AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #1 Del Skrevet 25. januar 2020 Pappa kommer snart hjem etter at han fikk telefon fra sjefen sin på jobb og måtte jobbe i dag,han kan komme når som helst og jeg har nå ødelagt bilen hans. Vi skulle øvelseskjøre i dag og var på veg ut når telefonen hans ringte, jeg ble skuffet over at jeg ikke fikk øvelseskjøre og bestemte meg for å kjøre litt selv her i nærområdet ja det var veldig dumt av meg. Når jeg skulle rygge ut bilen så trodde jeg at jeg hadde satt bilen i revers men den sto i første gir og jeg kjørte rett i veggen på garasjen, jeg fikk ikke til å bremse jeg bare gasset. Er redd både garasjen og bilen er ødelagt, bilen tror jeg er helt ødelagt men håper garasjen kan reddes. Kunne ønske han ikke hadde firmabil for da hadde han kjørt med sin egen bil på jobb istedenfor firmabilen og da hadde ikke dette skjedd. Jeg er redd for hva som vil skje ut av dette, redd for politiet og lei meg for at jeg sikkert må betale tilbake alt. Er også redd for at barnevernet blir blandet inn og at jeg må bo hos mamma eller noen andre, jeg går ikke overens med mamma så håper ikke det skjer. Jeg vil bare rømme av gårde men det hjelper jo ikke. Er utrolig redd for hvordan pappa vil reagere og jeg vil nok aldri få lappen etter dette. Redd for å komme i avisen og bli ertet og mobbet på skolen og over alt hvor jeg er. Jeg angrer sånn Anonymkode: 06043...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #2 Del Skrevet 25. januar 2020 Slik er uflaks..... og alle har gjort noen bommerter i ungdommen, håper det går bra. Anonymkode: 86078...8ec 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 25. januar 2020 #3 Del Skrevet 25. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pappa kommer snart hjem etter at han fikk telefon fra sjefen sin på jobb og måtte jobbe i dag,han kan komme når som helst og jeg har nå ødelagt bilen hans. Vi skulle øvelseskjøre i dag og var på veg ut når telefonen hans ringte, jeg ble skuffet over at jeg ikke fikk øvelseskjøre og bestemte meg for å kjøre litt selv her i nærområdet ja det var veldig dumt av meg. Når jeg skulle rygge ut bilen så trodde jeg at jeg hadde satt bilen i revers men den sto i første gir og jeg kjørte rett i veggen på garasjen, jeg fikk ikke til å bremse jeg bare gasset. Er redd både garasjen og bilen er ødelagt, bilen tror jeg er helt ødelagt men håper garasjen kan reddes. Kunne ønske han ikke hadde firmabil for da hadde han kjørt med sin egen bil på jobb istedenfor firmabilen og da hadde ikke dette skjedd. Jeg er redd for hva som vil skje ut av dette, redd for politiet og lei meg for at jeg sikkert må betale tilbake alt. Er også redd for at barnevernet blir blandet inn og at jeg må bo hos mamma eller noen andre, jeg går ikke overens med mamma så håper ikke det skjer. Jeg vil bare rømme av gårde men det hjelper jo ikke. Er utrolig redd for hvordan pappa vil reagere og jeg vil nok aldri få lappen etter dette. Redd for å komme i avisen og bli ertet og mobbet på skolen og over alt hvor jeg er. Jeg angrer sånn Anonymkode: 06043...4bf Det var veldig dumt gjort av deg. Men vær ærlig, for ærlighet varer lengst, ordne opp i problemet og gå videre i livet. Håper du har fått en lærepenge 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #4 Del Skrevet 25. januar 2020 Blir nok ikke førerkort på deg med det første........hvordan kan en ikke få til å bremse?? Er bare å løfte foten fra gassen og sette den på bremsen. Anonymkode: 1536e...afe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #5 Del Skrevet 25. januar 2020 Det er jo ikke lov å øvelseskjøre alene uten ledsager heller. Hvorfor i alle dager skulle du kjøre alene i nærområdet? Du får utsettelse på lappen. Anonymkode: 6e84c...ec7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #6 Del Skrevet 25. januar 2020 litt av et eventyr du kommer med Anonymkode: ae986...688 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #7 Del Skrevet 25. januar 2020 Før jeg begynner vil jeg bare si at jeg har null sympati med deg. Det du gjorde var utrolig dumt og du høres ikke strengt talt ut moden nok til å en gang øvelseskjøre. Det er en grunn til at man ikke har lov til å øvelseskjøre alene. Man er gjerne ikke så god som man tror. Du kunne satt liv i fare dersom du hadde kommet deg ut av garasjen (gjerne litt melodramatisk å si, men du skriver jo at du traff gassen når du mente å treffe bremsen, og slike feil kan koste liv hvis man er maks uheldig). Når det er sagt, kommer du nok ikke til å komme i avisen. Det er jo ingen andre enn faren din som trenger å vite om dette. Tviler at han ringer til avisen. Tviler også på at han tilkaller politiet for dette. Det kommer nok heller ikke til å påvirke hvorvidt du får lappen eller ikke ettersom 1) politiet ikke kommer til å vite om det 2) du kom deg aldri ut av garasjen (slik jeg leser det). Hvis du vil se på den positive siden så har du i hver fall lært noe. Det beste vil være å si det med en gang og be om unnskyldning. Anonymkode: 62dab...053 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 25. januar 2020 #8 Del Skrevet 25. januar 2020 (endret) Skjønner at du er redd. Men det beste er å være ærlig og legge seg flat. Ofte er ikke ting så ødelagt som de ser ut, en bil og en garasje tåler en del, og ofte er det bare kosmetiske skader. Som mange klarer å leve helt fint med. Og så regner jeg med at du har skjønt, og er forberedt på en kraftig salve om, at du aldri skal gjøre det igjen. Barnevern og politi blir nok ikke innblanda, så lenge du faktisk ikke kom deg på veien. Endret 25. januar 2020 av Krok1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 25. januar 2020 #9 Del Skrevet 25. januar 2020 Det kommer til å gå bra, jeg lover. En av de første tingene jeg gjorde etter å ha fått lappen var å ødelegge både pappas bil og naboens gjerde. Fortalte med en gang hva jeg hadde gjort, og min far, som vanligvis kunne eksplodere for bagateller, kjefta ikke en gang. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #10 Del Skrevet 25. januar 2020 Jeg gjorde noe lignende når jeg var ung, kjørte bilen til mamma ned en skrent og ut på et jorde. Det ordna seg det, mamma var ikke sint og jeg fikk husarrest en uke. Du skal se det ordner seg Anonymkode: ff3eb...272 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #11 Del Skrevet 25. januar 2020 Du skal være glad det var garasjen og ikke naboungen du kræsja i. Anonymkode: ac400...711 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #12 Del Skrevet 25. januar 2020 For noe tull! Slutt å ljug. Dette er trolling. Du kjeder deg, og dikter opp en historie for å ha noe å gjøre. Anonymkode: 15b46...09f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 25. januar 2020 #13 Del Skrevet 25. januar 2020 Heldigvis at du ikke kom deg ut av garasjen. Tenk om du skulle kjørt på ett menneske. Du hadde hatt milliongjeld for resten av livet. Vær glad du bare skal betale for bil og garasje, det er dyrt nok det også. Får håpe faren din får igjen noe på forsikringen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #14 Del Skrevet 25. januar 2020 Anonymkode: 927bb...76b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #15 Del Skrevet 25. januar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er redd for hva som vil skje ut av dette, redd for politiet og lei meg for at jeg sikkert må betale tilbake alt. Er også redd for at barnevernet blir blandet inn og at jeg må bo hos mamma eller noen andre, jeg går ikke overens med mamma så håper ikke det skjer. Jeg vil bare rømme av gårde men det hjelper jo ikke. Er utrolig redd for hvordan pappa vil reagere og jeg vil nok aldri få lappen etter dette. Redd for å komme i avisen og bli ertet og mobbet på skolen og over alt hvor jeg er. Jeg angrer sånn Anonymkode: 06043...4bf Hvorfor skulle politet bli blandet inn i dette? Skulle faren din ha ringt de? Ingen trenger å vite om dette. Anonymkode: 989af...d3f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #16 Del Skrevet 25. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: litt av et eventyr du kommer med Anonymkode: ae986...688 Hvorfor tror du det? Anonymkode: 989af...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bix Skrevet 25. januar 2020 #17 Del Skrevet 25. januar 2020 Gjør som Donald Duck når han for alvor har dummet seg ut: Flykt. Det er ikke så enkelt å reise til månen eller Mars, men en enveis flybillett til Alaska eller Mongolia kan sikkert bestilles på kort varsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #18 Del Skrevet 25. januar 2020 Ja ja. Gjort er gjort. Faren din blir sikkert ikke glad. Det er vel begrenset hvor mye skade du får gjort inne i en garasje, men har det blitt noe bulk eller lakkskade så er det noen tusenlapper for å fikse det. Kan du betale for reparasjon? Håper du har lært nå da. Anonymkode: 4620a...f7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abc123detvardet Skrevet 25. januar 2020 #19 Del Skrevet 25. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen trenger å vite om dette. Forsikringsselskapet gjør... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #20 Del Skrevet 25. januar 2020 Kom til å tenke på at det kanskje var dumt av meg å skrive på nettet for da får forsikringen vite dette og kanskje ikke betaler. Jeg gjør alltid så mye dumt Anonymkode: 06043...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå