Gå til innhold

5G Motstand - lørdag 25.1. er den store demo-dagen verden over


slask

Anbefalte innlegg

8 timer siden, slask skrev:

Ja, som sagt 5 ganger før. Du stryker i blindtest om kreft også.
Du vet ikke at du har det før det er oppdaget i prøver.
Betyr det at kreft ikke finnes?

Kreft finnes ja, men det skyldes ikke mobilmaster! Aasmund Olavson Vinje døde av kreft, var det mobilmaster på den tida han levde?

Endret av tdm900
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.1.2020 den 19.28, slask skrev:

Når myndigheter og media i praksis hemmeligholder skadevirkningene av trådløs teknologi, s

Dette lukter av konspirasjonsteorier. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, stan said:

Dette lukter av konspirasjonsteorier. 

Konspirasjoner, dvs kriminalitet som utøves fra de mektige mot de mange små, må nødvendigvis lukte konspirasjon.


Men skulle du sett:

Tidligere ICNIRP-medlem går inn for at trådløst må få strengere kreftfareklasse

I USA har en av veteranene innen forskning på radiobølger og helse, ingeniøren James Lin, på ny slått til lyd for at WHO må skjerpe klassifiseringen av trådløs stråling som kreftframkallende. Denne gangen med sterkere ord.

https://einarflydal.com/2020/01/27/tidligere-icnirp-medlem-gar-inn-for-at-tradlost-ma-fa-strengere-kreftfareklasse/

(Einar Flydal-artikkel i dag 27. januar 2020)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, slask skrev:

Konspirasjoner, dvs kriminalitet som utøves fra de mektige mot de mange små, må nødvendigvis lukte konspirasjon.


Men skulle du sett:

Tidligere ICNIRP-medlem går inn for at trådløst må få strengere kreftfareklasse

I USA har en av veteranene innen forskning på radiobølger og helse, ingeniøren James Lin, på ny slått til lyd for at WHO må skjerpe klassifiseringen av trådløs stråling som kreftframkallende. Denne gangen med sterkere ord.

https://einarflydal.com/2020/01/27/tidligere-icnirp-medlem-gar-inn-for-at-tradlost-ma-fa-strengere-kreftfareklasse/

(Einar Flydal-artikkel i dag 27. januar 2020)

 

Hva med de som døde av kreft lenge, lenge før mobiltlf var oppfunnet?? Du unnviker å svare på fakta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, tdm900 said:

Hva med de som døde av kreft lenge, lenge før mobiltlf var oppfunnet?? Du unnviker å svare på fakta.

Hvor lenge skal du tulle og fjolle i tråden?
Det er vel ingen som sier at det var umulig å få kreft før mobilen ble tatt i bruk, eller annen stråling ble vanlig.

 

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, slask skrev:

Hvor lenge skal du tulle og fjolle i tråden?
Det er vel ingen som sier at det var umulig å få kreft før mobilen ble tatt i bruk, eller annen stråling ble vanlig.

 

Det er klin umulig å si at mobilsignaler er kreftfremkallende! Og det klarer hverken du eller Flydal å bevise! Tull og fjoll kan du være litt for god å kalle det, når du spyr ut usannheter!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, tdm900 said:

Det er klin umulig å si at mobilsignaler er kreftfremkallende! Og det klarer hverken du eller Flydal å bevise! Tull og fjoll kan du være litt for god å kalle det, når du spyr ut usannheter!

Når mobilen sender skapes pulserende elektromagnetiske felter i alle retninger.
Det har biologisk påvirkning på alt liv.
Det er målbart med enkle (avanserte) instrumenter.
Tror du fagfolkene i referansene jeg har oppgitt driver med løgn som hobby?
Nei, de støtter seg til mengder av forskning og mange har nedlagt enorm frivillig egeninnsats for å innhente samt formidle kunnskapen.
Hvorfor har du sånn tillit til den mektige telekombransjen som er steinrike og som ønsker å fortsette å vedlikeholde pengestrømmene?
Jeg kan ikke påstå at du lyver, men for meg ser det sånn ut når du bevisst ignorerer forskning og referanser, som du glatt hopper over ved å slenge tullete kommentarer.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, slask skrev:

Når mobilen sender skapes pulserende elektromagnetiske felter i alle retninger.
Det har biologisk påvirkning på alt liv.
Det er målbart med enkle (avanserte) instrumenter.
Tror du fagfolkene i referansene jeg har oppgitt driver med løgn som hobby?
Nei, de støtter seg til mengder av forskning og mange har nedlagt enorm frivillig egeninnsats for å innhente samt formidle kunnskapen.
Hvorfor har du sånn tillit til den mektige telekombransjen som er steinrike og som ønsker å fortsette å vedlikeholde pengestrømmene?
Jeg kan ikke påstå at du lyver, men for meg ser det sånn ut når du bevisst ignorerer forskning og referanser, som du glatt hopper over ved å slenge tullete kommentarer.

Hvorfor stilte ikke Flydal opp på Folkeopplysningen som gikk på NRK? Hvorfor ville ikke de ”strålesensitive“ stille opp på en blindtest i programmet? Klarer du å gjøre rede for det?

Hvis ikke, avslører du deg selv med dine løgner! Kan finne igjen linken til nettopp dèt programmet om du sliter med det!

Endret av tdm900
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, tdm900 said:

Hvorfor stilte ikke Flydal opp på Folkeopplysningen som gikk på NRK? Hvorfor ville ikke de ”strålesensitive“ stille opp på en blindtest i programmet? Klarer du å gjøre rede for det?

Hvis ikke, avslører du deg selv med dine løgner!

Det har jeg ikke fått med meg, men kanskje fordi man ikke da har kontroll på målingene og hvordan testen foregår - annet enn å være deltaker. De som har fysiske plager med stråling har kanskje forskjellige dager, slik at man har plager en dag, men ikke en annen. Eller noen ganger litt plager, men usikker på hva det kommer av.
Og kanskje har de dårlig erfaring med media vinkling av resultatene. De er jo på pengesterke big-telekoms side uansett.

Du gir deg ikke med blindtest-argumentet...
Akkurat som med kreft eller andre sykdommer, man merker oftest ikke noe før man får det påvist ved prøvetaking, blodprøver osv. Eller man vet ikke hva det er som forårsaker ens plager.

Skal man følge din logikk så kan man avskrive at folk får kreft, så lenge de ikke kjenner kreften?
Blindtest-argumentet ditt er defekt og fungerer ikke.
Du svarer aldri på dette.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, tdm900 skrev:

Hvorfor stilte ikke Flydal opp på Folkeopplysningen som gikk på NRK? Hvorfor ville ikke de ”strålesensitive“ stille opp på en blindtest i programmet? Klarer du å gjøre rede for det?

Hvis ikke, avslører du deg selv med dine løgner! Kan finne igjen linken til nettopp dèt programmet om du sliter med det!

Fordi det vil rokke på deres verdensbilde.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Honey Dew said:

Fordi det vil rokke på deres verdensbilde.

Blindtester trengs jo ikke for å konstatere at forskningen viser kreftfare mm.
 

12 minutter siden, EvaLena said:

Jeg bryr meg ikke. Folk døde av kreft lenge før vi fikk mobilmaster også.

Hvem bryr seg om hva folk døde av før i tida?
De færreste ønsker å få skader og kreft av trådløs stråle-teknologi. Ditt valg å ikke bry deg. Det bryr ikke meg.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
På 24.1.2020 den 17.28, OnFire skrev:

Vi trenger ikke 5G. 4G holder i massevis, og jeg vil i hvert fall ikke ha økt stråling. 

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Villfisker said:

Enig

Kunne klart oss fint med 2G også.
Å ha muligheten for kommunikasjon er viktigst, ikke å kunne streame HD-video på Hardangervidda.
Mail fungerer helt fint på 2G.
Jeg har mobilen på 2G til vanlig og har oftest nett (mobildata) slått av.
Bilder er slått av og jeg leser mest tekst only. Også om jeg må sjekke noe på en nettavis.

De som er eloverfølsomme ofte mobilen slått av eller i flymodus det meste av dagen.
 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
1 minutt siden, slask skrev:

Kunne klart oss fint med 2G også.
Å ha muligheten for kommunikasjon er viktigst, ikke å kunne streame HD-video på Hardangervidda.
Mail fungerer helt fint på 2G.
Jeg har mobilen på 2G til vanlig og har oftest nett (mobildata) slått av.
Bilder er slått av og jeg leser mest tekst only. Også om jeg må sjekke noe på en nettavis.
 

Har ikke behov for å streame video jeg heller. Tlf, e-post og litt lesing på nett er stort sett det eneste jeg bruker telefonen til. Kan betale en regning også, hvis jeg ikke har folk rundt, men denslags gjør jeg helst hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, slask skrev:

Det har jeg ikke fått med meg, men kanskje fordi man ikke da har kontroll på målingene og hvordan testen foregår - annet enn å være deltaker. De som har fysiske plager med stråling har kanskje forskjellige dager, slik at man har plager en dag, men ikke en annen. Eller noen ganger litt plager, men usikker på hva det kommer av.
Og kanskje har de dårlig erfaring med media vinkling av resultatene. De er jo på pengesterke big-telekoms side uansett.

Du gir deg ikke med blindtest-argumentet...
Akkurat som med kreft eller andre sykdommer, man merker oftest ikke noe før man får det påvist ved prøvetaking, blodprøver osv. Eller man vet ikke hva det er som forårsaker ens plager.

Skal man følge din logikk så kan man avskrive at folk får kreft, så lenge de ikke kjenner kreften?
Blindtest-argumentet ditt er defekt og fungerer ikke.
Du svarer aldri på dette.

Joda, men du ignorerte det programmet elegant! Og du trenger ikke å spre propagandaen om kreftfare, er kun hypokondere som har skapt dette! Og du er en av de svært få som tror på dette tøvet!

Endret av tdm900
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, EvaLena skrev:

Jeg bryr meg ikke. Folk døde av kreft lenge før vi fikk mobilmaster også.

Jeg elsker mobilmaster OG vindturbiner. Kjempefine fotomotiv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg elsker mobilmaster OG vindturbiner. Kjempefine fotomotiv.

Noe av det jeg liker å se på ved bobileturer i Sverige er disse vindturbinene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, EvaLena skrev:

Noe av det jeg liker å se på ved bobileturer i Sverige er disse vindturbinene. 

Vi også. Har tatt så mange portrettbilder med disse mastene i bakgrunnen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...