Gå til innhold

Hva er din hemmelighet for å holde deg ung og vakker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har et vegansk kosthold, innebærer at jeg spiser VELDIG mye frukt i løpet av en dag og det synes veldig på huden, håret og gløden. Bruker alltid solkrem! SPESIELT viktige plasser: HALS, BRYST og HENDER. det er disse 3 plassene man ALLTID vil se hvor gammel en person egentlig er og kan gjøre deg 10 år eldre. Bruker mandel olje som lotion på hele kroppen. og rett og slett indre glød som er det viktigste som gir det ekstra glimtet i øyet, og det er å være GLAD og ta livet med en klype salt av og til og alltid ha et smil på lur :) er godt i 40 års alderen, men får stadig høre at de fleste tror jeg er i starten av 30 årene, (takker vegansk kosthold 90% for denne delen). 

Anonymkode: 1f9ae...519

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40, har tre barn og trener ikke på sykdom. Ser likevel ung og vakker ut. Er nok en kombinasjon av gode gener, lite sol, diskret sminke, en mann som elsker meg og hjelper meg å kle meg pent. Jeg har i utgangspunktet elendig selvbilde og har alltid sett på meg selv som så stygg at jeg ikke fortjener fine klær, kan like gjerne gi opp å prøve å pynte meg, for det var jo ingen vits så stygg jeg var. Nå som jeg er 40 begynner jeg å innse at folk synes jeg er veldig pen (får stadig høre det). Så da er jeg vel det.

Anonymkode: c2ab1...e8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt porselenshud, tror det er sånn hud man har når man har litt atopisk hud. Bruker ingen produkter fordi jeg reagerer på alt. Sovet kjempelite de siste årene også pga små barn men huden ser fortsatt bra ut 🤔 ellers spist mye fett de siste årene, mye mørk sjokolade og drikker mye vann. Soler meg aldri men bruker ikke ofte solkrem heller, trives i skygge. veldig sjelden alkohol (har ikke tid). Vet ikke om dette betyr noe eller om alt er gener. Har mye føflekker som visstnok er tegn på lange telomerer da.

Anonymkode: 958fb...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

blir fortsatt spurt om leg på polet,

;) 

Jeg får spørsmålet av og til om det er barnebillett på bussen de gangene jeg tar buss og ikke bil... Helt ærlig så er ikke det så særlig gøy for min egen del  ,jeg har alltid hatt et ønske om å se mer voksen og moden ut nettopp fordi folk tar en mer seriøst .. 

Her er det genetisk vil jeg tro , er ikke særlig opptatt av å bruke sminke og slike ting ( sminker meg de gangene jeg må;) men foretrekker å kunne gå ut uten å måtte stå en time på badet først. Har aldri hatt noen faste skjønnhetsritualer ,og spiser det jeg føler for som regel så ja ..gener er nok svaret for å se ung ut i mitt tilfelle 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser sunt og variert, drikker melk hver dag, spiser frukt i stedet for å drikke den. Spiser ulike typer kjøtt, unngår for mye halfabrikater, har alltid nøtter og kjerner liggende. Spiser små mengder og ofte. Tar alltid bare en porsjon. 

Bruker ellers solkrem året rundt, bruker retinol og vitamin c i hudprodukter og steker meg ikke i sola på ferie. 

Får også høre jeg ser ung ut, er 38 men må av og til vise legg enda. Søstera mi gir faen og lever et mer usunt liv og hater solkrem, hun ser eldre ut enn meg, men jeg er faktisk 6 år eldre. Min bror er gift med en dame som er veganer, hun ser mye eldre ut for alderen. 

Anonymkode: e4bc3...d9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har et vegansk kosthold, innebærer at jeg spiser VELDIG mye frukt i løpet av en dag og det synes veldig på huden, håret og gløden. Bruker alltid solkrem! SPESIELT viktige plasser: HALS, BRYST og HENDER. det er disse 3 plassene man ALLTID vil se hvor gammel en person egentlig er og kan gjøre deg 10 år eldre. Bruker mandel olje som lotion på hele kroppen. og rett og slett indre glød som er det viktigste som gir det ekstra glimtet i øyet, og det er å være GLAD og ta livet med en klype salt av og til og alltid ha et smil på lur :) er godt i 40 års alderen, men får stadig høre at de fleste tror jeg er i starten av 30 årene, (takker vegansk kosthold 90% for denne delen). 

Anonymkode: 1f9ae...519

Gode tips!! Takker!

Anonymkode: ac437...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir konsekvent bedt om legitimasjon om jeg kjøper vin etc. i gave til noen, selv om det nå er ca. 15 år siden jeg fylte 18 år... 🤪😊

Min "hemmelighet" er nok en blanding av flere. Jeg bruker solfaktor hele året på hals og ansikt, er vegetarianer, drikker lite alkohol, null snus eller røyk, jeg prøver å alltid få nok søvn, og søker ofte både glede og å glede andre. 💚

Anonymkode: 59a03...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke vakker. 

Er ikke veldig ung lenger heller, og ser ingen grunn til å streve for å se ut som en 20åring når jeg ikke er det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke gode tanker, både om meg selv og andre. Mental hygiene.

Anonymkode: 5f8bd...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innse at man er så gammel som man er og at det betyr ingen ting. 

Anonymkode: 23fe2...3a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior

Nå damer? Kanskje på tide å like sex og ha mye sex i stedet for å nekte typen deres er sexliv? Så holder dere dere ung også. Ikke bare negativt med sex vet dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holde vekten nede er det viktigste.

Ellers er jeg heldig som har en fet hudtype, runde kinn og tykt hår. Alt gir et mer ungdommelig preg.

Så tror jeg kroppsspråk og væremåte har mye å si. Er du lut i tryggen, går sakte og tungt så ser du automatisk veldig mye eldre ut.

Anonymkode: 646cb...771

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke være mye i sola, ikke røyke og drikke noe særlig. 

Anonymkode: 9805e...612

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg falt i gryta da jeg var barn og bærer ungdomskilden i meg hele livet. :) 

Beste svaret. Elsker det! :nori:

Anonymkode: a884c...d91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror folk har misforstått. Hva tror dere egentlig er i solkrem med solfaktor? 😂😂

Anonymkode: d1b48...273

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror folk har misforstått. Hva tror dere egentlig er i solkrem med solfaktor? 😂😂

Anonymkode: d1b48...273

Solfaktor! Og hva tror du solfaktor gjør?

Anonymkode: e4bc3...d9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...