Gå til innhold

Epleformet kropp, føler meg ekkel😩

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10 kilo over matchvekt, har gått opp såpass på 2 år. Grunnen til at jeg gikk ned i utgangspunktet var pga en depresjon etter brudd. Er nå på grensen til overvekt. Jeg tar tak nå da, teller kcal og trener. Har mål om å gå ned til sommeren, minst 7-8 kilo. I mellomtiden lurer jeg på hva jeg kan gjøre for å føle meg mere komfortabel i egen kropp? Jeg hater det ekle magefettet, og det har festet seg nederst på magen spesielt. Med klær på ser jeg vel 'normal' ut siden overvekt er helt naturlig i dagens samfunn. Men jeg føler meg bare ekkel med flere kilo til overs på kroppen. 

Anonymkode: 59456...6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er 10 kilo over matchvekt, har gått opp såpass på 2 år. Grunnen til at jeg gikk ned i utgangspunktet var pga en depresjon etter brudd. Er nå på grensen til overvekt. Jeg tar tak nå da, teller kcal og trener. Har mål om å gå ned til sommeren, minst 7-8 kilo. I mellomtiden lurer jeg på hva jeg kan gjøre for å føle meg mere komfortabel i egen kropp? Jeg hater det ekle magefettet, og det har festet seg nederst på magen spesielt. Med klær på ser jeg vel 'normal' ut siden overvekt er helt naturlig i dagens samfunn. Men jeg føler meg bare ekkel med flere kilo til overs på kroppen. 

Anonymkode: 59456...6ed

du kan ikke endre noe akkurat i dag, men hvis det føler deg bedre kan du jo kjøpe klær som skjuler litt. Få hjelp av betjeningen så finner du noen fine klær som passer kroppen din slik den er nå. Snart vil du gå ned i bekt og få tilbake selvtilliten!

Skrevet

Ta selvbruning eller dra til frisøren

Anonymkode: 3ec05...93f

• Liker 2
Skrevet

Bruk komfortable klær mens du venter på vektnedgang. Jeg føler meg skikkelig tykk når buksa er stram.

Anonymkode: 0e26f...517

Skrevet

Jeg har samme problem selv. Tar tak i vekten min nå og har gått ned 7kg så langt, men har litt å gå på enda. Det jeg synes hjelper på magefettet er å ha på meg high waist bukser, gjerne sånne elastiske bukser/tights og en genser som ikke er alt for stram. På de dagene jeg føler meg dårligst pleier jeg å bruke litt ekstra innsats på hår og sminke, slik at jeg føler meg vel generelt. 

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...