Gå til innhold

Botox. Er du fornøyd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 år og full av dype rynker rundt øynene. Jeg har myst hele livet pga lyssensitive øyne, og liker veldig dårlig å gå med solbriller. Var også utrolig uforsiktig med min nordiske hud i ungdommen, og har vært lite flink med solkrem. 

Vurderer nå å prøve å balansere ut tidligere dumheter og fikse litt opp med botox, så jeg kanskje ikke blir seende ut som en vandrende rosin før fylte 40.

Har aldri forandret på noe tidligere, men jeg lurer på om dette kan være noe for meg. 

Noen med erfaringer (ikke kun fordommer) som vil dele? 

Tenker å ta kåketær, og muligens sinnsrynka. Vil ikke ta panna tror jeg, for er redd for å bli helt steinansikt. 

 

 

Anonymkode: a48ef...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar jevnlig i sinnarynka og i musklene som forårsaker sur munn. Er veldig fornøyd. Gjør det kanskje 2 ganger i året.

Mine superkritiske tenåringsbarn har ikke kommentert noe, så er ganske trygg på at det ser naturlig ut.

Hun jeg går til er veldig flink, setter bare akkurat det som trengs.

Anonymkode: b4f9c...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 46 og har svært lite linjer og rynker så heldig der men har sinnarynke og har tatt botox her 2 ganger, fornøyd men siden man ikke kan myse så myser man med øynene i stedet og man får bittesmå rynker i øyekroken i stedet. Sett det  også på venninner som tar botox ofte.  Bestemt meg for å bare ta det i sommerhalvåret, så skal ta i mai/juni igjen.  Liker at jeg ser mer avslappet ut når jeg ikke rynker brynene.  Da jeg tok sist foreslo behandleren at jeg burde ta i panna også men det vil jeg ikke.  Man må jo kunne løfte bryna for å ha mimikk i ansiktet, ser bare rart å være fryst og ha RB-face konstant. 

Anonymkode: 22d72...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Er 46 og har svært lite linjer og rynker så heldig der men har sinnarynke og har tatt botox her 2 ganger, fornøyd men siden man ikke kan myse så myser man med øynene i stedet og man får bittesmå rynker i øyekroken i stedet. Sett det  også på venninner som tar botox ofte.  Bestemt meg for å bare ta det i sommerhalvåret, så skal ta i mai/juni igjen.  Liker at jeg ser mer avslappet ut når jeg ikke rynker brynene.  Da jeg tok sist foreslo behandleren at jeg burde ta i panna også men det vil jeg ikke.  Man må jo kunne løfte bryna for å ha mimikk i ansiktet, ser bare rart å være fryst og ha RB-face konstant. 

Anonymkode: 22d72...dd0

De bittesmå rynkene i øyekroken hadde jeg lenge før jeg begynte med botox, så tror ikke det er noen sammenheng der.

Anonymkode: b4f9c...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kråketær funker når du smiler, men smilerynker fra øynene definerer jo selve smilet også. Jeg syns det ødelegger med botox der.. 

Sinnarynke har jeg også tatt og det er jeg åpen for å ta igjen, men det ble for dyrt å gjøre fast for det går raskt ut 2-3 mnd 

Det beste for å forebygge rynker er solfaktor 50

Og hvis du vil fjerne de rynkene du har er mitt tips å heller bruke 9000 på laserbehandling som varer helt til du får nye rynker ,  enn 3000 kr hver tredje mnd på laser. 

Anonymkode: df475...5fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kråketær funker når du smiler, men smilerynker fra øynene definerer jo selve smilet også. Jeg syns det ødelegger med botox der.. 

Sinnarynke har jeg også tatt og det er jeg åpen for å ta igjen, men det ble for dyrt å gjøre fast for det går raskt ut 2-3 mnd 

Det beste for å forebygge rynker er solfaktor 50

Og hvis du vil fjerne de rynkene du har er mitt tips å heller bruke 9000 på laserbehandling som varer helt til du får nye rynker ,  enn 3000 kr hver tredje mnd på laser. 

Anonymkode: df475...5fb

Enn 3000 kr hver tredre mnd på botox mente jeg

Anonymkode: df475...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tøfft med litt sinnarynke, syns man ser litt smartere ut og folk får respekt 😎

Blek heller tenner,- Det er fint, man smiler mer automatisk og blir gladere.

Jeg tenker å bleke mine tenner til sommeren. Først fjerne hull og rense tenne, så blir resultatet jevnt 😊👍

Men sinna rynke, kuuult!! Smart -- 🤔

Anonymkode: b0373...b31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...