Gå til innhold

Vil regjeringen også hente hjem Madeleine Rodriguez?


AmonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde Madelene Rodrigez drept noen eller utført terror, i stedet for å smugle narko, hadde hun og hennes barn vært hentet hjem av UD for mange år siden.

Det blir vanskelig å forklare for hennes barn hvorfor de måtte bli igjen i fengsel med sin mor, mens terrorister og drapsmenn i afrika får hele den norske stats ressurser til disposisjon.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sånn med omtrent alt i Norge. Kriminelle i fengsel har flere rettigheter enn syke mennesker på sykehjem. Bedre mat: 

 

 

Du vil ikke tro hva jeg har lest og sett i mitt liv. Er ikke overrasket i det hele tatt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La henne sitte der straffen ut. Narkosmuglere har jeg ingen sympati for.  Ikke dermed sagt at jeg støtter hjemsendelsen av IS-kvinnen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2020 den 17.51, AmonymBruker skrev:

Hadde Madelene Rodrigez drept noen eller utført terror, i stedet for å smugle narko, hadde hun og hennes barn vært hentet hjem av UD for mange år siden.

Det blir vanskelig å forklare for hennes barn hvorfor de måtte bli igjen i fengsel med sin mor, mens terrorister og drapsmenn i afrika får hele den norske stats ressurser til disposisjon.

Hør, hør. 

Norge har sagt A, nå må Norge si også B, C, D ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, minister-mio skrev:

Hun har ikke noe ønske om å komme til Norge.

 

13 timer siden, Apis skrev:

Som sagt over her, tror ikke hun ønsker seg hjem 

Jo, hun har bedt om assistanse til å få ut barna etter at opprøyene der startet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble straffeforfulgt i landet der forbrytelsen ble begått. IS-kvinnen satt derimot ikke i fengsel og kom mest sannsynlig aldri til å bli straffeforfulgt (og hvertfall ikke straffet) i landet hun var i. Du ser ikke den gedigne forskjellen på å hente noen ut fra en flyktningleir i et land som trenger å bli kvitt terroristene, og å hente noen ut fra et fengsel...? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke vi skal hjelpe noen som sitter fengslet i utlandet.

Hverken joshua french, "is-kvinnen" eller andre burde burde man bruke penger på å redde.

Man velger selv å dra til fattige og ustabile områder i verden og da må man regne med at uforutsette ting kan oppstå. I hvert fall hvis man med vilje oppsøker grupper eller personer som kan føre deg opp i farlige situasjoner som feks våpen, narko eller annet.

Velger du å få et barn i en sånn situasjon bør du ordne opp selv. Eventuelt får du overføre omsorgen for barnet til barnevernet.

Det er ikke riktig at Norge skal betale for å redde folk som med vilje oppsøker farlige situasjoner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Albbas skrev:

Hun ble straffeforfulgt i landet der forbrytelsen ble begått. IS-kvinnen satt derimot ikke i fengsel og kom mest sannsynlig aldri til å bli straffeforfulgt (og hvertfall ikke straffet) i landet hun var i. Du ser ikke den gedigne forskjellen på å hente noen ut fra en flyktningleir i et land som trenger å bli kvitt terroristene, og å hente noen ut fra et fengsel...? :klo:

IS kvinnen ble hentet for tidlig og slapp dessverre rettssak og straff i Syria. Trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...