Gå til innhold

Hva synes dere om folk som tar bussen hver dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg personlig synes de er ekle. Tenk å ta bussen hver eneste dag. så ekkelt! Tenk på alle bakteriene de utsetter seg selv og ikke minst familien og andre de kommer i kontakt med. I det aller minste burde det innføres antibac-poster ved alle busslommer OG plakater som advarer mot å håndhilse etter å ha vært på buss. Det er jo regelrett farlig. Hvem er med meg? Jeg kan ikke være den eneste som tenker dette.

Anonymkode: f4398...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg ned bussene, la folk stå i kø minst 6 timer for å komme på jobb. 😂

Anonymkode: b0beb...8cd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være et sånt menneske som alltid må tenke noe om mennesker som beveger seg rundt sin egen sfære. Så slitsomt det må være å alltid føle seg bedre enn alle andre, og må mene noe om hva fremmede mennesker gjør og foretar seg. Hvem er med meg? Jeg kan ikke være den eneste som tenker dette.

Anonymkode: 16ac1...312

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde vært lagt inn en sperre her inne, mot tråder som begynner med -Hva syns du om... 

Anonymkode: f969d...951

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at hvis du tar buss hver dag, så bor du ganske sentralt.

Anonymkode: 65efc...5f0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig synes de er ekle. Tenk å ta bussen hver eneste dag. så ekkelt! Tenk på alle bakteriene de utsetter seg selv og ikke minst familien og andre de kommer i kontakt med.

Og likevel er jeg aldri syk, eller dø.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å ta bussen av den enkle grunn at jeg ikke liker folk som gnir seg inntil andre. Jeg hatet når noen satte seg ved siden av meg på bussen.

Nå har jeg tatt til vett og kjøpt bil.

Anonymkode: 4b50d...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ellers skal jeg komme meg rundt uten lappen?

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du problemer med å omgås overdrevent negative  troll. Du er ikke alene. Vi er mange som har det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de har et sterkere immunsystem enn deg. Og at det er din type som kommer til å dø først dersom det kommer en masseepidemi til landet. Darwins lære, dette. De sterkeste overlever. 

Anonymkode: 93740...839

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er supert at folk reiser kollektivt i stedet for å bruke bil (eller fly). Skulle ønske mange flere gjorde det. Det er heldigvis ikke farlig å utsette seg for bakterier, og det kan gi sterkere immunforsvar. Det kunne godt hatt antibac på alle bussene, men mange (inkl. meg) har antibac i lomma/veska/sekken som vi bruker.

Selv foretrekker jeg å sykle eller bruke beina, men supert med de som busser :)

Anonymkode: 0ba3d...568

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig synes de er ekle. Tenk å ta bussen hver eneste dag. så ekkelt! Tenk på alle bakteriene de utsetter seg selv og ikke minst familien og andre de kommer i kontakt med. I det aller minste burde det innføres antibac-poster ved alle busslommer OG plakater som advarer mot å håndhilse etter å ha vært på buss. Det er jo regelrett farlig. Hvem er med meg? Jeg kan ikke være den eneste som tenker dette.

Anonymkode: f4398...0ce

Regner med du aldri tar i penger, offentlige dørhåndtak, går med hansker i butikken, du burde jo egentlig pakkes inn i plast slik at du overlever alle disse livsfarlige bakteriene

Anonymkode: 81f4b...c65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de som tar buss hver dag er smarte. De sparer penger og de sparer miljøet.

Anonymkode: 2c51f...2d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar buss og tog daglig. Det er miljøvennlig, billigere og raskere. 

Anonymkode: 55b36...32f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig synes de er ekle. Tenk å ta bussen hver eneste dag. så ekkelt! Tenk på alle bakteriene de utsetter seg selv og ikke minst familien og andre de kommer i kontakt med. I det aller minste burde det innføres antibac-poster ved alle busslommer OG plakater som advarer mot å håndhilse etter å ha vært på buss. Det er jo regelrett farlig. Hvem er med meg? Jeg kan ikke være den eneste som tenker dette.

Anonymkode: f4398...0ce

Har du vurdert psykolog? Du virker ikke helt normal med alle dine «Hva synes du tråder».

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg personlig synes de er ekle. Tenk å ta bussen hver eneste dag. så ekkelt! Tenk på alle bakteriene de utsetter seg selv og ikke minst familien og andre de kommer i kontakt med. I det aller minste burde det innføres antibac-poster ved alle busslommer OG plakater som advarer mot å håndhilse etter å ha vært på buss. Det er jo regelrett farlig. Hvem er med meg? Jeg kan ikke være den eneste som tenker dette.

Anonymkode: f4398...0ce

Du burde heller tenkte deg om på butikken. Tenk om jeg har tatt på det eplet du spiste her om dagen, tenk om jeg tok på det etter å ha vært på do uten å vaske hendene. 
 

Får nok i deg mer rusk til vanlig enn det du tror, fått i deg noen edderkopper om natten har du også.

Nei, kjøp deg en boble, flytt inn og unngå alt av bakterier da du daglig puster inn ca 140 promper fra folk rundt deg.

Anonymkode: 05f5f...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...