Gå til innhold

Hva synes dere om folk som tar bussen hver dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns de er en ressurs for samfunnet. De sparer miljøet, penger og bidrar til kollektivtrafikken. Og jeg er stolt over å være en av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

😂😂

Ja jeg får heller gå til jobb, som ville tatt en time, svett og fæl. Ekstra gøy i og med at jeg bor i Bergen, i dette fæle regnet og vinden som har herjet veldig i det siste. Jippi!

Anonymkode: 4b08a...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nå døde jeg. Ekle fordi de tar buss? Da syns jeg alle som tar i dørhåndtak, frukten på butikken, pengene i sparebøssa, og generelt ALLE som håndhilser som eklere. 

Visste du, at når du tar på rekkverket til en rulletrapp, så tar du på minst 60 peniser?
Greit, jeg er hysterisk til visse ting jeg også. Jeg tar ikke i dørhåndtak, jeg bruker albuen. Jeg tar ikke i dassnora, jeg bruker papir, den gangen jeg tok buss så brukte jeg alltid gensern for å "holde meg fast" hvis jeg stod. 
Men om jeg syns de som tar buss er ekle? Nei, jeg syns bussen er ekkel. De som tar buss støtter miljøet :) 

Anonymkode: b03da...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som ikke bryr seg om de blir presset inn i en sardinboks. Men jeg orket ikke å betale for dette. Har nå bil, noe som er himmelen i forhold.

 

Anonymkode: 6dc70...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva skal man si. Jeg har begynt å ta buss fordi jeg gidder ikke kjøre. Har en all right SUV i innkjørselen, men jeg orker bare ikke å sitte i gridlock å stirre i bakenden på bilen foran meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...