Gå til innhold

Når begynner gutter å dra forhuden tilbake for å vakse seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt dumt spørsmål, men klarer man å få orgasme når forhuden ikke kan trekkes frem og tilbake? 

 

Anonymkode: 83070...d21

Nei. Omskjerte menn får ikke orgasme de.

🙈

Anonymkode: 2b421...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:
3 hours ago, AnonymBruker said:

Litt dumt spørsmål, men klarer man å få orgasme når forhuden ikke kan trekkes frem og tilbake? 

 

Anonymkode: 83070...d21

 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Omskjerte menn får ikke orgasme de.

🙈

Anonymkode: 2b421...59c

Nei. Omskjerte menn får ikke orgasme de.

🙈

Anonymkode: 2b421...59c

Spørsmålet er ikke så dumt som du vil ha det til, selv om omskjærte menn får orgasme har de mindre følsomhet i penis (fordel og ulempe med det, avhengig av hvor i seksuallivet man er). Problemet med forhud som er for trang og ikke kan dras tilbake er at eieren av forhuden kan få rifter og sår under samleie som kan være veldig smertefylt. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tiuren skrev:

Spørsmålet er ikke så dumt som du vil ha det til, selv om omskjærte menn får orgasme har de mindre følsomhet i penis (fordel og ulempe med det, avhengig av hvor i seksuallivet man er). Problemet med forhud som er for trang og ikke kan dras tilbake er at eieren av forhuden kan få rifter og sår under samleie som kan være veldig smertefylt. 

Jada jada, men selvfølgelig kan man få orgasme selv om man ikke kan dra forhuden helt tilbake. Det er ikke forhuden som er sensitiv, men det under forhuden. Det er jo der selv om forhuden ligger oppå.
Som klitorisen. Jeg tar aldri rett på klitoris, men ruller liksom klitorishettehuden over klitorisen. Samme kan menn med trang forhud gjøre.

Anonymkode: 2b421...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min gutt er 8, har vasket seg selv i noen år nå, men kan fortsatt ikke dra forhuden tilbake. Mener å ha lest at de fleste kan det rundt 6 år, men det er individuelt.

Anonymkode: 6d186...522

Gutten vår fikk en infeksjon under forhuden når han var ca 5,5 år. Han kunne ikke dra forhuden tilbake og vi fikk beskjed av legen og følge med på dette og komme tilbake om et par mnd hvis han fremdeles ikke kunne det. Legen sjekket han når han var ca 6 år og konkluderte med at nå var alt i orden. Legen sa det var viktig å få hjelp tidlig da det ofte er flaut for barna når de er eldre. 

Gutten vår fikk beskjed om å dra så langt han klarte uten at det gjorde vondt hver gang han badet. Da tøyse huden seg litt og litt. 

Anonymkode: 411df...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 gutter her, de er fra alder 4 til 12 år, han på 12 har nå lært seg og vaske under forhuden. Grunnet at han har hatt en litt trang forhud. Etter vi var til legen i fjor høst fikk han en øvelse hvordan man vasker der. I det siste så har ikke toalettet vært ned tisset som før. Så jeg regner med at han har fikset det selv, de 2 minste stresser jeg ikke med..

 

Mor til 3

Anonymkode: 1a394...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min kan fortsatt ikke dra forhuden tilbake. Han er over 30. Han skyller bare med dusjen inn i åpningen av forhuden slik at det fylles med vann under og slik blir det helt reint.

Anonymkode: 49f79...abb

Vil det si at forhuden ikke blir dratt tilbake når dere har sex? Hvordan er dette mulig uten at den rett og slett ryker?

Anonymkode: 6f164...602

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.1.2020 den 23.27, AnonymBruker skrev:

Gutten vår fikk en infeksjon under forhuden når han var ca 5,5 år. Han kunne ikke dra forhuden tilbake og vi fikk beskjed av legen og følge med på dette og komme tilbake om et par mnd hvis han fremdeles ikke kunne det. Legen sjekket han når han var ca 6 år og konkluderte med at nå var alt i orden. Legen sa det var viktig å få hjelp tidlig da det ofte er flaut for barna når de er eldre. 

Gutten vår fikk beskjed om å dra så langt han klarte uten at det gjorde vondt hver gang han badet. Da tøyse huden seg litt og litt. 

Anonymkode: 411df...a45

Det funker faktisk godt. Var selv plaget av trang forhud og brukte denne metoden, og nå glir den fint både frem og tilbake.

Anonymkode: 50b76...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg vet ikke. Men jeg tenker at det er viktig å bevisstgjøre de på det. Har vært plaget en stund av at lillebroren til kona har stinket å ikke skjønt hva det var. Har spurt rett ut før om han vasket seg ordentlig nedentil osv. Men jeg var visst ikke tydelig nok.

 

Spurte igjen her om dagen om han husket å dra forhuden tilbake når han vasket seg nedentil. Det visste han ikke at man måtte. Han er 26 år! Sjukt dritt å ikke bli fortalt det før du er voksen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.1.2020 den 11.43):

.

Anonymkode: d7cf4...06e

Hva f prater du om? 

Anonymkode: 75cb5...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.1.2020 den 23.57):

Vil det si at forhuden ikke blir dratt tilbake når dere har sex? Hvordan er dette mulig uten at den rett og slett ryker?

Anonymkode: 6f164...602

Den er helt lukket bortsett fra et bittelite hull på tuppen og dras ikke bak i det hele tatt og ryker selvfølgelig ikke.

Hvorfor mener du overhode at den skulle det? Om forhuden skulle ryke på en penis med lukket forhud ville jo huden på selve penishodet ryke på en som var omskjært også da...

Anonymkode: 49f79...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.1.2020 den 20.00):

Litt dumt spørsmål, men klarer man å få orgasme når forhuden ikke kan trekkes frem og tilbake? 

 

Anonymkode: 83070...d21

Tenker du menn som er omskjært ikke får orgasme? 

Anonymkode: 2e300...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.1.2020 den 19.47):

Samboeren min kan fortsatt ikke dra forhuden tilbake. Han er over 30. Han skyller bare med dusjen inn i åpningen av forhuden slik at det fylles med vann under og slik blir det helt reint.

Anonymkode: 49f79...abb

Full av kukost han da..

Anonymkode: 907d1...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min måtte få tatt et lite snitt i forhuden da han var ca 7, tror jeg. Gjort hos fastlege, med bedøvelseskrem. Ikke noen stor greie, og problem løst. 

Anonymkode: 7a729...237

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jaconandersen
AnonymBruker skrev (På 25.1.2020 den 19.47):

Samboeren min kan fortsatt ikke dra forhuden tilbake. Han er over 30. Han skyller bare med dusjen inn i åpningen av forhuden slik at det fylles med vann under og slik blir det helt reint.

Anonymkode: 49f79...abb

Da burde han faktisk ta kontakt med legen og bli omskjært. Jeg hadde selv trang forhud og fikk ikke forhuden helt ned før jeg var 18 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...