Gå til innhold

Hva kan jeg få gjort med hengekinn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 33 år, men har vel egentlig hatt slappe kinn siden begynnelsen av 20-årene. Det var i hvertfall da jeg begynte å legge merke til det. 

Nå ønsker jeg å gjøre noe med det, jeg ser så gammel og sliten ut! 

Kinnene henger inn mot nederste del av neda og området mellom nesa og øvre leppe. Det er ikke nasolabiale linjer, men rett og slett slappe kinn.

Når jeg drar i huden ved tinningen blir det så fint! Tenker at et lite ansiktsløft akkurat i tinningen vil gjøre underverker. Er dette mulig? Det høres jo litt drastisk ut, men jeg er faktisk villig til å gjøre litt drastiske ting for å se bedre ut. Så lenge det ikke ser operert ut:/ Om en kirurg er villig til å gjøre dette på en 33-åring er jeg usikker på. 

Ønsker liksom ikke å fylle kinnene med filler heller, siden de er litt bollete fra før, så de vil jo da bli enda større. 

Man tenker jo ikke at dette blir et «problem» før i 50-årsalderen eller noe, og da er det jo naturlig å ha litt slapt ansikt for mange, og ville ikke tenkt at jeg da skulle gjøre noe med det. Men jeg er jo bare i 30-årene. Jeg har aldri røyket, og drikker heller aldri (kun litt i tenårene). Så dette er jo kjipe gener. 

Har dere noen andre tips til behandling? Setter pris på alle svar :) 

Anonymkode: 1f5a1...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte på filler jeg, men så at det vil du ikke ha hehe. Er noe som heter trådløft. Sjekk ut det feks.

Anonymkode: 134fc...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte på filler jeg, men så at det vil du ikke ha hehe. Er noe som heter trådløft. Sjekk ut det feks.

Anonymkode: 134fc...904

Kan jo høre med en behandler om hun tror filler vil bli fint, men føler at kinnene vil bli altfor store😅

Skal Google trådløft :) 

Anonymkode: 1f5a1...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som kalles bulldog-kinn? Det er i såfall genetisk, men en plastikkirurg kan vel i hvert fall kikke på det.

Her står det noe om det :

https://www.drammenplastikkirurgi.no/operasjoner/ansiktsloft-og-panneloft

Anonymkode: 89fdd...1b4

Kinnene henger ikke ned forbi munnen, ikke enda hvertfall. De henger «bare« ned mot overleppen liksom. Men jeg får sikkert bulldoggkinn om noen år! :( 

Skal gå inn på linken, og se om det er noe bra der :) 

Anonymkode: 1f5a1...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tren musklene i kinnet, finn instruksjons for muscle face training på nett

Anonymkode: 10799...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...