Gå til innhold

Leie eller kjøpe brudekjole? Hva lønner seg?👰🏻💰


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er store forskjeller i pris mellom å leie eller kjøpe brudekjole? Hva lønner seg? Og hva koster det sånn ca å leie en brudekjole?

Anonymkode: 67703...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er definitivt dyrt å kjøpe kjole i salong. Sjekk Bubbleroom og Zalando, de har flere fine til 2000-3000 kr. Noe er på salg også.

Anonymkode: bb55b...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er definitivt dyrt å kjøpe kjole i salong. Sjekk Bubbleroom og Zalando, de har flere fine til 2000-3000 kr. Noe er på salg også.

Anonymkode: bb55b...5c1

Joda, jeg vet at det er dyrt å kjøpe kjole i salong. Men jeg kommer ikke til å kjøpe på nett. Jeg er usikker på om jeg vil leie eller kjøpe brudekjole. Mer fordi det er engangsbruk, men hvis det koster ca like mye å leie som å kjøpe så kan jeg jo like greit bare kjøpe🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 67703...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel omtrent ingen somleier ut brudekjoler lenger? Er ikke stort marked for det.

Jeg kjøpte brukt billig på finn, funka supert og fant akkurat den kjolen jeg ville ha. Brukte sikkert 10000kr mindre enn jeg ville brukt om jeg kjøpte den ny. Bruker heller litt ekstra penger på å få en fin fest 🥳 har du litt tid og tålmodighet så er det lurt å følge med på finn.no

Anonymkode: 56002...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en av Norges største byer og vet ikke av en eneste plass hvor de leier ut brudekjoler. 

 

Kunne aldri tenkt meg å leie, kjolen min må skredderjusteres for å sitte perfekt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne lett tenkt meg å leie.

Min kjole var flott, kostet 400 kr på ebay, satt som ett skudd og ble brukt noen år etterpå av min søster i hennes bryllup. 

 

Men dette er ikke drømmekjolen. Det er bare en hvit kjole som dekket behovet for dagen. Kunne egentlig ikke tenkt meg å selge en kjole på finn.no etterpå heller. Om jeg falt for en kjole kunne det like så godt vært tilhørende noen annen person/bedrift. Har ingen tilknyttning til kjoler slik sett.

 

Bor i Oslo, ser mye på finn.no her, men ingen steder å leie kjole...

 

5B8387B6-20E1-49B5-8876-E84C9A9E8ACB.thumb.png.0e6dac9dd1a399e775137cc56e68acb7.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg sjekket opp i det fant jeg ut at det ikke var mye å spare på å leie, ikke her i alle fall. Men det spørs jo litt om du ønsker en kjole til 10 000,- eller 50 000,-. Jeg kjøpte en kjole til 14k og leie hadde kostet meg 9k, men da kunne jeg ikke ha sånn og sånn kjole for de har et veldig begrenset utvalg siden de skal kunne sys inn og ut uten å ødelegge kjolen. 

Anonymkode: be824...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg sjekket opp i det fant jeg ut at det ikke var mye å spare på å leie, ikke her i alle fall. Men det spørs jo litt om du ønsker en kjole til 10 000,- eller 50 000,-. Jeg kjøpte en kjole til 14k og leie hadde kostet meg 9k, men da kunne jeg ikke ha sånn og sånn kjole for de har et veldig begrenset utvalg siden de skal kunne sys inn og ut uten å ødelegge kjolen. 

Anonymkode: be824...6a8

Det er jo enorme summer synes jeg. Ville heller lagt inn pengene i gifteringen. Glad jeg gjorde det. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, GjestSiden2006 skrev:

Det er jo enorme summer synes jeg. Ville heller lagt inn pengene i gifteringen. Glad jeg gjorde det. 

 

 

Ja er helt enig. Betalte ikke selv, da hadde jeg kjøpt brukt eller ebay, men min mor insisterte så da ble det slik :)

Anonymkode: be824...6a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...