AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Del Skrevet 26. januar 2020 Jeg er for tiden sykemeldt og begynner å kjede livet av meg. Jeg er ikke sengeliggende hele tiden og kan komme meg ut for å gjøre ikke altfor krevende ting i en kortere periode. Jeg har sett serier, strikket, puslet, sovet, gått tur. Ja litt forskjellig. Nå begynner dette å bli kjedelig også. Hva gjør du når du kjeder deg? Håper å finne inspirasjon. Anonymkode: 3994a...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scarlet Witch Skrevet 26. januar 2020 #2 Del Skrevet 26. januar 2020 Leser bøker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Del Skrevet 26. januar 2020 Går tur, legger kabal, leser, ser serier/filmer, onanerer osv... Anonymkode: 512d8...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #4 Del Skrevet 27. januar 2020 Redigerer wikipediaartikler. Alltid noe å lære! Anonymkode: 2c644...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #5 Del Skrevet 27. januar 2020 Ring en venn, ring noen i familen Snakk med noen over chat. Messenger, eller annen plass Mange som er ensomme som bare er glad for å ha noen prate med. Anonymkode: 2c644...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå