Gå til innhold

Hvis du må, tør du å fise foran dine nærmeste familiemedlemmer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tør du å fise foran:

Dine foreldre?

Dine søsken?

Dine besteforeldre?

Dine barn?

Anonymkode: e86c6...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tør du å fise foran:

Dine foreldre? Ja

Dine søsken? Ja

Dine besteforeldre? De er alle døde, 

Dine barn? Har ikke barn

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til alle, men jeg har ingen besteforeldre. 

Anonymkode: e868c...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om å tørre. Jeg har ikke noe ønske om å gjøre det. Mulig jeg har mindre luftplager eller strammere fisering enn andre, men det har faktisk aldri skjedd at jeg ikke har kunnet holde fisen inne til jeg var alene. Spis sunnere, drikk mindre brus og vær mer i aktivitet hvis dere sliter med å holde tett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Det handler ikke om å tørre. Jeg har ikke noe ønske om å gjøre det. Mulig jeg har mindre luftplager eller strammere fisering enn andre, men det har faktisk aldri skjedd at jeg ikke har kunnet holde fisen inne til jeg var alene. Spis sunnere, drikk mindre brus og vær mer i aktivitet hvis dere sliter med å holde tett.

Hvis det ikke handler om å tørre, så tør du jo og svaret er ja på alle spørsmålene.

Anonymkode: e86c6...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig! Som en med kronisk sykdom i magen så er det umulig å unngå fra tid til annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er flaut. Jeg holdt det inne som barn og ungdom også. Feis kun ute, på rommet mitt eller do og badet. 

Anonymkode: fcb3b...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, youcancallmejune skrev:

Det handler ikke om å tørre. Jeg har ikke noe ønske om å gjøre det. Mulig jeg har mindre luftplager eller strammere fisering enn andre, men det har faktisk aldri skjedd at jeg ikke har kunnet holde fisen inne til jeg var alene. Spis sunnere, drikk mindre brus og vær mer i aktivitet hvis dere sliter med å holde tett.

Alle fjerter, uansett om det er mange ganger daglig til én gang i måneden. Spiser du så fiser du. Og spørsmålet var ikke om du ikke klarer å holde deg, men om du fiser av all din lyst. 

Anonymkode: b6693...b79

Ryddet for brukerangrep. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør jeg, men velger å gå på do eller andre steder før jeg promper. Hender jo det skjer uten at jeg mener det da.

Anonymkode: b62ec...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det ikke handler om å tørre, så tør du jo og svaret er ja på alle spørsmålene.

Anonymkode: e86c6...c58

Ok. Så tør jeg, men jeg gjør det ikke. Det er viktig å få med det siste, for ellers høres det ut som jeg er for fri fising.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje søstera mi, ungen er 3, men har ikke skjedd enda at jeg må. Tør sikkert. 

Anonymkode: b48bf...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, youcancallmejune skrev:

Ok. Så tør jeg, men jeg gjør det ikke. Det er viktig å få med det siste, for ellers høres det ut som jeg er for fri fising.

Takk, det var det jeg lurte på. Slapp av, jeg tror ikke du er for fri fising.

Anonymkode: e86c6...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tør du å fise foran:

Dine foreldre?

Dine søsken?

Dine besteforeldre?

Dine barn?

Anonymkode: e86c6...c58

Jeg tør, men jeg må aldri det. Det går fint. Flere burde forsøke å holde fisen inni seg, dere dør ikke. 

Anonymkode: ba86e...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja til alle men ikke besteforeldre, de er døde

Anonymkode: fff3b...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg fiser ikke foran noen og ønsker ikke at andre skal gjøre det foran meg tilstede heller. Fising og raping. Jeg synes det er respektløst fra mitt ståsted, andre får ha sine grenser. At det skjer er ingen krise, men at det er en bevisst handling synes jeg ikke noe om. 

Anonymkode: a352c...fa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fise foran barnet mitt. Kan alltids slippe en foran broren min også, da mest på jævelskap (fordi jeg er barnslig).

Anonymkode: 55ee8...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...