Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Har du lakkede negler? Post et bilde :lillesky2:

Jeg skal poste også. Lager denne tråden mens jeg venter på at lakken skal tørke.

 

De som ønsker å diskutere for/imot lakkede negler, og/eller for/imot lange negler, bes lage sin egen tråd.

 

Endret av Zenobia
Presisering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver søndag. 

Neglebåndpeeling, filing, fjerener negelebåndrester og alt under neglen, negleolje, peeler hendene, og en god handkrem. Så ny neglelakk for uka.

Ble en nøytral gammelrosa nyanse denne uka. Bilde gidder jeg ikke ;)

Anonymkode: 1dae2...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke det. Har gel-negler og får de fikset ca hver 10-14. dag. Normalt lite behov for stell i mellom (annet enn normalt behold!). :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar så lang TID!

Har igjen ett lag overlakk/glasur nå ...

Kaller dette en lavterskel-tråd fordi jeg langt ifra er noen neglkunstner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hver søndag. 

Neglebåndpeeling, filing, fjerener negelebåndrester og alt under neglen, negleolje, peeler hendene, og en god handkrem. Så ny neglelakk for uka.

Ble en nøytral gammelrosa nyanse denne uka. Bilde gidder jeg ikke ;)

Anonymkode: 1dae2...fd1

Synes det høres ut som en bra rutine. Synd du ikke gidder bilde. Hadde sikkert livet opp tråden :lillesky:

1 time siden, LeneXCII skrev:

Nei, jeg har ikke det. Har gel-negler og får de fikset ca hver 10-14. dag. Normalt lite behov for stell i mellom (annet enn normalt behold!). :)  

Jeg har snust på gel-negler, men ikke hatt mot. Alt virker greit helt til de skal av igjen. Må de ikke files av?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zenobia skrev:

Jeg har snust på gel-negler, men ikke hatt mot. Alt virker greit helt til de skal av igjen. Må de ikke files av?

Jo, men det gjør de jo for deg i salongen hvis du ønsker å fjerne de. Nå fjerner jeg de nesten aldri, hvis man er flink og etterfyller og vedlikeholder kan du ha de veldig lenge :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SupaWoman skrev:

Hvordan er det man kan laste opp bilde hit igjen? Ikke gjort det på årevis

Det finnes sikkert flere måter. Jeg gjorde det sånn:

1) Tok et bilde med nettbrettet.

2) Gjorde bildet tilgjengelig på PC-en min. (Jeg valgte å overførte bildet til dropbox-kontoen min. Finnes sikkert flere måter.)

3) Startet et innlegg og skrev noe innledende.

4) Åpnet filutforskeren og fant bildet.

5) Reduserte størrelsen på filutforskeren, så jeg så nettleseren (med KG-fanen/innlegget mitt) bakom.

6) Dro rett og slett bildet over fra filutforskeren til innlegget. Ferdig!

Håper dette var en forklaring som hjalp. Gleder meg til å se bilde!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, LeneXCII skrev:

Jo, men det gjør de jo for deg i salongen hvis du ønsker å fjerne de. Nå fjerner jeg de nesten aldri, hvis man er flink og etterfyller og vedlikeholder kan du ha de veldig lenge :) 

Hmmm ... dette visste jeg ikke. Har en skade på høyre pekefingernegl som det ikke finnes noen løsning på (neglmatrisebrist?). Derfor jeg har vurdert gel. Trodde man filte ned for hver gang. Etterfylling er noe jeg ikke har tenkt på. Skal sjekke youtube.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Zenobia skrev:

EY!! De var fine, @SupaWoman

Ja, takk.  Fiksa de idag.  Shellack, første gang jeg tester det.  Spent på hvor lenge det holder/er pent.  Syns det er så kjedelig å lakke negler og supert hvis de kan holde seg fine i noen uker. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde tenkt å lakke i ny farge i kveld fordi den forrige har begynt å flasse av. Problemet er at jeg ikke finner neclelakkfjerneren 🙈 sikkert lagt den et lurt sted, men nå får jeg vente til jeg får kjøpt ny i morgen... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2020 den 15.33, LeneXCII skrev:

Nei, jeg har ikke det. Har gel-negler og får de fikset ca hver 10-14. dag. Normalt lite behov for stell i mellom (annet enn normalt behold!). :)  

Hvor mye betaler du for det? 

Endret av Kvalitet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...