Gå til innhold

Hvordan kan jeg få rynker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er så fint med rynker. Hvordan kan jeg få rynker? Fins det noen rynkesteder jeg kan dra til?  Gjerne østlandsområdet.

Anonymkode: 27b9f...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er så fint med rynker. Hvordan kan jeg få rynker? Fins det noen rynkesteder jeg kan dra til?  Gjerne østlandsområdet.

Anonymkode: 27b9f...1e9

Ja, vi har flere rynkesteder på Østlandet. Med eller uten anustrut? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, vintage skrev:

Ja, vi har flere rynkesteder på Østlandet. Med eller uten anustrut? 

Hva er anustrut? Jeg vil gjerne ha smilerynker. Både ved øynene og sånn nedover fra nesa til munnen hvis du skjønner. 

Har sett sånne rynker på andre og syns de ser så glade ut. Derfor vil jeg ha det selv. Har ikke så mye penger da så kan ikke være et av de dyreste stedene. Flere?

Anonymkode: 27b9f...1e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ut i solen uten solkrem. Rynkene kommer som perler på snor når du blir litt eldre. 

Anonymkode: 55d5d...f91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg i sola og ta deg en sigarett, gjenta prosedyren gjerne ganger om dagen. Når det er kveld og mørkt legger du deg i solarium. Etter en stund skal du merke effekten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smør inn hele ansiktet med eggehvite, snurp ansiktet så godt sammen som det lar seg gjøre og vent til det er helt tørt! :nigo: :kaklehone: 

NB! Gir ingen varig effekt så det må gjentas daglig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Røyk mye, dynk deg i sminke og aldri ta sminken av før du er blitt rynkete nok. Viktigst av alt SOL DEG mye. Sola er hovedgrunnen til at folk får rynker. Uten solkrem. Solarium så ofte som mulig uten solkrem. Da kan jeg tenke du får mye rynker🤣

Er det verdt det tror du? Å risikere å få kreft pga du vil ha rynker? Du kan få lettere kreft av å sole deg uten solkrem, for mye solarium kan gi kreft, røyking kan gi kreft. Lungekreft er jo en av de dødeligste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 27.1.2020 den 12.04, GjestSiden2006 skrev:

Troll

nei sier du det😅

Anonymkode: bdee3...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2020 den 17.38, AnonymBruker skrev:

Hva er anustrut? Jeg vil gjerne ha smilerynker. Både ved øynene og sånn nedover fra nesa til munnen hvis du skjønner. 

Har sett sånne rynker på andre og syns de ser så glade ut. Derfor vil jeg ha det selv. Har ikke så mye penger da så kan ikke være et av de dyreste stedene. Flere?

Anonymkode: 27b9f...1e9

Smilerynker kommer fra smiling så smil og vær glad for hver dag som går 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 14.20, Warrior skrev:

Røyk mye, dynk deg i sminke og aldri ta sminken av før du er blitt rynkete nok. Viktigst av alt SOL DEG mye. Sola er hovedgrunnen til at folk får rynker. Uten solkrem. Solarium så ofte som mulig uten solkrem. Da kan jeg tenke du får mye rynker🤣

Er det verdt det tror du? Å risikere å få kreft pga du vil ha rynker? Du kan få lettere kreft av å sole deg uten solkrem, for mye solarium kan gi kreft, røyking kan gi kreft. Lungekreft er jo en av de dødeligste. 

Hmm

Røykte i 20+ år, bruker ikke solkrem  men genene mine gjør at jeg ikke får rynker så lett, men har fått antydning til smilerynker nå som jeg nærmer meg de 50 🙂

Men jo rådene dine vil nok funke på de som er litt mindre heldige enn meg 😀

Pluss gjerne på mye kaffe og siden det er dehydrerende

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.1.2020 den 17.31, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er så fint med rynker. Hvordan kan jeg få rynker? Fins det noen rynkesteder jeg kan dra til?  Gjerne østlandsområdet.

Anonymkode: 27b9f...1e9

Røyk, drikk, sol deg overdrevent, gjerne med oljer, dropp all hudpleie, spist ensidig og lite næringsrik mat. Spis lite. Å være mager fremhever rynkene. Skaffdeg masse bekymringer. Mangel på søvn er effektivt. Og så må ta du ta tiden til hjelp. 

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
12 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Hmm

Røykte i 20+ år, bruker ikke solkrem  men genene mine gjør at jeg ikke får rynker så lett, men har fått antydning til smilerynker nå som jeg nærmer meg de 50 🙂

Men jo rådene dine vil nok funke på de som er litt mindre heldige enn meg 😀

Pluss gjerne på mye kaffe og siden det er dehydrerende

Det er i alle fall fakta at mye sol uten solkrem og røyk gir mye rynker. Ikke minst solarium! Kanskje ikke med en gang men kommer med årene. Gener har jo også litt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Warrior skrev:

Det er i alle fall fakta at mye sol uten solkrem og røyk gir mye rynker. Ikke minst solarium! Kanskje ikke med en gang men kommer med årene. Gener har jo også litt å si.

Kaffe og, men å drikke mye vann hjelper å forebygge rynker.

Har kvinner i ætten som har levd hardere liv enn meg men de er likevel mer eller mindre rynkefrie selv når de kommer opp i 70-80 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Solarium og røyk gjør susen. Sett flere tilfeller der det funker gull 👍🏼

Anonymkode: 8daac...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...