Gå til innhold

Flere som må vente litt på å bli prøvere?


Amatariel

Anbefalte innlegg

Er det flere her inne som må vente litt på å bli prøvere - av forskjellige årsaker? 

Jeg hadde håpet vi skulle bli prøvere for å få sistemann for noen år siden, men så mistet jeg jobben. Nå er ny jobb sikret, men så har mannen plutselig havnet i "konfortsonen" med at det er litt deilig at de barna vi har har blitt såpass store og selvstendige. Jeg forstår egentlig det, for jeg var mye frem og tilbake i høst selv på om jeg hadde lyst på en til eller om vi skulle si oss fornøyde. Etter grundig over veiing er konklusjonen min at jeg ønsker meg en til. Har lagt frem dette for mannen nå, og han ikke helt fremmed for tanken. Men i tvil. Så da må jeg vente da, til han er sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært prøvere i 4 år nå, 2 år med ivf . Men nå må vi sette prøvingen på pause pga økonomi.  Utrolig sårt å måtte sette alt på pause for at ivf er så innmari dyrt,  og veldig uvisst når vi kan starte opp igjen.

Anonymkode: c9ce6...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja da skjønner jeg. Er det noe håp at dere kan få det til på egen hånd? Er jo mange som har klart det mens de venter... så kanskje et slikt håp kan hjelpe på i ventetiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amatariel skrev:

Uff ja da skjønner jeg. Er det noe håp at dere kan få det til på egen hånd? Er jo mange som har klart det mens de venter... så kanskje et slikt håp kan hjelpe på i ventetiden?

Nei, etter å ha vært prøvere i 1.5 år fikk vi beskjed om at mannen min er steril og det er ingenting å gjøre med det , så for oss er ivf det eneste alternativet

Anonymkode: c9ce6...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...