Gå til innhold

5G Motstand - lørdag 25.1. er den store demo-dagen verden over


slask

Anbefalte innlegg

7 hours ago, Callisto83 said:

Hvordan gikk demonstrasjonen da slask, jeg regner med du stilte opp?

Det gikk helt fint.
Hyggelig tone blant de oppmøtte. Fikk nye bekjentskaper. Anbefales.
Jeg var kun i Oslo.

Oslo
https://www.facebook.com/dagerik.karlsen/videos/2627649207332177/

Tønsberg

https://stop5ginternational.org/5g-protest-day/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, BrukerErHeltAnonym said:

Stort fremmøte, virker det som.

Var bare i Oslo og antar 50-100 som overhørte seansen.
Så det kom nysjerrige innom for å høre hva som foregikk, folk av alle slag, barnevogner...

Når media ikke gjør jobben med å vise at det finnes et hav av forskning som viser helsefare, så vet jo ikke mange nok om det.
Det er derfor så mange av oss må ty til alternative kanaler, diskusjonsforum og bloggsider.
Det var markering og protesttaler over hele verden samme dag, men hørte du noe i media?
Er du fornøyd med et sånt mediesystem som ignorerer viktig helsespørsmål?

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slask skrev:

Var bare i Oslo og antar 50-100 som overhørte seansen.
Så det kom nysjerrige innom for å høre hva som foregikk, folk av alle slag, barnevogner...

Når media ikke gjør jobben med å vise at det finnes et hav av forskning som viser helsefare, så vet jo ikke mange nok om det.
Det er derfor så mange av oss må ty til alternative kanaler, diskusjonsforum og bloggsider.
Det var markering og protesttaler over hele verden samme dag, men hørte du noe i media?
Er du fornøyd med et sånt mediesystem som ignorerer viktig helsespørsmål?

Tror du virkelig media skulle være så veldig inntresert i å skrive om hypokondere? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, tdm900 said:

Tror du virkelig media skulle være så veldig inntresert i å skrive om hypokondere? 

Media har gjerne artikler med folk de kan latterliggjøre, sånn at big business ikke skal få motstand og tape penger.

Du må vel ha lagt merke til alle artiklene opp gjennom årene, av typen "Hanne kan dø av bare en munnfull kjøtt".
Eller "????? må sove 15 timer i døgnet pga [diagnose]".
"????? kan ikke jobbe pga sår på negl som ikke vil gro".
Osv.
Tenker du etter vil du huske et hav av eksempler på tullball media serverer.

Skal du prate deg bort fra at det finnes dokumentasjon på alle studiene og forskningen på strålefare?
Hint, hint, første innlegg i tråden hjelper deg.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, slask skrev:

Media har gjerne artikler med folk de kan latterliggjøre, sånn at big business ikke skal få motstand og tape penger.

Du må vel ha lagt merke til alle artiklene opp gjennom årene, av typen "Hanne kan dø av bare en munnfull kjøtt".
Eller "????? må sove 15 timer i døgnet pga [diagnose]".
"????? kan ikke jobbe pga sår på negl som ikke vil gro".
Osv.
Tenker du etter vil du huske et hav av eksempler på tullball media serverer.

Skal du prate deg bort fra at det finnes dokumentasjon på alle studiene og forskningen på strålefare?
Hint, hint, første innlegg i tråden hjelper deg.
 

Venter i spenning på at du kan legge fram medisinsk og etterprøvbar vitenskapelig dokumentasjon her i tråden som uten tvil bekrefter at 5G stråling er helseskadelig og ikke bare lenker som viser til et sammensurium av pseudovitenskap som er kokt sammen av paranoide halv-hippier som har oppheng på hele spekteret av konspirasjonsteorier.    

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, FryNor said:

Venter i spenning på at du kan legge fram medisinsk og etterprøvbar vitenskapelig dokumentasjon her i tråden som uten tvil bekrefter at 5G stråling er helseskadelig og ikke bare lenker som viser til et sammensurium av pseudovitenskap som er kokt sammen av paranoide halv-hippier som har oppheng på hele spekteret av konspirasjonsteorier.    

 

Det er bare å følge lenkene som er presentert.
Du trenger kanskje hjelp til å lese?

Linken til Folkets Strålevern, velg Kildesamlingen. Da har du lesestoff en stund.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, slask skrev:

Det er bare å følge lenkene som er presentert.
Du trenger kanskje hjelp til å lese?

Jeg har sett på lenkene i den første posten, har også sett på lenker du har presentert tidligere i andre tråder. Men har aldri lest noe som bekrefter med 100% sikkerhet at stråling fra 5G er helseskadelig, siden du er så bastant på dette så regner jeg med at du har kommet over informasjon som uten tvil bekrefter at den påståtte helsefaren ved 5G og at du ikke tror blindt på det du vil høre fra "alternative" kilder og medier.

Det burde være enkelt for deg å sitere en troverdig kilde og legge ved vitenskapelige og etterprøvbare beviser som bekrefter at stråling fra 5G er helseskadelig.    

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, slask skrev:

Media har gjerne artikler med folk de kan latterliggjøre, sånn at big business ikke skal få motstand og tape penger.

Du må vel ha lagt merke til alle artiklene opp gjennom årene, av typen "Hanne kan dø av bare en munnfull kjøtt".
Eller "????? må sove 15 timer i døgnet pga [diagnose]".
"????? kan ikke jobbe pga sår på negl som ikke vil gro".
Osv.
Tenker du etter vil du huske et hav av eksempler på tullball media serverer.

Skal du prate deg bort fra at det finnes dokumentasjon på alle studiene og forskningen på strålefare?
Hint, hint, første innlegg i tråden hjelper deg.
 

Hadde det bare virkelig vert helseskadelig, så hadde media brydd seg. Når skal det gå inn hos deg??

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, FryNor said:

Jeg har sett på lenkene i den første posten, har også sett på lenker du har presentert tidligere i andre tråder. Men har aldri lest noe som bekrefter med 100% sikkerhet at stråling fra 5G er helseskadelig, siden du er så bastant på dette så regner jeg med at du har kommet over informasjon som uten tvil bekrefter at den påståtte helsefaren ved 5G og at du ikke tror blindt på det du vil høre fra "alternative" kilder og medier.

Det burde være enkelt for deg å sitere en troverdig kilde og legge ved vitenskapelige og etterprøvbare beviser som bekrefter at stråling fra 5G er helseskadelig.    

Altså, 5G er ikke en konkret dings. Det er ei diger suppe av stråleteknologi, utallige typer dingser og frekvenser.
Begynnelsen på dette monsteret er kun begynt og det burde sluttet der.

Når stråling av denne typen er dokumentert skadelig, så er det ingen vits å være petimeter med pirk på begrepet 5G.
Det er mikrobølgestråling vi snakker om uansett.

At du ikke liker alternative kilder får så være, men det er de som fremstår som seriøse og på folkets side helsemessig og etter fornuften. Det er leger og forskere som advarer betydelig mot strålingen. Hvorfor viser mainstream media så veldig liten interesse for å opplyse kundene deres?

Tdm900: Bare stol på media du.
Vi vet hvem de slipper til å ikke gjør.
De pengesterke har tydeligvis innflytelse på hva folket serveres.
Penga styrer, ikke helse.

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, slask skrev:

Altså, 5G er ikke en konkret dings. Det er ei diger suppe av stråleteknologi, utallige typer dingser og frekvenser.
Begynnelsen på dette monsteret er kun begynt og det burde sluttet der.

Når stråling av denne typen er dokumentert skadelig, så er det ingen vits å være petimeter med pirk på begrepet 5G.
Det er mikrobølgestråling vi snakker om uansett
.

Tdm900: Bare stol på media du.
Vi vet hvem de slipper til å ikke gjør.
De pengesterke har tydeligvis innflytelse på hva folket serveres.
Penga styrer, ikke helse.

Hvor er så bevisene for at denne strålingen er skadelig?.

Nå er jo tittelen på denne tråden 5G Motstand så da regner jeg med at dette handler om utbyggingen av 5G nettet og helseproblemer som er et direkte og bevist resultat av dette.

Men hvis du ikke klarer å hoste opp beviser på at frekvensene og teknologien som brukes til 5G i seg selv er skadelig så burde du jo i det minste sitte inne med udiskutable beviser på at stråling fra de øvrige HF-frekvensene som brukes til kommunikasjon er helseskadelig. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner litt om Gymnaslærer Pedersen og demonstrasjonen der. Barnevogner telles med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Kågebruker said:

Gud gi meg styrke. Menneskeheten er ikke til å tro

Sørg for en ekstra stråledose, så får du varme og styrke.
Og trolig noe ekstra som bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, FryNor said:

Hvor er så bevisene for at denne strålingen er skadelig?.

Nå er jo tittelen på denne tråden 5G Motstand så da regner jeg med at dette handler om utbyggingen av 5G nettet og helseproblemer som er et direkte og bevist resultat av dette.

Men hvis du ikke klarer å hoste opp beviser på at frekvensene og teknologien som brukes til 5G i seg selv er skadelig så burde du jo i det minste sitte inne med udiskutable beviser på at stråling fra de øvrige HF-frekvensene som brukes til kommunikasjon er helseskadelig.


Gidder ikke lære blinde stabeist å orientere seg.
Ikke mer enn nødvendig i alle fall.
Når de repeterer sin dumhet er det nok.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, slask skrev:


Gidder ikke lære blinde stabeist å orientere seg.
Ikke mer enn nødvendig i alle fall.
Når de repeterer sin dumhet er det nok.

Hvis det er noen i denne tråden som kommer med udokumenterte påstander og repeterer så er det ihvertfall ikke meg, jeg repeterer bare etterspørselen av bevisene for påstandene du kommer med.

Det er vel strengt tatt ikke jeg som fremstår som dum, men heller du som ikke kan dokumentere påstandene eller rettere sagt konspirasjonsteoriene du presenterer som fakta. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 1/28/2020 at 8:56 PM, FryNor said:

Hvis det er noen i denne tråden som kommer med udokumenterte påstander og repeterer så er det ihvertfall ikke meg, jeg repeterer bare etterspørselen av bevisene for påstandene du kommer med.

Det er vel strengt tatt ikke jeg som fremstår som dum, men heller du som ikke kan dokumentere påstandene eller rettere sagt konspirasjonsteoriene du presenterer som fakta. 

Når du ikke prøver å følge linkene så gjør jeg det eneste fornuftige.
Å gjøre noe annet.

Det du etterspør er rett foran øynene dine, men du sier det ikke er der.
Hvordan kan jeg se på det som noe annet enn ren løgn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, slask skrev:

Når du ikke prøver å følge linkene så gjør jeg det eneste fornuftige.
Å gjøre noe annet.

Det du etterspør er rett foran øynene dine, men du sier det ikke er der.
Hvordan kan jeg se på det som noe annet enn ren løgn?

Fordi alt du serverer via linkene du deler, er løgn og fanteri! Kom med noe konkret av sykdommer som kan kobles direkte til mobilSIGNALER!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at 5G er tilgjengelig en rekke steder i USA allerede? Har ikke fått med meg at befolkningen i disse områdene blir strålegrillet slik du hevder slask. Jeg vil også tro det hadde hatt en viss nyhetsverdi hvis det var tilfelle.

Det er fint å bry seg om folkehelsen, men når påstandene kommer fra kilder som kanskje ikke helt forstår hvordan teknologi fungerer i utgangspunktet, eller som vegrer seg for å stille opp i blindtester, da er det kanskje lurt å hente fram teskjeen med salt.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/1/2020 at 8:59 AM, tdm900 said:

Fordi alt du serverer via linkene du deler, er løgn og fanteri! Kom med noe konkret av sykdommer som kan kobles direkte til mobilSIGNALER!

"MobilSIGNALER" er fortsatt mikrobølgesignaler, akkurat som WIFI er det.
Vi bombarderes av disse stråleskyene hvor vi enn går, bortsett fra spesialskjermet rom (hvem har sånt)?.
Strålingen blir ikke mindre helsefarlig av å kalle det "signaler".
Forskning og studier er seriøse, ikke løgn og fanteri som du hele tiden påstår.
Du viser at du ikke vil lære av innleggene i tråden.
Folkets strålevern viser dokumentasjonen. Se link i første innlegg i tråden (gjentatt til det kjedsommelige).
 

19 hours ago, Callisto83 said:

Er det ikke sånn at 5G er tilgjengelig en rekke steder i USA allerede? Har ikke fått med meg at befolkningen i disse områdene blir strålegrillet slik du hevder slask. Jeg vil også tro det hadde hatt en viss nyhetsverdi hvis det var tilfelle.

Det er fint å bry seg om folkehelsen, men når påstandene kommer fra kilder som kanskje ikke helt forstår hvordan teknologi fungerer i utgangspunktet, eller som vegrer seg for å stille opp i blindtester, da er det kanskje lurt å hente fram teskjeen med salt.

"kilder som kanskje ikke helt forstår hvordan teknologi virker".???
Du røper din inkompetanse.
Du (og Tdm900) forsøker bevisst å ignorere linkene til seriøs forskning, studier....et hav av lesestoff som dere prøver å flytte fokus vekk fra.....det kan ikke være annet enn bevisst).

Det evige maset deres om blindtest har jeg forklart en haug ganger ikke fungerer som dere later som.
5G i USA?  5G er en rekke steder, men de sniker det inn og later som enkelte byer "skal bli" prøvebyen osv.
5G er et markedsføringsbegrep, ikke konkret teknologi - bortsett fra at stråling er helt essensielt i dette.
3G-4G-5G er alle sammen mikrobølgestråling, men med 5G kommer det inn nye høyere frekvenser, samt ny mer avansert teknologi i bruken av strålingen. Det er for avansert til å gå inn på her.

Forskning og studier sier helt klart - strålingen er farlig, men folk dør ikke over natten.
Problemet er at folk blir syke, men vil ikke få greie på at strålingen kan være årsaken, siden Strålevernet (DSA) er helt ute at stand til å beskytte folket, med sin inkompetanse og ignoranse.

Selv om media ikke er heeeelt tause, så viser de aldri til forskningen og studiene og dermed er de på big business/big telekom sin side av saken. Profitten er ei hellig ku. Skal ikke røres.



 


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...