Gå til innhold

Erfaring med å kjøpe rimelig kjole på nett


Bambi345

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med å bestille rimelig brudekjole på nett? Og evt. hvilke nettsider anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte fra HM.no. Ble veldig fornøyd, men jeg fant drømmekjolen på finn.no tre uker etter så sendte den i retur. Og den muligheten var også veldig fin. 

Anonymkode: c8c7a...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt denne selv. Veldig fornøyd. Behagelig og ha på seg også. Screenshot_20200125-095024_Wish.thumb.jpg.1454e70ba0763c7dd683e2ed3d31fc7a.jpg

Anonymkode: 7339a...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min kjole på Jjhouse. Drømmekjole og sååå fin for 2000 kr. Erfaringen med kjøpet var bra. Litt skummelt å kjøpe uten å prøve, men jeg sendte inn mål da. Noe som ble nesten perfekt. Kjolen ble litt lang, og så var det noe rart foran på brystet. Men ingenting ikke en sydame her hjemme kunne fixe for meg. Det betalte jeg 700 kr for, så fikk jo en nydelig kjole som satt som støpt for 2700 kr tilsammen da. Fikk aldri noe tollkrav heller, så det var kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte en fra jjshouse og det var forøvrig ingenting galt med den, men jeg endte opp med å prøve i salong og kjøpe der 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...