Gå til innhold

Så mange norske damer bryr seg ikke om utseende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg synes at veldig mange /de fleste damer fra 30 og oppover ikke pynter seg noe særlig ...

Anonymkode: 5b41d...310

Passer sammen med norske menn da. De er også mer opptatt av komfort enn stil 😉

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes norske og nordiske kvinner er noen av verdens vakreste. 

Hilsen heterofil kvinne

Anonymkode: dad10...6fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og hvem skal  betale det? 

650 kr hver 2 uke til negler

900 kr hudpleiesalong hver uke

600 pedikyr  annenhver uke

2400 kr hver tredje uke øyevipper

800 kr brow treatment hver tredje uke

500 kr voksing underliv hver måned

500 kr voksing ben hver måned

300 kr voksing armhuler hver måned

3000 kr Frisør hver 3 måned 

3000 kr pr sted botox hver 3 måned (ofte minst 2-3 steder) 

3500 kr fillers pr ml hver 4 måned (2 ml lepper, 1ml under øyne, 3 ml kinn, 1 ml hake, 2 ml kjeveben = 31.500)

Hårextensions 5000 hver 4 måned

Foundation ca hver 6 måned 500 kr 

Annen makeup 1500-5000 kr i året gjennomsnitlig

Klær 10-20.000 i året gjennomsnittlig eller 100.000 merkeklær 

Tjaaa skal vi legge på mere også

50.000 hvert 15 år silikon pupper 

60.000 rumpeoperasjon med risiko for å dø

50.000 nosejob må gjerne ha 2-3 for ønsket resultat 

40.000 øyenbrynsløft hvert tredje år

60.000 fettsuging til timeglass form  ... 

 

Dette er ikke engang overdrivelse. Så legg sammen de summene for årlige utgifter og gang de årlige utgiftene med minst 40 år. Det er mange millioner! Menna vil ha pyntedamer og viser til de øst europeiske som lurer sugardaddies sponsorer fra hele europa, men gidder selv ikke engang punge ut for første date og hater på norske "golddiggers" haha good luck get a reality check gutter :fnise:

Anonymkode: 81bd6...248

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske menn kler seg elendig og de gidder ikke engang bruke deo eller støvsugern så hvorfor skal vi anstrenge oss for de? 

Svenske menn kler seg så mye bedre og er også mye mer generøse 

Anonymkode: 81bd6...248

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja og hvem skal  betale det? 

650 kr hver 2 uke til negler

900 kr hudpleiesalong hver uke

600 pedikyr  annenhver uke

2400 kr hver tredje uke øyevipper

800 kr brow treatment hver tredje uke

500 kr voksing underliv hver måned

500 kr voksing ben hver måned

300 kr voksing armhuler hver måned

3000 kr Frisør hver 3 måned 

3000 kr pr sted botox hver 3 måned (ofte minst 2-3 steder) 

3500 kr fillers pr ml hver 4 måned (2 ml lepper, 1ml under øyne, 3 ml kinn, 1 ml hake, 2 ml kjeveben = 31.500)

Hårextensions 5000 hver 4 måned

Foundation ca hver 6 måned 500 kr 

Annen makeup 1500-5000 kr i året gjennomsnitlig

Klær 10-20.000 i året gjennomsnittlig eller 100.000 merkeklær 

Tjaaa skal vi legge på mere også

50.000 hvert 15 år silikon pupper 

60.000 rumpeoperasjon med risiko for å dø

50.000 nosejob må gjerne ha 2-3 for ønsket resultat 

40.000 øyenbrynsløft hvert tredje år

60.000 fettsuging til timeglass form  ... 

 

Dette er ikke engang overdrivelse. Så legg sammen de summene for årlige utgifter og gang de årlige utgiftene med minst 40 år. Det er mange millioner! Menna vil ha pyntedamer og viser til de øst europeiske som lurer sugardaddies sponsorer fra hele europa, men gidder selv ikke engang punge ut for første date og hater på norske "golddiggers" haha good luck get a reality check gutter :fnise:

Anonymkode: 81bd6...248

😁👍

Anonymkode: dad10...6fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Handle på nett er håpløst. Det er umulig å forutse hvordan plagget vil sitte på eller føles på huden. Pluss, mange norske nettbutikker har også veldig kjedelige klær og jeg orker ikke blade i 1 time for å finne 1 plagg jeg liker. Har prøvd det noen ganger. Bruker 1-2 timer på å lete, kjøper 10 plagg, ender opp med å sende minst halvparten tilbake fordi de er annerledes enn på bilde eller sitter dårlig. Ikke verdt det

Anonymkode: 24f53...67e

Aldri skjedd meg. Eller, skulle returnere en kjole en gang men glemte det. Ellers vet jeg jo sånn ca. hvordan kvaliteten og størrelsen på de ulike merkene er.

Anonymkode: e4cad...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg synes at veldig mange /de fleste damer fra 30 og oppover ikke pynter seg noe særlig ... og andre damer fra Russland , polen osv er mye mer feminine. Klarer ikke norske damer å pynte seg og være feminine? Jeg selv er en kvinne og har opptatt av dette, men når jeg ser meg rundt så synes jeg at mange ser stusselige ut..som om de ikke bryr seg

Anonymkode: 5b41d...310

Syns jeg ser utrolig flotte 🙌 norske 30+ damer overalt - både utseendemessig og stilmessig.  Det er jo en av flere grunner som gjør Norge til verdens beste land 💝.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Du foretrekker øst-europeisk stil?! 😂

Anonymkode: cede4...1b7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det.... har kjennskap til flere nasjoner, og norske damer liker best å se ut som mannfolk, i langbukser og for store gensere. Ingen damer drar vel mer blikk enn ei dame i skjørt og nylonstrømpekledde bein. Østeuropeiske damer er sexy, men dårlige på personlig hygiene......så norske damer som hadde skjønt å kledd seg ville vært perfekt.

Anonymkode: 6e124...e34

Har det slått deg at noen ikke bryr seg om de drar blikk? Kanskje folk er mer opptatt av å ikke fryse ihjel i 10 minusgrader enn at kåte menn har noe å glo på? 

Anonymkode: 9a029...667

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter som jeg blir eldre så får jeg stadig mindre behov for å sammenligne meg med andre og ha så mange meninger om andre. Det gir meg frihet til å være meg selv og det frir meg fra fordommer mot andre. Jeg er ikke i mål, og kan av og til tenke negativt om andres valg, men jeg prøver å ta meg inn igjen.

Jeg kler meg som jeg ønsker og jeg ønsker at andre skal gjøre det samme, uavhengig av stil. 

Anonymkode: 57d83...0b6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager er det et problem at jeg bruker joggebukse og driter i sminke?? Ingen tvinger deg til å gjøre det samme, hvis du vil se ut som en billig russer er det bare å kjøre på.

Anonymkode: 0fff5...149

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja og hvem skal  betale det? 

650 kr hver 2 uke til negler

900 kr hudpleiesalong hver uke

600 pedikyr  annenhver uke

2400 kr hver tredje uke øyevipper

800 kr brow treatment hver tredje uke

500 kr voksing underliv hver måned

500 kr voksing ben hver måned

300 kr voksing armhuler hver måned

3000 kr Frisør hver 3 måned 

3000 kr pr sted botox hver 3 måned (ofte minst 2-3 steder) 

3500 kr fillers pr ml hver 4 måned (2 ml lepper, 1ml under øyne, 3 ml kinn, 1 ml hake, 2 ml kjeveben = 31.500)

Hårextensions 5000 hver 4 måned

Foundation ca hver 6 måned 500 kr 

Annen makeup 1500-5000 kr i året gjennomsnitlig

Klær 10-20.000 i året gjennomsnittlig eller 100.000 merkeklær 

Tjaaa skal vi legge på mere også

50.000 hvert 15 år silikon pupper 

60.000 rumpeoperasjon med risiko for å dø

50.000 nosejob må gjerne ha 2-3 for ønsket resultat 

40.000 øyenbrynsløft hvert tredje år

60.000 fettsuging til timeglass form  ... 

 

Dette er ikke engang overdrivelse. Så legg sammen de summene for årlige utgifter og gang de årlige utgiftene med minst 40 år. Det er mange millioner! Menna vil ha pyntedamer og viser til de øst europeiske som lurer sugardaddies sponsorer fra hele europa, men gidder selv ikke engang punge ut for første date og hater på norske "golddiggers" haha good luck get a reality check gutter :fnise:

Anonymkode: 81bd6...248

Er forskjell på dette da, å fly rundt i joggebukse, friluftsjakke, ettervekst ned til ørene, med småfett hår, og generelt ustelt ansikt. Veldig mange norske kvinner og menn går kledd sånn hver dag. Skal lite til for å se litt pyntet ut.

Anonymkode: 39d40...4e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er forskjell på dette da, å fly rundt i joggebukse, friluftsjakke, ettervekst ned til ørene, med småfett hår, og generelt ustelt ansikt. Veldig mange norske kvinner og menn går kledd sånn hver dag. Skal lite til for å se litt pyntet ut.

Gi meg én god grunn så skal jeg vurdere det.

Anonymkode: 0fff5...149

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det.... har kjennskap til flere nasjoner, og norske damer liker best å se ut som mannfolk, i langbukser og for store gensere. Ingen damer drar vel mer blikk enn ei dame i skjørt og nylonstrømpekledde bein. Østeuropeiske damer er sexy, men dårlige på personlig hygiene......så norske damer som hadde skjønt å kledd seg ville vært perfekt.

Anonymkode: 6e124...e34

Ha,ha,ha 🤣  Norske damer er likestilte og selvstendige, vi trenger ikke å se ut som et juletre for å tiltrekke oss en hvilken som helst "tåkete type".  De fleste av oss har vel gjerne litt høyere mål her i livet enn å være noens pyntedukke ;) 

Anonymkode: be384...6a6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del venninner fra østauropa. De sa at det er SÅ deilig å være i Norge, at de slapp å tenke på utseende hele tiden. De sa at de endelig kunne slappe av, være seg selv, sette håret i en strikk, avslappa klær og gå ut døren. Dette er uhørt der de jentene kommer fra, man kan ikke gå på butikken uten å være stivpyntet, da blir de sett ned på. Så den holdningen er jeg glad vi slipper her i Norge. Og mennene der borte? Joggebukse og tskjorte. Utrolig at jenter i Norge i 2020 fortsatt mener at vi kun er bra nok, om man ser bra ut. 

 

Anonymkode: 573e8...864

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Omg..når skal folk slutte å generalisere?

Jeg er russisk, 29 år. Går i joggebukse, hater hæler, og pleier ikke å  sminke meg. Synes det er best å se naturlig ut. 

Alle mine venninner som bor i Russland er ikke jålete av seg. De ser helt vanlig ut. Hæler har vært ute av mote lenge, 98 % foretrekker joggesko. T.o.m gamle bestemødre som sitter i trikken går i flate sko/joggesko.

Kan ikke se at kvinner nå i Russland sminker seg noe mer eller mindre enn i Norge.

Her sitter folk med gamle fordommer, og de som ikke reiser så veldig mye, antar jeg?  Det er ikke 90-tallet lenger, hvor ALLE så billige ut, med de  rare frisyrene og masse sminke på. 

På insta, fb så ser alle flotte ut. Men ta T-bane i Moskva og se rundt.

Anonymkode: 6662c...3cb

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg synes at veldig mange /de fleste damer fra 30 og oppover ikke pynter seg noe særlig ... og andre damer fra Russland , polen osv er mye mer feminine. Klarer ikke norske damer å pynte seg og være feminine? Jeg selv er en kvinne og har opptatt av dette, men når jeg ser meg rundt så synes jeg at mange ser stusselige ut..som om de ikke bryr seg

Anonymkode: 5b41d...310

Er det bare meg eller har det vært en del kritikk mot Norske kvinner i det siste? let them be... god damn :/

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg synes at veldig mange /de fleste damer fra 30 og oppover ikke pynter seg noe særlig ... og andre damer fra Russland , polen osv er mye mer feminine. Klarer ikke norske damer å pynte seg og være feminine? Jeg selv er en kvinne og har opptatt av dette, men når jeg ser meg rundt så synes jeg at mange ser stusselige ut..som om de ikke bryr seg

Anonymkode: 5b41d...310

Nei, jeg bryr meg ikke om det. I hverdagen velger jeg klær som jeg trives med, når jeg drar til og fra jobb. Skal jeg i et selskap, bryllup, ut på byen med venner, jobb o.l., så pynter jeg meg, meg overdriver ikke. At du synes at det er stusselig bryr ikke jeg meg noe om. 

Anonymkode: 3a4a9...e21

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omg..når skal folk slutte å generalisere?

Jeg er russisk, 29 år. Går i joggebukse, hater hæler, og pleier ikke å  sminke meg. Synes det er best å se naturlig ut. 

Alle mine venninner som bor i Russland er ikke jålete av seg. De ser helt vanlig ut. Hæler har vært ute av mote lenge, 98 % foretrekker joggesko. T.o.m gamle bestemødre som sitter i trikken går i flate sko/joggesko.

Kan ikke se at kvinner nå i Russland sminker seg noe mer eller mindre enn i Norge.

Her sitter folk med gamle fordommer, og de som ikke reiser så veldig mye, antar jeg?  Det er ikke 90-tallet lenger, hvor ALLE så billige ut, med de  rare frisyrene og masse sminke på. 

På insta, fb så ser alle flotte ut. Men ta T-bane i Moskva og se rundt.

Tja, jeg var nå i Russland i fjor. To ganger. Men kanskje det har endret seg drastisk det siste året, hva vet jeg...

Anonymkode: 0fff5...149

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...