Gå til innhold

Hvorfor er alle på KG 50-åringer som blir spurt om leg på polet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I enkelte tråder er som om hele KG holder seg evig ung. Ingen rynker, samme kropp som de hadde da de var 20 år, alle tipper de er 20 år yngre. Leser til og med om mange som er 50 år og blir spurt om legitimasjon på polet. Hva er greia? Har aldri sett en 50-åring som ser ut som hun er 18.

Anonymkode: be9c4...583

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker du alltid slik logikk? De som ikke blir spurt om leg på polet skriver jo ikke slike innlegg! Og derfor får du inntrykk av at det er mange av de "evige unge" på KG. De 90% av 50 åringene som ser ut som alderen ser du ikke i de trådene. 

Hvis alle tenke som deg har alle på KG problemer med sexlivet, har borti BV og har utro kjæreste..  Men de som har det bra skriver oppretter ikke slike tråder. De blir usynlige blant klage og problemtrådene. Ingen oppretter en tråd som heter "Jeg ser ut som jeg er 50, er det andre her som og gjør det eller?" Ble du klokere nå? 

Anonymkode: 4d6c7...e39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei på litt over 50 som ble spurt om leg på polet her om dagen, hun bare ler av det selv 😀Hun ser overhodet ikke ut som hun er yngre enn sine år. Tror det er en del sjarmtroll på polet, fint det vel

Anonymkode: cfa90...9b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer nysgjerrig hvorfor alle på KG sier de har IQ langt over gjennomsnittet noe som er en skattestatistikk umulighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg er mer nysgjerrig hvorfor alle på KG sier de har IQ langt over gjennomsnittet noe som er en skattestatistikk umulighet.

Hva mener du, KG er ikke forumet hvor alle de intellektuelle samles?! Min Iq var for høy til å måles på den testen.

Anonymkode: f6202...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann, har du ikke allerede laget en slik tråd 😛

Anonymkode: f6202...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest mye på KG, men dette har jeg ikke hørt om før din tråd?!? Så "alle"??

Anonymkode: 7de5e...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg er mer nysgjerrig hvorfor alle på KG sier de har IQ langt over gjennomsnittet noe som er en skattestatistikk umulighet.

Fordi noen nett tester er slakke for at folk skal få egoboost og tilbringe mer tid på siden deres og helst kjøpe produktene deres. 

  Fikk høy IQ på Mensa test jeg, men fungerer hverken faglig eller sosialt. Logisk sans eier jeg riktignok, og interesse for symmetri. 

Anonymkode: b6b7a...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...