Gå til innhold

The Ordinary Salicylic Acid 2% Solution


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet noe om hva som har skjedd med The Ordinary Salicylic Acid 2% Solution (For Blemish-Prone Skin)? Jeg bestilte meg en hos BliVakker for noen måneder siden fordi jeg ofte får røde merker etter kvisene mine. Dette serumet hjalp veldig, og disse merkene går bort raskt med bruk av den daglig! Men nå er det snart på tide å bestille ny, men jeg finner ikke denne noen steder på nett. Noen som kan hjelpe meg? Eller noen som vet om et annet serum som gjør samme jobben? 

Takk for svar! 

Anonymkode: b25c1...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har letet etter den jeg også, men det kan se ut som alle er utsolgt.

Anonymkode: bbda2...e27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men de som er akkurat den som heter Salicylic Acid 2% Solution kommer opp som utsolgt på de fleste stedene. Og jeg vet ikke om noen av de andre serumene fra The Ordinary gjør noe av det samme. 

- Ts

Anonymkode: b25c1...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De holder på med å reformulere produktet. Det skal visst være tilbake igjen i butikkene om et par måneder😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunette89
1 time siden, Chin up skrev:

De holder på med å reformulere produktet. Det skal visst være tilbake igjen i butikkene om et par måneder😊

Hvor står dette ? Hva er grunnen ? Fikk en ganske ekkel reaksjon etter bruk av dette serumet🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har kommer med en salisylic maske som jeg tror opprinnelig skulle erstatte serumet. Slik jeg har forstått det har de imidlertid tenkt å komme tilbake med serumet etterhvert, i en revidert utgave. 
 

Jeg har brukt serumet, men aldri oftere en en gang i uken, det hadde blitt for sterkt for min hud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Brunette89 skrev:

Hvor står dette ? Hva er grunnen ? Fikk en ganske ekkel reaksjon etter bruk av dette serumet🧐

På Reddit har en ansatt fra deciem skrevet dette under et spørsmål om når serumet vil komme tilbake: 

«I'm sorry it's taking so long 😞 Salicylic acid is a well-loved ingredient and we're working on a variety of concentrations (0.5%, 1%, and 2%) to address a variety of skin types, tolerances, and improve accessibility for anyone that would like to use it. The team and I are working really hard to make sure it's available for you ASAP. Thank you for bearing with us. <3»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...