Gå til innhold

Hva er din hemmelighet for å holde deg ung og vakker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye vann og ren mat. Og ikke minst lar jeg huden min være i fred. Ingen sminke, ingen rens og minst mulig kremer. 

Anonymkode: a1722...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Solkrem, null røyk og alkohol, sunn plantebasert mat fem av sju dager i uka. Trening og takknemlighet. Og litt flaks og gode gener.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2020 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Solfaktor! Og hva tror du solfaktor gjør?

Anonymkode: e4bc3...d9d

Det er nok mye mer enn solfaktor i disse kremene, mange kjemiske stoffer som slettes ikke er bra.. 

Anonymkode: d1b48...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er nok mye mer enn solfaktor i disse kremene, mange kjemiske stoffer som slettes ikke er bra.. 

Anonymkode: d1b48...273

Ikke i alle. Er du kjemiker? Hvis du var det, ville du ikke svart som du gjorde. Slutt å generalisere. Gjør litt research! 😉

Og husk at alt er kjemi.

Det betyr ikke at kjemiske stoffer er skadelige, de fleste er ikke det. F.eks. er dette den kjemiske formelen for naturlig fruktsukker: C6H12O6

Blåsyre er derimot et naturlig stoff, men naturlig trenger jo ikke bety ufarlig eller sunn...

Oppsummert: Det finnes bra solkremer. Og slutt å være redd for kjemi! 🙃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.1.2020 den 11.22, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid hatt porselenshud, tror det er sånn hud man har når man har litt atopisk hud. Bruker ingen produkter fordi jeg reagerer på alt. Sovet kjempelite de siste årene også pga små barn men huden ser fortsatt bra ut 🤔 ellers spist mye fett de siste årene, mye mørk sjokolade og drikker mye vann. Soler meg aldri men bruker ikke ofte solkrem heller, trives i skygge. veldig sjelden alkohol (har ikke tid). Vet ikke om dette betyr noe eller om alt er gener. Har mye føflekker som visstnok er tegn på lange telomerer da.

Anonymkode: 958fb...258

Hva er dette? Jeg har også mange føflekker. Klarer ikke google meg frem til hva lange telomerer skal bety. Hva er dette og hvilken betydning skal det ha?

Anonymkode: 38d3b...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/28/2020 at 9:19 AM, AnonymBruker said:

Jeg er 50+ og blir fortsatt spurt om leg på polet, og har mer draget på menn nå enn i 20-åra...

😭

Anonymkode: 69ef6...f3f

😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2020 den 18.40, Warrior skrev:

Nå damer? Kanskje på tide å like sex og ha mye sex i stedet for å nekte typen deres er sexliv? Så holder dere dere ung også. Ikke bare negativt med sex vet dere.

Huh? Fra en dame som er glad i sex og alltid har vært det, så må jeg si at menn som sitter på nett og er bitre på et helt kjønn er det siste jeg ville hoppet på. Ikke tror jeg det gjør deg særlig ung og vakker heller... 

 

Anonymkode: c944f...f52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2020 den 18.40, Warrior skrev:

Nå damer? Kanskje på tide å like sex og ha mye sex i stedet for å nekte typen deres er sexliv? Så holder dere dere ung også. Ikke bare negativt med sex vet dere.

Du virker jo helt sexgal? Hvor mange tråder har du ikke lagd om dette? 

Anonymkode: 64e71...894

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huh? Fra en dame som er glad i sex og alltid har vært det, så må jeg si at menn som sitter på nett og er bitre på et helt kjønn er det siste jeg ville hoppet på. Ikke tror jeg det gjør deg særlig ung og vakker heller... 

 

Anonymkode: c944f...f52

Hvor er mannfolka som sitter på nett og er bitter på et helt kjønn? De er sikkert overalt på nett. Det samme med kvinnfolka som er bitter på et helt kjønn. Og nei de blir ikke ung og vakker av det. Bedre med sex👌🏻

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker jo helt sexgal? Hvor mange tråder har du ikke lagd om dette? 

Anonymkode: 64e71...894

Jeg har ikke laget tråd om at sex gjør deg ung og vakker? Er da noe de fleste vet fra før regner jeg med. Ikke min feil at jeg blir lett kåt og sex er så uendelig deilig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ren mat (har spist lavkarbo i mange år og spiser nå kun animalskt), lite sol, røyker ikke.

Anonymkode: 5f1f2...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Warrior skrev:

Hvor er mannfolka som sitter på nett og er bitter på et helt kjønn? De er sikkert overalt på nett. Det samme med kvinnfolka som er bitter på et helt kjønn. Og nei de blir ikke ung og vakker av det. Bedre med sex👌🏻

Begge deler finnes på kvinneguiden og på Internett generelt, og du høres ut som en sånn som er mer opptatt av å være bitter på kvinner som "holder igjen sex" enn å gi kvinner en god seksuell opplevelse de ønsker seg mer av.. 

Anonymkode: c944f...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begge deler finnes på kvinneguiden og på Internett generelt, og du høres ut som en sånn som er mer opptatt av å være bitter på kvinner som "holder igjen sex" enn å gi kvinner en god seksuell opplevelse de ønsker seg mer av.. 

Anonymkode: c944f...f52

Jeg er ikke bitter for at noen ikke vil ha sex. Folk får da for faen gjøre som de vil for min del. Det er lov å nevne at sex er sunt og bra. Et sexløst forhold ender ofte i utroskap. Det er ikke noe jeg sier for å være bitter på noen som helst. Det er fakta. Det er jo tydeligvis noen som mener sex er styggedom..Det er faktisk ikke det😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2020 den 9.19, AnonymBruker skrev:

Jeg er 50+ og blir fortsatt spurt om leg på polet, og har mer draget på menn nå enn i 20-åra...

😭

Anonymkode: 69ef6...f3f

Samme her..

Jeg er 201 år gammel og folk tror fortsatt at jeg er 19 😍

Anonymkode: 98b1e...5be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du virker jo helt sexgal? Hvor mange tråder har du ikke lagd om dette? 

Anonymkode: 64e71...894

Har ikke sett at han har laget noen tråder her jeg.. annet enn at han ofte er sint

Anonymkode: 98b1e...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...