Gå til innhold

Ødelagt med sex første gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter en natt med festligheter endte jeg opp med å dra hjem til en jeg har snakka med en stund og vi hadde sex. Det var utrolig koselig og sexen var ikke minst veldig bra. Han kontaktet meg først etterpå og spurte om jeg kom meg trygt hjem osv. Dagen etter spurte jeg hva han tenkte, og han sa det var utrolig hyggelig og at vi må treffes igjen. Senere sa han at han likte meg utrolig godt. Jeg er ganske ny på datingen, ettersom jeg tidligere bare har "falt" inn i forhold. Så nå lurer jeg på hvordan jeg kan vite om han kun tenker sex fremover eller om han tenker noe mer? Jeg kunne gjerne tenkt meg noe seriøst, men har kanskje gitt et "useriøst" inntrykk ved å ha sex første gang? Takk for alle svar! :)

Anonymkode: 4ca5d...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ha sex første gang man møter noen er kanskje ikke et sjakktrekk om man håper på noe seriøst. Uansett er han ikke noe å samle på om han skulle se annerledes på deg pga dette. Han hadde jo trossalt sex han og

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med ham og finn ut hva han tenker. Vi kan kun spekulere, og det hjelper antageligvis ikke så veldig mye :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig sliter jeg litt med å forstå hvorfor i all verden jeg skulle miste interessen for noen fordi vi hadde sex "for tidlig", men mulig andre kan forklare. Hadde et fire år langt forhold etter sex første kvelden selv.

Om han vil mer kan jo uansett ikke vi vite, du må nesten spørre. Like greit å være ærlig på det du ønsker, så slipper du å gruble i evigheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Okapi skrev:

Personlig sliter jeg litt med å forstå hvorfor i all verden jeg skulle miste interessen for noen fordi vi hadde sex "for tidlig", men mulig andre kan forklare. Hadde et fire år langt forhold etter sex første kvelden selv.

Om han vil mer kan jo uansett ikke vi vite, du må nesten spørre. Like greit å være ærlig på det du ønsker, så slipper du å gruble i evigheter.

Ja, personlig synes jeg ikke det er noe galt med det. Men har fått høre flere ganger at det er "uattraktivt".

Du sier noe der, men er det litt tidlig å spørre allerede nå? Tenker jeg kanskje spør neste gang vi møtes?

Anonymkode: 4ca5d...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han. Selv ble jeg forlovet med han jeg lå med første kvelden. 

Anonymkode: c23fa...c27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde sex på første møte med min kjære, nå har vi vært sammen i 3 år, bygd hus, og venter nå barn. Så det trenger ikke ha noe å si😊

Anonymkode: e206e...f9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer naturlig er naturlig. At han tok kontakt først og sa at det var hyggelig og viser omsorg, betyr jo at han er en skikkelig type. Ingen garanti uansett på hva de er ute etter, men for meg må man ta noen sjanser for å få svar😉

Som du ser, så er det flere som lykkes med sex på første date😊

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med min mann noen timer etter at vi møttes. Satte ikke en stopper for forholdet, var vel heller motsatt. 

Anonymkode: fd646...020

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som regel ganske raskt sex med nye, forutsatt at kjemien og tiltrekningen er god selvsagt. Både fordi jeg får lyst, og fordi jeg ikke kan tanke meg noe verre enn å begynne å bli betatt/forelsket i noen som jeg ikke matcher med seksuelt. 

Uansett, jeg har ikke opplevd at de har mistet interessen eller kun villet ha noe uforpliktende etterpå. Aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift på sjette året med en "one night stand", så...

Anonymkode: ee413...78f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som har misforstått dette med å ha sex "for tidlig", at det ødelegger osv. Hvis man liker hverandre godt nok, så spiller det ingen rolle om man hadde sex ganske kjapt, men så er det noen som blir droppa ganske kort tid etter at man hadde sex og tror at det skyldes at man hadde sex for tidlig. Det er neppe tilfelle.

Da var det heller det at han ikke likte deg godt nok til å begynne med (men tenkte at sex er greit), at sexen ikke funka i det hele tatt eller at det skyldes forhold (oppdaget noe om deg, eller funnet en annen som han liker bedre etc) i etterkant. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Spillet" ditt med å leke kostbar er fortapt, hvis det er det du mener.

Ellers har du ikke ødelagt noe som kan bli noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kjærestene jeg har hatt hadde jeg sex med på første date. Det ble til 3 lengre samboerforhold. Siste er jeg i på 4året, med hus og barn. 
living The hoe lyfe kan bære frukter om dere matcher uansett. 

Anonymkode: 7218e...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kun er snakk om å treffe den rette. Den som dumper deg etter sex på første date, gjør det like gjerne på 6. Date , og de som virkelig vil ha deg,  bryr seg mindre om rekkefølgen her. 

Anonymkode: fa1b4...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 9.55, AnonymBruker skrev:

Jeg er gift på sjette året med en "one night stand", så...

Anonymkode: ee413...78f

Ja, det er faktisk veldig utbredt! Jeg mener å ha lest at 98% av alle ons ender i ekteskap. 

Anonymkode: b340f...01c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle kjærestene jeg har hatt hadde jeg sex med på første date. Det ble til 3 lengre samboerforhold. Siste er jeg i på 4året, med hus og barn. 
living The hoe lyfe kan bære frukter om dere matcher uansett. 

Anonymkode: 7218e...1cb

Tre snart 4 samlivsbrudd (?) Er kanskje ikke det alle anser fruktbart.

Å det har vel vært en del du har hatt sex med på første date/ ons uten at dere ble kjærester 😅 

Anonymkode: b340f...01c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tre snart 4 samlivsbrudd (?) Er kanskje ikke det alle anser fruktbart.

Å det har vel vært en del du har hatt sex med på første date/ ons uten at dere ble kjærester 😅 

Anonymkode: b340f...01c

4 samlivsbrudd? 
jeg kan omformulere meg; mitt første forhold endte etter 5år, det var et ons. 
 Forhold nr 2 var også etter ons, det varte i 7år. Forhold nr3 er det jeg er i nå. 4år er kanskje ikke kjempe lenge riktignok. Men vi lever et godt liv.

Hvorfor skal det bli slutt, og hvorfor er jeg plutselig i et forhold nr4 som skal ta slutt ? Hæ? Er du en sånn en som håper på at det skal bli slutt fordi jeg har hatt ons, og du er imot det så unner ikke noen andre å oppleve lykke ved et slikt «treff»? Skjønte ikke det der. 

uansett poenget var at man kan treffe en god partner selv om man har sex på første date. 
mine tidligere partnere var fine gutter de, vi bare ønsket forskjellige ting i livet når vi kom til de forskjellige fasene i livet. 
Det er mange som ikke synes noe mindre om deg fordi dere har sex på første date. Man er jo to om det og man er voksne som tar egne valg. 

 

Anonymkode: 7218e...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få seriøse forholdene jeg har hatt har faktisk startet som en ONS eller sex på første date, fordi de var interessert nok i utgangspunktet, som onFire skriver. Din virker også interessert :) 

Anonymkode: 24e51...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...