som trives med programmer som ex on the beach, da 😂

Anonymkode: d3655...4f4

Hun er bare slik! Se på den jentungen som er med i 71 grader nord også! Samme bosset. Men han der mannen der! WOW! Han bare kutter tvert, ikke mange som har baller til akkurat det. Tok regningen, avsluttet fadesen og ryddet opp :)  Burde være en dame sin sin drøm egentlig :)  At noen vil fremstille seg slik som den kvinnen der! Mitt tips er at hun aldri får seg et varig forhold, blir brukt som feltmadrass utelukkende av menn som ikke er så nøye, og stikker når de får tømt seg. Og den type personlighet hun har er ekstremt vanskelig å endre på. Bortskjemt og uhøflig er en karatebrist! Kan sikkert repareres tidlig i teen årene, men når man går inn i voksenalder har det ofte satt seg dønn fast.

Anonymkode: 0218f...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han der mannen der! WOW! Han bare kutter tvert, ikke mange som har baller til akkurat det. Tok regningen, avsluttet fadesen og ryddet opp :)  Burde være en dame sin sin drøm egentlig :) 

Enig, jeg fikk stor respekt for han og han viser integritet, etikk og moral ved å avbryte daten og både kvinner og menn bør bli mere sånn når noen oppfører seg ufint!. Desverre varte det ikke lengre enn til "vil dere treffes igjen" seansen , hvor han etter litt komplimenter tenkte at han kanskje hadde mulighet til å få seg noe og gikk med på å si "ja" 💩

Anonymkode: 418a8...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er for dårlig beskrevet til å vite hva du spør etter. derfor svarer alle her som om du spør om hva dem selv mener.

antar at du mener typiske ting, eller de mest vanlige.

svaret som svarer på første post er "Alt". kommer an på hvem du spør

Anonymkode: 0f284...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden er for dårlig beskrevet til å vite hva du spør etter. derfor svarer alle her som om du spør om hva dem selv mener.

antar at du mener typiske ting, eller de mest vanlige.

svaret som svarer på første post er "Alt". kommer an på hvem du spør

Anonymkode: 0f284...6d9

Din kommentar var jo den minst nyttige av alle så hva vil du her?

Anonymkode: 418a8...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å høres ut som en drittsekk..  Så fort jeg har fått penetrert alle hull, og hun har svelget etter at jeg kommet i munnen hennes har jeg oppnådd det var ute etter, og mister dermed interessen. Jakten på neste begynner umiddelbart. 

Anonymkode: b54de...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjemien fantes ikke, fant ikke tonen, forventningene som var tilstede ble raskt slukket siden den profesjonelle siden man så i ei kvinne ble istedenfor demonstrert med barnslig side som privat. Kravstor og starter ikke kjærlighets-relasjon uten å oppleve det er ei ekte-følt kvinne du har på andre siden av bordet. Forstår hun har store alkohol problemer, og har allerede mange sex partnere som hun lever på luftslott i.

Anonymkode: e6581...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer mer på hva som gjør at menn mister interessen etter 2. date.

Har hatt 2 dster med en. Hyggelig atmosfære, hyggelig samtale. Vi var ute å gikk første date, så ingen som måtte betale for noe. Andre date var hos meg, så jeg tok forsåvidt å betalte, ikke at jeg tenkte to tanker på det.

Vi hadde det hyggelig, endte 2. date med et kyss. Utover uka har ting begynt å dø fra hans side, jeg sender på snapper, men lite respons 😕 tror jeg bare må legge fra meg snappen og se om han er interessert nok til å ta kontakt eller om dette bare dør.

Tenker jo at han må ha reagert på noe her hjemme hos meg, men hvorfor da gå inn for å «stjele» et kyss. Altså han initierte, ikke jeg.

Nei jeg forstår meg ikke på men...

Synd da jeg faktisk trodde jeg hadde funnet «the one». Men kanskje han bare har hatt en travel uke. Får se om han tar kontakt igjen.

Anonymkode: a72ad...7ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg lurer mer på hva som gjør at menn mister interessen etter 2. date.

Har hatt 2 dster med en. Hyggelig atmosfære, hyggelig samtale. Vi var ute å gikk første date, så ingen som måtte betale for noe. Andre date var hos meg, så jeg tok forsåvidt å betalte, ikke at jeg tenkte to tanker på det.

Vi hadde det hyggelig, endte 2. date med et kyss. Utover uka har ting begynt å dø fra hans side, jeg sender på snapper, men lite respons 😕 tror jeg bare må legge fra meg snappen og se om han er interessert nok til å ta kontakt eller om dette bare dør.

Tenker jo at han må ha reagert på noe her hjemme hos meg, men hvorfor da gå inn for å «stjele» et kyss. Altså han initierte, ikke jeg.

Nei jeg forstår meg ikke på men...

Synd da jeg faktisk trodde jeg hadde funnet «the one». Men kanskje han bare har hatt en travel uke. Får se om han tar kontakt igjen.

Anonymkode: a72ad...7ae

Ja, jeg syns også dette er merkelig. Har hatt første dates med null kjemi hvor jeg bare ville dra hjem, og mannen har vært supergiret på fler dates, da har jeg takket nei. Så har jeg hatt førstedate hvor kjemien har vært eksploderende og blitt bedt ut på date to som bare har vært enda bedre, men så ble de stille etter date to. Bare skjedd med to stk da, men typisk akkurat de to jeg virkelig likte. På første date finner man jo ut av kjemi og sånt, så når noen fortsatt er kjempegira etter den og vil møtes igjen med nok et vellykket møte er det mye mer merkelig hvorfor de plutselig forsvinner, da var det jo ikke det at de ikke likte deg i utgangspunktet liksom. 

Anonymkode: d3655...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...