Gå til innhold

Er det bare meg som ser denne bekymringsfulle utviklingen av kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt medkjønn er truet og alt vi tenker på er kvinnlige influensere og flere rettigheter til kvinner.

Snart kan ikke en mann lenger gå til en mannlig psykolog for å dele sine innerste tanker. Vi står på randen av kvinnelig dominans og en verdensomspennende feminin dystopi.

Jeg er dypt bekymret over utviklingen og vurdere å fremme et lovforslag ved neste høringsrunde på stortinget. Formålet er å bremse eller i beste tilfelle stoppe denne ustanselige epidemien.

Jeg snakket med min mor om dette, men der var det ingen støtte å få. Dette er forståelig av åpenbare grunner. Min far rådet meg å følge mitt hjerte, som en ekte mannlig far skal. 

Jeg råder mitt medkjønn å ta øyeblikkelig handling. Det er kanskje allerede for sent. Kvinnene tar over utdanningsinstitutsjonene, som er den viktigste veien til makt. 

Til alle menn som leser dette, siterer jeg Arnulf Øverland:

Anonymkode: 1e8c3...32a

Knis, «mannlig far»......

du har vel ikke så godt forhold til mor tenker jeg. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det neste? Menn skal utøve fastlige daglige rutiner som klesvask og oppvask?

Det høres veldig urealistisk ut og er en syk tanke. Men alle antok at 2.vk ikke skulle skje., da man hadde lært fra 1vk.

Anonymkode: 1e8c3...32a

Det ER satiriks, ja. Du er flink. :biggrin:

Anonymkode: 75006...d15

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Grandidosa83 skrev:

Nå er ikke jeg av en oppfatning at kvinnelige ledere er problematisk, men det er faktisk et poeng at mindre kvalifiserte kvinner pushes frem i likestillingens navn. 

Hun ene av de to kvinnelige toppkandidatene til stillingen som forsvarssjef har nå ved to anledninger blitt forfremmet under mildt sagt grumsete omstendigheter. Første gang når hun ble utnevnt til sjef for offiserskolen (staten tapte søksmål mot bedre kvalifisert mann som ble forbigått) og nå senest når hun ble sendt til Nato sitt hovedkvarter uten noe operativ erfaring (fremfor flere mannlige kandidater med fartstid fra Afghanistan mv).

Så ja, enkelte kvinner som pushes frem er ikke den best kvalifiserte, men velges fordi «nå er det på tide med en kvinne!».

Utfordringen med «likestilling» gjort på denne måten og f.eks. med organisert diskriminering, som kjønnspoeng ved opptak til høyere utdanning, er at det skaper en motreaksjon blant de som blir rammet. Ikke ulikt hvordan kvinner hadde det for 40-75 år siden. Ergo ser man antall menn som tar høyere utdanning stuper osv.

 

Du er den forbigåtte mannen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det neste? Menn skal utøve fastlige daglige rutiner som klesvask og oppvask?

Det høres veldig urealistisk ut og er en syk tanke. Men alle antok at 2.vk ikke skulle skje., da man hadde lært fra 1vk.

Anonymkode: 1e8c3...32a

Er dette ironi?

Anonymkode: 77164...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likestilling her og likestilling der. Såklart er det likestilling. 70 prosent av de som tar høyere utdanning er kvinner... 

Dette ser man i alle OECD landene. Er det menns skyld at de mangler de sammme kontroll funksjoenene i hjernen som kvinner? Vi klarer ikke å sitte rolig i timesvis. Grunnen til at dere kan det, er at dere kan gå uten seksuell drift i lang tid. Vi kan ikke undertrykke vår seksual drift på samme måten(Sigmund Freud). Vi er avhengig av å få utløp for våre innerste sjeleliv. Dette samfunnet begrenser oss i nettopp det. Dette er et samfunn skreddersydd for kvinner, som masseproduserer kvinnelige topper i utdanningslivet.

Jeg er i dette øyeblikket godt i gang med å skrive partiprogrammet vårt og våre verdier. Dette er ikke likestilling. Det er ikke likestilling før skikkelig menn kan ansvaret tilbake.

Anonymkode: 1e8c3...32a

Herregud, du fremstiller jo bare menn som primitive idioter... 

Anonymkode: 2d58e...0b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Kaisada skrev:

Du er den forbigåtte mannen? 

Nei, men det var en sak i nyhetene. Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det neste? Menn skal utøve fastlige daglige rutiner som klesvask og oppvask?

Det høres veldig urealistisk ut og er en syk tanke. Men alle antok at 2.vk ikke skulle skje., da man hadde lært fra 1vk.

Anonymkode: 1e8c3...32a

Det neste? 

Jeg har null problem med kvinnelige sjefer og for likestilling. Kvotering og politiske avgjørelser som favoriserer et av kjønnene er jeg imot. 

Det neste må vel bli at i en 3. Vk blir kvinnene dyttet fremst slik at man får utlignet den historiske dødsraten i verdenskriger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlighet! Jeg trodde det var sillikon, fylte lepper, div former for implantater og selvpålagt deilighetstyrrani du skulle si noe om... og så kom dette! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva konkret er bekymringsfullt med det? 

Det er mer bekymringsfullt at 1 av 10 menn voldtar. Hva med å gjøre  noe for å stoppe det? 

Anonymkode: 3f218...55f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2020 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det bekymringsfullt. Men det er menn selv som må snu dette brutale korstoget feminister og kvinner holder på med ovenfor menn. Menn må slutte å la seg "dressere og oppdra" av kvinnfolk til å tenke "riktig". 

Anonymkode: 2647a...168

En ting er at kanskje skolen må ta mer utgangspunkt i gutters læringsmønstre også. Kanskje premiere pugging også og ikke så mye sosialisering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/25/2020 at 7:36 AM, AnonymBruker said:

"Moren min er kvinne" faktisk.

Anonymkode: 77164...0a0

Ja, og så? I 2020 er det like vanlig for menn å være mødre.

Anonymkode: 6398f...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gjøre alt i min makt for å forhindre finske tilstander. Befolkningen i Finland valgte å se forbi faresignalene. Og her er resultatet:

 

 

Anonymkode: 1e8c3...32a

Endret av Kragebein
Slettet nedlastbar lenke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

e427e74f-5c5a-4b83-818e-d17341cbf6f7?fit=crop&h=1152&q=80&w=2048

Anonymkode: 1e8c3...32a

 

Endret av Kragebein
Slettet nedlastbar lenke.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, er mora di kvinne også?? Nei, dette blir for gale. Ekte mødre er menn!

Anonymkode: 6576a...36c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2020 den 0.33, AnonymBruker skrev:

PST sjefen er kvinne

Snart er forsvarsjefen kvinne

Legen min er kvinne

Sjefen min er kvinne

Moren min er kvinne

Ser dere ikke sammenhengen?

    Denne bekymringsfulle utviklingene?

Taperen er mann.

Anonymkode: 1e8c3...32a

Ser sammenhengen tydelig. Jo fredeligere land desto fler kvinner i makta. Skremmende.

Personlig ønsker jeg et aggressivt samfunn, mer testosteronstyrt, mere krigføring og generelt kaos tilstander. Her i Norge i dag drar alle på hytta og spiller Ludo. Gudskjelov har vi mange voldsspill der menn skyter, voldtar og hogger ned så blodspruten står. Men det er bare en liten trøst når modern drar meg opp fra kjellerhybelen min og inn i stua i virkeligheten der fattern steker vafler!!

Anonymkode: 36082...893

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2020 den 0.33, AnonymBruker skrev:

PST sjefen er kvinne

Snart er forsvarsjefen kvinne

Legen min er kvinne

Sjefen min er kvinne

Moren min er kvinne

Ser dere ikke sammenhengen?

    Denne bekymringsfulle utviklingene?

Taperen er mann.

Og like udugelige er de alle sammen :) Kvinner som leder med følelser og styrer hele skuta rett i grøften i ekspressfart. En av de dårligste regjeringene i moderne tid var ledet av 3 slike kvinnebeist :) Så at kvinner kommer inn slik de er i politikken er disse kvoteringsreglene. Det er helt latterlig. Men det er jammen mange menn som er ubrukelige tøffler også, ego og følelses generasjonene som kommer på løpende bånd, og det blir stygt! Om det er kvinner eller menn.

Anonymkode: d1996...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser sammenhengen tydelig. Jo fredeligere land desto fler kvinner i makta. Skremmende.

Ja helt til man kommer i en krigssituasjon der landet er truet! Fred kommer ikke ut av naiv følelsestyring og ettergivenhet for terrorister. Det går en liten stund så raser det sammen. Når det er sagt blir Norge utsatt for Krig er vi ikke i stand til å forsvare oss, det er det skjørteregimet som har sørget for, og der er er det jaggu mange menn også. Skremmende mange nordmenn vil da dø.

Anonymkode: d1996...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2020 den 9.02, AnonymBruker skrev:

Mitt medkjønn er truet og alt vi tenker på er kvinnlige influensere og flere rettigheter til kvinner.

Snart kan ikke en mann lenger gå til en mannlig psykolog for å dele sine innerste tanker. Vi står på randen av kvinnelig dominans og en verdensomspennende feminin dystopi.

Jeg er dypt bekymret over utviklingen og vurdere å fremme et lovforslag ved neste høringsrunde på stortinget. Formålet er å bremse eller i beste tilfelle stoppe denne ustanselige epidemien.

Jeg snakket med min mor om dette, men der var det ingen støtte å få. Dette er forståelig av åpenbare grunner. Min far rådet meg å følge mitt hjerte, som en ekte mannlig far skal. 

Jeg råder mitt medkjønn å ta øyeblikkelig handling. Det er kanskje allerede for sent. Kvinnene tar over utdanningsinstitutsjonene, som er den viktigste veien til makt. 

Til alle menn som leser dette, siterer jeg Arnulf Øverland:

Anonymkode: 1e8c3...32a

:hoho:

 

På 25.1.2020 den 9.08, AnonymBruker skrev:

wecand.jpg.984f2a2051315dfd40cf112767882a13.jpg

Dere hadde deres tur på 1970 tallet. Nå er det vår tur.

Anonymkode: 1e8c3...32a

Åh heisann! You can call me "it"! :sikle:

Anonymkode: 4a3a5...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2020 den 0.33, AnonymBruker skrev:

PST sjefen er kvinne

Snart er forsvarsjefen kvinne

Legen min er kvinne

Sjefen min er kvinne

Moren min er kvinne

Ser dere ikke sammenhengen?

    Denne bekymringsfulle utviklingene?

Taperen er mann.

Anonymkode: 1e8c3...32a

Faren min er mann

Legen min er mann

Kjæresten min er mann

Venninna mi er brannmann

Kongen er en mann

Ordføreren er mann

Tannlegen min er mann

Psykologen min er mann

Nei ...jeg ser ikke poenget

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja helt til man kommer i en krigssituasjon der landet er truet! Fred kommer ikke ut av naiv følelsestyring og ettergivenhet for terrorister. Det går en liten stund så raser det sammen. Når det er sagt blir Norge utsatt for Krig er vi ikke i stand til å forsvare oss, det er det skjørteregimet som har sørget for, og der er er det jaggu mange menn også. Skremmende mange nordmenn vil da dø.

Anonymkode: d1996...b3a

Ja nei, det er jo dette evige dilemmaet med at vi stakkars kvinner ifølge sånne surpeiser som deg trenger menn for å beskytte oss mot menn. The irony.

Anonymkode: 4a3a5...796

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...