Gå til innhold

Ligamentsmerter 9 dpo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akk ja, denne letingen etter symptomer 🤣 Jeg er 8 dpo, og merker en vesentlig sak: Når jeg reiser meg fort opp så river det langt nede i magen, på begge sider. KAN det være egget som har festet seg og ligamentene jeg kjenner? Eller er det ALTFOR tidlig? Noen som har opplevd det?

Anonymkode: 7f54b...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde det i PP1 (er i PP2 nå) og var ikke gravid. Antar det kom av at mensen nærmet seg og at jeg bare kjente så godt etter symptomer at kjente ting jeg ikke har kjent før. Trenger ikke å bety at det samme gjelder deg da.

Anonymkode: 6dbc1...647

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Bare for å følge opp hvis noen har interesse av å vite det, jeg tok en positiv test i dag, 12 dpo ❤️ :) Så for meg var nok dette et tegn :)

Anonymkode: 7f54b...838

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Bare for å følge opp hvis noen har interesse av å vite det, jeg tok en positiv test i dag, 12 dpo ❤️ :) Så for meg var nok dette et tegn :)

Anonymkode: 7f54b...838

Fikk et lite håp jeg nå 😇 jeg er 10 dpo og har hatt sånn smerter som du beskriver. Aldri hatt det før! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bbwifey! skrev:

Fikk et lite håp jeg nå 😇 jeg er 10 dpo og har hatt sånn smerter som du beskriver. Aldri hatt det før! 

Ønsker deg masse masse lykke til ❤️ Håper symptomene betyr det samme for deg som for meg :)

Anonymkode: 7f54b...838

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hatt ligamentsmerter uten å være gravid. Det har ofte vært mitt første tegn på graviditet

Anonymkode: 973c4...0bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2020 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Ønsker deg masse masse lykke til ❤️ Håper symptomene betyr det samme for deg som for meg :)

Anonymkode: 7f54b...838

Det stemte! 
Jeg er gravid! 😱

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Bbwifey! skrev:

Det stemte! 
Jeg er gravid! 😱

Hurra!! Gratulerer 😍

Anonymkode: 7f54b...838

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligamentsmerter, er det som om det "røsker" litt i livmorområdet? Kjenner av og til at når jeg reiser meg røsker det til litt, som om det strammes, er det litt slik det oppleves? 🙊🙈 Er 10 dpo og har negativ test, men kjent slik i 2 dager nå🤷‍♀️🙊

Anonymkode: add5a...34c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ligamentsmerter, er det som om det "røsker" litt i livmorområdet? Kjenner av og til at når jeg reiser meg røsker det til litt, som om det strammes, er det litt slik det oppleves? 🙊🙈 Er 10 dpo og har negativ test, men kjent slik i 2 dager nå🤷‍♀️🙊

Anonymkode: add5a...34c

Ja det høres helt riktig ut 😊 «River» nesten litt når du reiser deg fort opp 😊 Oppdater oss neste gang du tester da 🥰

Anonymkode: 7f54b...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det høres helt riktig ut 😊 «River» nesten litt når du reiser deg fort opp 😊 Oppdater oss neste gang du tester da 🥰

Anonymkode: 7f54b...838

Å så spennende! *håper🤞🤞🤞*. Skal teste igjen i morgen så håper på bedre nyheter da:) venter ikke tanta før fredag så holder deg oppdatert😍🙊

Anonymkode: add5a...34c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...