Gå til innhold

Så mange norske damer bryr seg ikke om utseende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg synes at veldig mange /de fleste damer fra 30 og oppover ikke pynter seg noe særlig ... og andre damer fra Russland , polen osv er mye mer feminine. Klarer ikke norske damer å pynte seg og være feminine? Jeg selv er en kvinne og har opptatt av dette, men når jeg ser meg rundt så synes jeg at mange ser stusselige ut..som om de ikke bryr seg

Anonymkode: 5b41d...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kankje de ikke gjør det da. Må vel være greit nok for deg det?

Anonymkode: e30e6...abe

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du å sammenligne deg med andre damer da? La folk kle seg som de vil. Må være chill å ikke bry seg om utseende.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det.... har kjennskap til flere nasjoner, og norske damer liker best å se ut som mannfolk, i langbukser og for store gensere. Ingen damer drar vel mer blikk enn ei dame i skjørt og nylonstrømpekledde bein. Østeuropeiske damer er sexy, men dårlige på personlig hygiene......så norske damer som hadde skjønt å kledd seg ville vært perfekt.

Anonymkode: 6e124...e34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ser de stusselige ut? Kommer litt an på hva du legger i å pynte seg også. Jeg synes f.eks ikke mye sminke er pent, naturlig er som regel mye penere. 

Anonymkode: 31f2a...6a8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvalget i butikkene har mye å si, spør du meg. Når de først selger kjoler og skjørt er det ofte stygt, bestemor eller merkelig. Det er vanskelig å finne kule ting, så man ender ofte opp med en nøytral stil der man tar de minst ille klærne. Det er heller ikke mye spennende og freshe klær som selges. Nå bor jeg ikke i en av de største byene, da

Anonymkode: 24f53...67e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes norske kvinner bryr seg middels om utseende. Verre med norske menn, der virker det ofte som om de ikke klarer å kle på seg skikkelig. 

Anonymkode: 6f5af...0f1

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Utvalget i butikkene har mye å si, spør du meg. Når de først selger kjoler og skjørt er det ofte stygt, bestemor eller merkelig. Det er vanskelig å finne kule ting, så man ender ofte opp med en nøytral stil der man tar de minst ille klærne. Det er heller ikke mye spennende og freshe klær som selges. Nå bor jeg ikke i en av de største byene, da

Anonymkode: 24f53...67e

Det var vel et problem før, men nå får man jo kjøpt klær på nett og har gratis retur.

Anonymkode: 6f5af...0f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pynter seg plenty, men mer nøytralt. Syns mine østeuropeiske venninner har dårlig stil, spesielt de polske, mye rare farger og silhuetter, ting som var in en gang i 2005, som norske kvinner ikke tar i med ildtang. Alle norske kvinner jeg kjenner er representable til enhver tid. Ingenting er så vakkert som en sminkeløs, pen dame, med klær som ikke tar noe oppmerksomhet fra hvor god hun er. Jeg vet om noen som er sjuskete kledd, men det er oftest de som syns livet er tøft og ikke hefter seg om joggebuksa er skitten eller håret er børstet, og jeg kunne ikke brydd meg mindre, klær er virkelig ikke et livsviktig behov forutenom å være varm og tørr.

Anonymkode: c8d01...7c7

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nooni skrev:

Så fint at du har funnet ut hvilke typer kvinner du liker. 

Jeg er selv kvinne altså 😂 .. ikke lesbisk

Anonymkode: 5b41d...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det var vel et problem før, men nå får man jo kjøpt klær på nett og har gratis retur.

Anonymkode: 6f5af...0f1

Handle på nett er håpløst. Det er umulig å forutse hvordan plagget vil sitte på eller føles på huden. Pluss, mange norske nettbutikker har også veldig kjedelige klær og jeg orker ikke blade i 1 time for å finne 1 plagg jeg liker. Har prøvd det noen ganger. Bruker 1-2 timer på å lete, kjøper 10 plagg, ender opp med å sende minst halvparten tilbake fordi de er annerledes enn på bilde eller sitter dårlig. Ikke verdt det

Anonymkode: 24f53...67e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 og orker ikke å pynte meg😂👍 jeg liker å være naturlig, og behagelige klær er mer inna for en trange bukser. Jeg kan ikke fordra hæller, joggesko er og forblir favoritt! Bryr meg heler ikke hva andre Syne om meg :) skal bare en tur på butikken liksom. 

Anonymkode: bc9b1...c7f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig. Jeg bryr meg ikke. Det sluttet jeg å gjøre da jeg bikket 20. Kler meg i det jeg vil, sminker meg ikke og gjør det som skal til for å være komfortabel gjennom dagen. Dusjer daglig, pusser tenner morgen og kveld og har rene klær. Det får holde. 

Anonymkode: 9bc83...ecc

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her sitter sexistene i lørdag natt altså. For et liv! Hva gjør du på Kvinneguiden hvis du syns norske kvinner ser ut som menn hahaha go to bed troll

Anonymkode: 81bd6...248

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en russisk venninne som setter av hver lørdags formiddag til stell av negler...... Finnes viktigere ting her i livet spør du meg. Ellers er hun så stivpyntet at hun omtrent ikke kan røre seg. Veldig opptatt av at folk skal synes hun er det lekreste som er født på denne jordkloden. "Less is more" !!

Anonymkode: 63976...018

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er riktig. Jeg bryr meg ikke. Det sluttet jeg å gjøre da jeg bikket 20. Kler meg i det jeg vil, sminker meg ikke og gjør det som skal til for å være komfortabel gjennom dagen. Dusjer daglig, pusser tenner morgen og kveld og har rene klær. Det får holde. 

Anonymkode: 9bc83...ecc

Det hørtes utrolig deilig ut. Prøver å ha en like avslappende holdning til det jeg også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer fra øst-Europa er mer feminint kledd?? Spør du meg går de tacky kledd. Ser ut som billige prostituerte. 

Anonymkode: 9df18...2fb

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...