Gå til innhold

Noen som har opplevd kjemisk graviditet?


Gjest Stella1987

Anbefalte innlegg

Gjest Stella1987

Har fått mensen på den dagen jeg forventet den, men har så kraftig blødning nå, og med masse koagulerte blodklumper. Noe jeg har opplevd noen få ganger før også. Kan det ha vært en kjemisk graviditet? Hvordan opplevde dere det? 
 

Jeg tok en graviditetstest for akkurat en uke siden, fordi jeg hadde murringer og var litt uggen. Hodepine og kvalme hadde jeg i tre dager i strekk, før alle symptomer ga seg når jeg begynte å blø kraftig idag. Tok bilde av graviditetstesten jeg tok for en uke siden, og tenkte ikke no mer over det, før jeg tittet på bilde igjen....jeg tenkte å bare holde meg fra å teste, for å se om TR dukket opp eller ikke, noe den gjorde med et brak. Hva tror dere?? Kan være at jeg bare innbiller meg at det kan være en svak strek der?

6B964D2E-D0DF-4C89-B090-4EAFB3F97E82.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ser negativ ut. Og der er vanlig å noen gang ha kraftige blødninger.  Jeg har det ofte da jeg har naturlig tykk slimhinne. Og ved negative forsøk etter ivf er det store klumper,  men det er visst normalt ifølge gynekologene

Anonymkode: 7a956...d71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella1987
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den ser negativ ut. Og der er vanlig å noen gang ha kraftige blødninger.  Jeg har det ofte da jeg har naturlig tykk slimhinne. Og ved negative forsøk etter ivf er det store klumper,  men det er visst normalt ifølge gynekologene

Anonymkode: 7a956...d71

Ok. ( sorry ekkel beskrivelse nå) Bare veldig overrasket over hvor mye jeg blør. Jeg må dra ned i do flere ganger for å bli kvitt alt blodet....aldri før opplevd å blødd så mye før. Men kroppen er rar....man kommer over noen nye ting hele tiden. 
 

Takk for svar ihvertfall😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kjemisk graviditet tre ganger, hvor jeg har startet å blø mellom 1 og 5 dager etter dagen for ventet mens. Da har jeg ikke merket noe forskjell på blødningen. Jeg har nok ganske kraftige blødninger til vanlig. Men koagler og klumper har jeg en gang i blant, uten at det har hatt noen sammenheng med positiv test (tror ikke jeg har hatt det ved de kjemiske graviditetene, i hvert fall ikke så mye at jeg har merket meg ved det). Jeg opplever noen ganger at livmorslimhinnen kommer ut i litt større biter, uten at jeg vet hvorfor. De gangene det skjer pleier også mensen å være mer smertefull. 

Anonymkode: d45f7...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella1987
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt kjemisk graviditet tre ganger, hvor jeg har startet å blø mellom 1 og 5 dager etter dagen for ventet mens. Da har jeg ikke merket noe forskjell på blødningen. Jeg har nok ganske kraftige blødninger til vanlig. Men koagler og klumper har jeg en gang i blant, uten at det har hatt noen sammenheng med positiv test (tror ikke jeg har hatt det ved de kjemiske graviditetene, i hvert fall ikke så mye at jeg har merket meg ved det). Jeg opplever noen ganger at livmorslimhinnen kommer ut i litt større biter, uten at jeg vet hvorfor. De gangene det skjer pleier også mensen å være mer smertefull. 

Anonymkode: d45f7...0bd

Takk for svar😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv test dagen jeg skulle hatt mens men dessverre begynte jeg å blø 3 dager senere. Blødningen var som en kraftig menstruasjon for min del i tillegg til at det kom ut en del klumper og koagler (som jeg normalt ikke har lagt merke til). Blødning varte omtrent 1 dag lengre enn normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...