Gå til innhold

Hvilken ivf klinikk anbefaler du? ❤️


watermeloon

Anbefalte innlegg

Kan noen anbefale en god privat Ivf klinikk i Oslo/ østlands området? 💕 Bare et uttak igjen på rikshospitalet nå, så ønsker å finne en back up plan! 😉

Endret av watermeloon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk for medicus og fornøyd med dem. Valgte dem fordi jeg hadde hatt 2 avbrutte forsøk hos riksen og de har 4 uttak i sin 3 pakk. Det trengte jeg, for første forsøk endte uten innsett. Er også fornøyd med dem gjennom tiden jeg har vært der. De har god oppfølging over telefon mellom uttakene og tid til litt gråting her og der. Ringer hver dag om utviklingen av egg og de embryologen er veldig nøye. De dyrker alltid til blastocyst, men er konservative når det kommer til ekstratiltak det ikke er evidens for som blodfortynnende, scratching etc. 

Anonymkode: aaca3...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster ble aldri gravid på offentlig. Gikk privat og ble gravid/fikk barn. 
Hele 11 innsett offentlig😐 

De brukte fertilitetssenteret i Oslo❤️ Har vært innom der jeg også. Enkelt med parkering, dyktige leger og sykepleiere. Og utrolig fin oppfølging😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fornøyde med Hausken. Opplevde at de var oppriktig interessert i å kartlegge bakgrunnen vår før første forsøk for å ha best mulig sjans. De fant for eksempel ut at alle eggene som Riksen satte inn var av så dårlig kvalitet at de forsøkene var helt bortkastet. 😨 Byttet fra kort til lang protokoll og eggene så plutselig bra ut. Spiren satt etter andre innsett og jeg var i mye bedre form under begge forsøkene da medisinene var dosert bedre (riksen overstimulerte meg så til de grader). Har til og med et par eskimoer på frys tll søskenforsøk. 

Anonymkode: fabe3...fe3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ❤️ håper så klart vi slipper å måtte gå privat, men sjansen er vel ikke så stor for at vi skal få det til før vi har brukt opp forsøkene på riksen. Blir innsett nr 9 nå i februar 🥚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...