Gå til innhold

Savn og sorg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet min ex forlovede i en bilulykke for 1,5 halvt år siden, kommer meg ikke videre. Fulgte min veninnes råd og gikk til psykolog en stund, men det hjalp ikke for meg. Savner han så inderlig mye. Jeg gikk gravid da ulykken skjedde og han fikk dessverre aldri møte sin datter. Dyp sorg og et enormt savn.

Anonymkode: 80fbf...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ta den tiden du trenger, sorg er en del av livet, og noe som de fleste av oss lever med konstant. Jeg gjør det. I løpet av ett år har jeg mistet tre av min nærmeste familie.

Det har vært et stort sjokk for deg, siden en ulykke kommer så brått på, derfor blir det tøffere enn når man får mer tid til å forberede seg, for eksempel ved at en partner blir syk.

Gled deg over at dere hadde det bra før han døde, og at han lever videre i datteren deres. Det vil bli bedre etter hvert, men jeg tror aldri man blir helt ferdig med sorgen etter noen man er så glad i.

Anonymkode: fe377...2ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne487

Jeg mistet min forlovede i april i fjor. 2 mnd før bryllupet vårt. Vi har en sønn på 3,5 år sammen. Hadde kjøpt oss hus, skulle på bryllupsreise etter bryllupet, skulle ha flere barn. Plutselig går livet i grus og her sitter jeg alene med et barn.

Jeg synes det er verst når jeg tenker på alt han ikke har fått oppleve og alt han ikke vil få oppleve. Savnet er ubeskrivelig og jeg har nok enda ikke helt forstått det. Har kun hatt kontakt med kriseteam, men i sommer skal jeg være med på en type sorgbearbeidelse gjennom kommunen. Ser for meg at det er helt utenfor min komfort sone, men vil gjerne prøve det. 

Sender deg mange klemmer ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...