AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Del Skrevet 26. januar 2020 Etter bilvask er det stadig rustflekker igjen på felgene. Men de er jo i aluminium...skjønner ikke!? Hvordan får jeg det bort? Anonymkode: 72e6b...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #2 Del Skrevet 26. januar 2020 Metallpartikkelfjerner. Helst det i stedet for syre i felgrens. Purplecore f.eks fra Blankbil bruker jeg på mine felger i lik farge. Anonymkode: c0c8f...f75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Del Skrevet 26. januar 2020 Takk for kjappe råd! Denne?: https://blankbil.no/produkt/eksterior/avfetting/metallpartikkelfjerner/autoglaze-purple-core-5-liter Den er dyr og ser jo direkte farlig ut... 😳 Anonymkode: 72e6b...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #4 Del Skrevet 26. januar 2020 Sorry, tenkte meg ikke om. Du trenger jo ikke de mengdene. Den her er like fin https://blankbil.no/produkt/eksterior/avfetting/metallpartikkelfjerner/britemax-iron-max Og lettere for deg og håndtere. Spray på tørr felg, la virke litt og spyle. Kan også brukes på lakk😊 Anonymkode: c0c8f...f75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #5 Del Skrevet 26. januar 2020 Den er også PH nøytral, lettere å bruke for førstegangsbrukere. Men ikke la det tørke inn. Anonymkode: c0c8f...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #6 Del Skrevet 26. januar 2020 Takk for gode råd! Anonymkode: 72e6b...bba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #7 Del Skrevet 27. januar 2020 Kjøp felgrens på Biltema. Spray på og gni med en oppvaskkost, svamp el. Det der er bremsestøv som har satt seg fast. Anonymkode: 45f46...892 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå